Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2020

ΕυρωΤουρκικά (πρώην ΕλληνοΤουρκικά) GOLAN

21η Απριλίου 1967 Μοιάζει σε πολλά η φιλανθρωπία με τον πατριωτισμό. Όχι τυχαία:

➤ “A Humanitarian is Always a Hypocrite.” George Orwell (Μτφ: “Ένας ανθρωπιστής είναι πάντα ένας υποκριτής”, δηλαδή, π.χ. ένας “Φαρισαίος”. Τζόρτζ Όργουελ.)

 

Υπέρ των αμβλώσεων στο Κολωνάκι όποια - όποιος είναι “μητέρα Τερέζα” στην Λέσβο Δύο από τις βασικές προϋποθέσεις για επιτυχημένη προπαγάνδα: Πρώτον, να εκλαμβάνεται από όλους, σχεδόν, σαν λογική η παράλογη θέση που εκφράζεις, (προφορικά) - διατυπώνεις, (γραπτά). Δεύτερον, να μην γνωρίζουν πολλοί το ποιόν σου, (να μην ξέρουν ποιος στ’ αλήθεια είσαι εσύ ο/η γκεμπελίσκος/η). Παράδειγμα: “Υποκρισία θα πει να βουτάνε τόσοι πολλοί για έναν Σταυρό, τόσοι λίγοι για ένα παιδί.”¹

➤ “Patriotism is the last refuge of a scoundrel.” Samuel Johnson (Μτφ: “Ο πατριωτισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο ενός παλιανθρώπου”, δηλαδή, ενός απατεώνα, ενός καθάρματος, π.χ. ενός αδίστακτου τυχοδιώκτη. Σάμιουελ Τζόνσον.)

Όντως, σε λίγα διαφέρουν οι φιλάνθρωποι με τους πατριώτες. Ούτε η φιλανθρωπία, ούτε ο πατριωτισμός είναι κόπος, εξάλλου.




➤ Δεν είναι κόπος το να βοηθάς με την λεία της ληστείας όσους ληστεύεις.

➤ Δεν είναι κόπος το ν’ αγοράζεις ακόμη και σφεντόνες, που λέει ο λόγος, από το εξωτερικό, με δανεικά και μάλιστα απ’ όσους έχουν κάθε λόγο, (= συμφέρον), να μην παράγεις - να μην εξάγεις το παραμικρό, πόσω μάλλον στρατιωτικό εξοπλισμό, (οπλικά συστήματα - αμυντικό υλικό).

Γενικά το κακόγουστο θέατρο, [το πολιτικό θέατρο και σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό το απόλυτα ερασιτεχνικό θέατρο, (το θέατρο ζωής)], δεν είναι κόπος. Ενίοτε, μάλιστα, είναι απόλαυση για τους κατ’ επάγγελμα πατριώτες κάθε πρωί π.χ. στο Ισραήλ και κατ’ επάγγελμα φιλάνθρωπους κάθε απόγευμα π.χ. στην Ελλάδα.

➤ Η φιλανθρωπία των ανά τα έθνη “περιπλανώμενων” ιουδαίων -(π.χ. η φιλανθρωπία στην Λέσβο του εκάστοτε ή της εκάστοτε, μετά το 2014, πρέσβη του Ισραήλ στην Ελλάδα),

ελάχιστα διαφέρει 

➤ από τον πατριωτισμό π.χ. ελλήνων (;) πρακτόρων της C.I.A. όπως ήταν ο “συνταγματάρχης” Γεώργιος Παπαδόπουλος που “καθάρισε” (δια)μέσω (και) του N.At.O. την Κύπρο -για λογαριασμό, πάντα, της κύριας, στην Μ. Ανατολή, δύναμης αποσταθεροποίησης εκεί, του Ισραήλ- (βλ. π.χ. σχετική Απόφαση - Διάταγμα Χούντας για απόσυρση - ανάκληση από την Κύπρο της Ελληνικής Μεραρχίας Κύπρου τον Νοέμβριο 1967)

Ιανουάριος, Ιούλιος, Σεπτέμβριος 2015 Και το τέκνο εργολήπτη της Χούντας, (ο Αλέξης Τσίπρας), άλλωστε, για λογαριασμό της Fed, (έναντι της Deutsche Bank), κατέφυγε στον πατριωτισμό, την Άνοιξη 2015, όχι για λογαριασμό της Ελλάδας.

Η μόνη στην Ελλάδα πολιτική δύναμη που αγωνιούσε την δεκαετία του ΄00 (2000) μη τυχόν δεν χάσει (κι’) η Ελλάδα γρήγορα - εύκολα το εργαλείο άσκησης νομισματικής πολιτικής της, οι ευρωN.At.O.κομμουνιστές ήταν.

Περισσός και Κουμουνδούρυ Το 1968 διασπάστηκε το επίσημο στην Ελλάδα πολιτικό όργανο της διεθνούς τραπεζικής, (το Κ.Κ.Ε.) Το Κ.Κ.Ε. Εσωτερικού ίδρυσαν οι τροτσκιστές αποχωρώντας, (από το Κ.Κ.Ε.) Στην Κουμουνδούρου εδρεύει τις τελευταίες δεκαετίες το εδώ υποκατάστημα τής εν λόγω ανώνυμης πολυεθνικής, (εταιρίας), ιδεολογικών συμμετοχών. Τελευταία γνωστή σφραγίδα - τίτλος, (διακριτικό σήμα) - λάβαρό του, η επωνυμία - συντομογραφία: “Συ.Ριζ.Α.” [Όπως αλλάζουν συχνά π.χ. ταμπέλα στο κουδούνι της οικίας τους οι πράκτορες, έτσι αλλάζουν συχνά “ταμπέλα” οι ανώνυμες πολυεθνικές ιδεολογικών συμμετοχών… Τα ολιγομελή μπλοκ των προοδευτικών αστών - μεγαλοαστών μετόχων, (γνωστά, σήμερα, σαν συνιστώσες), διασπώνται ή κατακερματίζονται, επίσης, συχνά…]

3η, 4η, 5η Απριλίου 1998 Από τα πέντε κόμματα που “μπήκαν” στην Βουλή μετά τις εκλογές της 22ας Σεπτεμβρίου 1996, (Πα.Σο.Κ., Ν.Δ., Κ.Κ.Ε., ΣΥΝ. Δη.Κ.Κι.), μόνο το ΣΥΝ, (η Κοινοβουλευτική Ομάδα του Συνασπισμού της Αριστεράς και της Προόδου), βιαζόταν (!) να ενταχθεί η Ελλάδα στην Ο.Ν.Ε.!!

Επειδή η Ελλάδα το 1998 έμεινε εκτός Ο.Ν.Ε. (έξω από “το ευρώ”) ψήφισε “παρών” στην Βουλή ο ΣΥΝ αναφορικά με την Συνθήκη του Άμστερνταμ!

16η Ιουνίου 2000 Ο Νίκος Κωνσταντόπουλος - ο πατέρας της πολιτικού, (της Ζωής Κωνσταντοπούλου), που έκαμε “σημαία της”, όπως π.χ. κι’ ο Ηλίας Κασιδιάρης, τις πολεμικές αποζημιώσεις, (της Ελλάδας από την Γερμανία)- έκρινε, (εκτίμησε), ότι “παρέχει θετικές δυνατότητες στην Ελλάδα” η υιοθέτηση (κι’) από την Ελλάδα ενός πολυεθνικού τυπικά, γερμανοκεντρικού, (εξαγωγών), ουσιαστικά, νομίσματος.

Δύο μόλις ημέρες πριν ενταχθεί η Ελλάδα στην Ο.Ν.Ε. προέβη δημόσια, (επίσημα), στην σχετική δήλωση ο τότε πρόεδρος του κύριου σχηματισμού, (του παραταξιακού - κομματικού), των, εν Ελλάδι, ευρωΝ.At.O.κομμουνιστών.

Στο έθνος του χορηγού 
των φιλάνθρωπων του Αιγαίου 
κι’ η μισή, σχεδόν, Συρία;

Πλ. Συντάγματος 2012, Πλατεία Ταξίμ πότε; Δεν ξέρουμε, (ακόμη) -εμείς, τουλάχιστον, εδώ, (στο yahooxaxaxouxa.blogspot.com)-πότε, (ποια, ακριβώς, χρονική στιγμή), “θα ξανασμίξει η γούνα με την κοντόκαπα (= οι Ζωίτσες με τους Κασιδιάρηδες)”, μα:

➤ Είμαστε σίγουροι ότι “θα ξανασμίξει”.

➤ Πιστεύουμε - θεωρούμε, (νομίζουμε), μάλιστα, ότι στην Πόλη, (στην Κων/πολη), “θα ξανασμίξει”.

Εισβολή Ισραήλ στην Συρία “Στις χώρες που λήστεψαν διανέμουν τα θύματά τους από τις χώρες που εισέβαλαν ή θα εισβάλλουν”, επισημαίναμε, εδώ, (μέσα από αυτό εδώ το ιστολόγιο), την Τετάρτη, 25ης Μαρτίου 2020 

✽ ✽ ✽

Δύο, τρεις εκκρεμότητες απομένουν, (ακόμη), “για να μπει απόλυτη, κατά πως φαίνεται, τάξη, στην Μέση Ανατολή”. Για να ελεγχθεί, δηλαδή, η Μ. Ανατολή 100% από το Ισραήλ:

Λίβανος Η κατάληψη από το Ισραήλ, κομβικών, για το Ισραήλ, χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών του Λιβάνου.

Ιράν Η καταλήστευση από το Ισραήλ και των μεγαλύτερων, παγκοσμίως, αποθεμάτων ενεργειακών πόρων, (φυσικού αερίου, κυρίως), τα οποία βρίσκονται στην επικράτεια του Ιράν, (στον Περσικό Κόλπο).

Συρία Η κατάληψη, από το Ισραήλ, εδαφών στην Συρία και συγκεκριμένα - για την ακρίβεια, εδαφών πέρα, (πιο πέρα), από τα Υψίπεδα του Γκολάν.

Israel - UN 2020
“Israel most condemned by UN in 2020 – three times other nations”

Μπαράζ συνθηκών μη επίθεσης -(ουκ ολίγες συνθήκες ειρήνης - πλείστες όσες διευθετήσεις συνοριακών διαφορών “στα χαρτιά”, δηλαδή, με μέσον την διπλωματία)- προηγήθηκε του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου. Το ίδιο παρατηρείται (και) τώρα.

➤ Βλ. π.χ. επιτυχή ή ανεπιτυχή προσπάθεια διευθέτησης των θαλάσσιων συνόρων Ισραήλ - Λιβάνου.

➤ Βλ. π.χ. ειλικρινή ή καιροσκοπική συμπαράταξη του Ισραήλ με Ελλάδα και Κύπρο σε ότι αφορά στην Α.Ο.Ζ. (Αίγυπτο και Λιβύη αφορά από δυτικά, Συρία και Ιράν, ή, για την ακρίβεια, Κουρδιστάν, από ανατολικά, το εν λόγω αντι-Τουρκικό μπλοκ).

Το πιο ανησυχητικό, (για το μέλλον), ωστόσο, δεν είναι οι συμπτώσεις, (με τις παραμονές του Β΄Παγκ. Πολέμου), είναι η ακόλουθη αρχή - (πάγια αρχή): Εκεί - τότε, όπου επιβάλλεται, (= δια της βίας), τάξη και δη απόλυτη, (τάξη), επέρχεται ανάλογο, (εξίσου απόλυτο), χάος.

✽ ✽ ✽

Μαρία Δαμανάκη Η μορφή της συγκεκριμένης, (πολιτικού), είναι, ίσως, η πιο εμβληματική, (χαρακτηριστική), από παράγοντες του δημόσιου βίου των οποίων το έργο, ή, ενίοτε κι’ ο λόγος (εξ)υπηρέτησαν από κάθε “μετερίζι”, (πόστο), τον ίδιο, πάντα, σκοπό, στην εδώ, (την ελληνική), μετ-Εμφυλιακή, (μετά τον Αύγουστο 1949), πραγματικότητα.

25η Νοεμβρίου 1973 Ή τα πήγε άσχημα π.χ. κατά τον Henry Kissinger, πόσω μάλλον π.χ. κατά τον Moshe Dayan, ο “ταξίαρχος” Δημήτριος Ιωαννίδης μετά το “Εδώ Πολυτεχνείο - Εδώ Πολυτεχνείο”;

9η Φεβρουαρίου 2010 Λίγο πριν την υπαγωγή τής Ελλάδας σε ελεγχόμενο χρεοστάσιο παραιτήθηκε από βουλευτής του Πα. Σο. Κ. -(Γ.Α.Π. πρόεδρος)- αναλαμβάνοντας καθήκοντα Επιτρόπου Θαλάσσιας Πολιτικής και Αλιείας της Ε.Ε. η πρώην πρόεδρος του “Συνασπισμού της Αριστεράς και της Προόδου” και επίσης πρώην βουλευτής του Κ.Κ.Ε. Μ. Δαμανάκη.

Ψηφοδέλτιο Επικρατείας Πα.Σο.Κ. 2004 Και η Έλενα Παναρίτη, για παράδειγμα, όπου και να βρίσκεται, (π.χ. στο Περού ή στην Ελλάδα - στο πρωθυπουργικό Γραφείο του Γ.Α.Π. ή στο υπουργικό Γραφείο του Βαρουφάκη - στην τάδε τράπεζα στις Η.Π.Α. ή στην δείνα τράπεζα στο Ην. Βασίλειο), τον ίδιο πάντα σκοπό εξυπηρετεί με τον λόγο, πόσω μάλλον με το έργο της. Όπως υποστηρίζουν και τα θέσει φασιστοειδή, (= οι αμειβόμενοι από φορολογούμενους τεχνικοί που είναι γνωστοί σαν τεχνο-κράτες), δεν υπάρχουν Αριστερές ή Δεξιές λύσεις για κάθε πρόβλημα π.χ. στην αριθμητική, οπότε, το ίδιο, κατ’ αυτούς, ισχύει στην πολιτική. “Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα” συνελόντι κι’ όχι μόνα τα άψυχα μα και τα έμψυχα, (μέσα - όργανα). Πράγματι, δεν καταληστεύεται μ’ έναν τρόπο παντού ή με μία ομάδα πάντοτε ο εθνικός πλούτος κάπου. Αλλού χρειάζεσαι Αριστερούς, αλλού Δεξιούς δικτάτορες για να ληστέψεις π.χ. χαλκό ή διαμάντια ή καουτσούκ ή νικέλιο ή πετρέλαιο ή γη ή θάλασσα ή ότι άλλο... Εξαρτάται… Μα και στις κατ’ επίφαση δημοκρατίες της αγοράς (= στις δήθεν αστικές δημοκρατίες) όπως είναι η άνευ Συντάγματος δημοκρατία της Ε.Ε. ούτε ψηφοδέλτιο καταρτίζεται, ούτε κυβέρνηση σχηματίζεται μόνο με Αριστερούς ή μόνο με Δεξιούς πολιτικούς εκπροσώπους πολυεθνικών επιχειρήσεων, (τραπεζών ή βιομηχανιών). Προς επίρρωση τούτου παρατίθεται ακολούθως π.χ. το Ψηφοδέλτιο Επικρατείας του Πα.Σο.Κ. το 2004: 1) Αννα Διαμαντοπούλου, 2)Μαρία Δαμανάκη, 3)Στέφανος Μάνος, 4)Μίμης Ανδρουλάκης, 5)Ανδρέας Ανδριανόπουλος, 6)Σωκράτης Κοσμίδης, 7)Ρόζα Βρεττού, 8) Γκίκας Χαρδούβελης, 9)Φωτεινή Σιάνου, 10)Κώστας Κωνσταντινίδης, 11)Πέμυ Ζούνη, 12)Κώστας Λαλιώτης

Margherita Sarfatti Κανόνα συνιστά η παροιμία “το αίμα νερό δεν γίνεται”. Παντού, (σε κάθε χώρα - σε κάθε χώρο) και πάντοτε, (κάθε εποχή), είναι λίγες οι εξαιρέσεις σ’ όποιον κανόνα ισχύει εδώ ή εκεί - σήμερα ή χθες.

➤ Δεν είναι μόνον η Δαμανάκη ελληνίδα κατά “τα ράσα”, (την υπηκοότητα) και ιουδαία κατά την εθνικότητα.

➤ Έλληνας κατά “τα ράσα”, (την υπηκοότητα) και ιουδαίος κατά την εθνικότητα ήταν (κι’) ο “ταξίαρχος” Δ. Ιωαννίδης.

Για τους “Φαρισαίους” παίζει ρόλο μόνον ο λόγος, [μόνον η θεωρία - μόνο π.χ. η ομολογία “είμαι Αριστερός” ή “είμαι έντιμος” ή “είμαι σουηδός” ή “είμαι “Π.Α.Ο.” ή “είμαι μουσουλμάνος” ή “είμαι πιστός, (σύζυγος)”], όχι για όλους 
- (ούτε είμαστε, ούτε θα γίνουμε όλοι υποκριτές). 

Όλα τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων παίζουν ρόλο - (όχι μόνο τα επίκτητα): 

Και το αίμα παίζει ρόλο και το φύλο και το χρώμα και το ύψος και το βάρος και όλα. 

Όλα παίζουν ρόλο Ακόμη π.χ. και το μέγεθος (το μήκος και το πάχος) του πέους παίζει ρόλο. (Ε, ναι, δεν είναι το ίδιο “η μελιτζάνα” με “το γαριδάκι” και δεν είναι το ίδιο γιατί π.χ. και το τριάρι δεν είναι του ιδίου με την γκαρσονιέρα μεγέθους - π.χ. και η νταλίκα δεν είναι του ιδίου με το τρίκυκλο μεγέθους). 

Αυτά, (τα φυσικά), χαρακτηριστικά, μάλιστα, παίζουν πρωτεύοντα, (κύριο), ρόλο, γιατί, αυτά είναι αδύνατον ν’ αλλάξουν ή αλλάζουν δύσκολα.

➤ Το να σιτίζει τα τέκνα σου κι’ όχι τα τέκνα του είναι δύσκολο αν όχι αδύνατο για τον μέσο “Φαρισαίο”, όχι το να υποκρίνεται ότι νοιάζεται (και) για τα δικά σου τέκνα.

➤ Κάθε άνθρωπος γίνεται φιλάνθρωπος. [Δεν είναι κουραστικό το να παίζεις κακόγουστο - ερασιτεχνικό θέατρο, (θέατρο ζωής). Πολλοί άνθρωποι μάλιστα το απολαμβάνουν κιόλας - χαίρονται να είναι διπρόσωποι.]

Αράχωβα
Αράχωβα Πολλές πήγανε στην Αράχωβα μονές και γύρισανε πίσω διπλές, δηλαδή, έγκυες. Δεν “τα κράτησαν” όλες, μερικές “τα έριξαν.” Ε και τί σημαίνει αυτό, “τώρα”, ότι όλες όσες θελήσανε να ζήσουν άνετα, (χωρίς στερήσεις - χωρίς ευθύνες), θέλουν, σήμερα, να καμώνονται ότι κόπτονται για ξένα τέκνα; Η υποκρισία είναι το κίνητρο του ατομισμού για όλους τους ανθρώπους;

➤ Το να “πηδάς” από τους Δημοκρατικούς στους Ρεπουμπλικανούς είναι εύκολο στις Η.Π.Α., όχι το να πάψεις να είσαι επιφανής π.χ. έλληνας, εκεί, (στις Η.Π.Α.), ο οποίος υποδύεται τον αμερικανό, τόσο στους Δημοκρατικούς, όσο και στους Ρεπουμπλικανούς.

➤ Τον λεπτοκαμωμένο είναι δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να παραστήσει ένας κύριος ύψους 1 μέτρου και 65 εκατοστών και βάρους 120 κιλών, (!), όχι π.χ. τον “μαλάκα”, (= τον κύριο “εγώ είμαι από χωριό, δεν ξέρω και πολλά”).

Και βέβαια έχει σημασία π.χ. το γεγονός ότι καταλυπήθηκαν, (στενοχωρήθηκαν), ο Lenin κι' ο Trotsky μόλις ο Benito Mussolini έπαψε να είναι κομμουνιστής.

➤ Κομμουνιστής ήταν για κάποια χρόνια ο B. Mussolini, Αναρχικός για κάποια άλλα, (χρόνια), φασίστας κατόπιν.

“The Life of Benito Mussolini”
“The Life of Benito Mussolini” 
by Margherita G. Sarfatti (Author), Benito Mussolini (Foreword)

➤ Μα π.χ. κι' ο πατέρας του, (ο Alessandro Mussolini), σοσιαλιστής ήταν.

Προκύπτει κι’ απ’ αυτά, (που μόλις τώρα παρατέθηκαν), το πόσο εύκολο είναι ν’ αλλάζεις πουκάμισα. (Και τα φίδια, άλλωστε, αλλάζουν, συχνά, δέρμα). Κουβέντα, 
(= δήλωση - ομολογία), είναι, από πλευράς σου, κατά συνέπεια, το τι είσαι, δεν είναι απόδειξη, (= τεκμήριο). Ότι κάνει κι’ ότι κρύβει είναι στην πραγματικότητα, (στ’ αλήθεια), ο κάθε άνθρωπος, όχι ότι λέγει κι’ ότι φανερώνει, (= όχι ότι δηλώνει).

➤ Όχι μόνον π.χ. οι χρηματοδότες του φασιστικού κινήματος στην Ιταλία μετά τον Α΄Παγκ. Πόλεμο έχουν σημασία, μα κι' η εθνικότητα, (όχι η υπηκοότητα, μα η εθνικότητα), των χρηματοδοτών αυτών έχει σημασία…

Χρέη βοηθών I.D.F. Με το Αριστερό, (χέρι), “αλείβει μέλι” π.χ. στην Λέσβο “τον Γιάννη” ο συνασπισμός δυνάμεων, (χωρών), που “καίει” με το Δεξί χέρι “τον Γιάννη” στην Δαμασκό “ρίχνοντας πάνω του λάδι” (εκεί). Την εικόνα του φροντίζει, (έτσι), ο συνασπισμός δυνάμεων, (χωρών), που περιθάλπει όσους ξεσπιτώνει, όχι ανθρώπους. (Την εικόνα αγέλης λύκων που υποδύονται το κοπάδι προβάτων φροντίζει, για την ακρίβεια, όχι χήρες και ορφανά.)

➤ Τα λόγια και προπαντός οι προθέσεις δεν έχουν και τόση σημασία, όχι το ποιος πληρώνει, (“από που κρατά η σκούφια” του χρηματοδότη -π.χ. του Ettore Ovazza- ή, το τι επαγγέλλεται αυτός - π.χ. ο Guido Jung), κ.λπ….

____________
¹Κάθε χρόνο στις 6 Ιανουαρίου, (των Θεοφανίων)

Θέση “Υποκρισία θα πει να βουτάνε τόσοι πολλοί για έναν Σταυρό, τόσοι λίγοι για ένα παιδί”.

Παραλογισμός Δεν στέκει βάσει λογικής η προαναφερόμενη θέση. Όπως κάθε θρησκευτική τελετή, έτσι και τα Θεοφάνια, ανοιχτή, (= δημόσια), εκδήλωση χριστιανικής, εν προκειμένω, εκκλησίας, (= κοινωνίας), είναι. Δεν είναι παράδοξο, (αδόκητο), να παρίστανται πολλοί, (πιστοί στον Χριστιανισμό), στην γιορτή της Βάπτισης του Ιησού, (από τον Ιωάννη τον Πρόδρομο).

Ανωνυμία Όλοι, σχεδόν, αγνοούν το ποιόν του ανθρώπου ή των ανθρώπων που εκ-δηλώνουν ανώνυμα η ψευδώνυμα (δια)μέσω π.χ. του Facebook λεκτικό πόνο για παιδιά που πνίγηκαν π.χ. έξω από την Λέσβο ή εικονική μέριμνα για παιδιά που κινδυνεύουν, (με πνιγμό), π.χ. έξω από την Μάλτα. Ε και; Τί κι’ αν δεν ξέρεις αυτόν “αυτόν που βαρά το ντέφι” αν ξέρεις “τις αρκούδες που χορεύουν στο ρυθμό του”; Ή δεν είμαστε στον 21ο αιώνα;

Διαδίκτυο “Διανύω π.χ. το 2020” σημαίνει, μεταξύ άλλων, “είμαι χρήστης (και) διαδικτύου”. Οπότε; Αρκεί η άσκηση γκεμπελισμού με όρους της δεκαετίας του ΄30; Όχι.

Προκλητικότητα Εμείς - εδώ, φερειπείν, ξέρουμε π.χ. πόσες εκτρώσεις έκαμε η μοναχοκόρη του τάδε μεγαλογιατρού, οπότε, (κατ’ επέκταση), γνωρίζουμε ότι υποκρίνεται η συγκεκριμένη, (κυρία), όταν επιβραβεύει, πόσω μάλλον όταν αναπαράγει τέτοια κι’ ανάλογη προπαγάνδα στα κατ’ επίφαση κοινωνικά δίκτυα, (Twitter, Facebook κ.α.). Υποκρίνεται διπλά, μάλιστα - [αφού καταδικάζει κιόλας, αυτό που κάνει, (την υποκρισία)]!

Μόνον εμείς έχουμε υπόψη μας ανθρώπους στους οποίους αν και περισσεύει χαβιάρι αρνούνται να το μοιραστούν ακόμη και με τα υποψήφια τέκνα τους; Ενώ να μοιραστούν π.χ. το σπίτι τους με το τάδε ορφανό ή με τον δείνα άστεγο δέχονται;

➤ Ποιοί; Οι ευκατάστατοι μεν, άτεκνοι δε, που “μαζεύουν like” κάνοντας έτσι, [εκ του ασφαλούς, (από την θαλπωρή του σπιτιού τους)], τον συντετριμμένο για θανάτους ξένων τέκνων;

➤ Ποιές; Αυτές που όταν δεν σκοτώνουν τα δικά τους τέκνα, τα αγέννητα, “σκοτώνουν την ώρα τους” με τα τέκνα των άλλων, (γύρω π.χ. απ’ με το τι θ’ απογίνουν κ.λπ.) - έ;

Ή …μήπως υποκρίνονται μόνον οι προοδευτικοί πολιτικά ομοφυλόφιλοι όπως είναι π.χ. οι κομμουνιστές; Όχι, δεν υποκρίνονται μόνον όσοι επενδύουν σε ανυπόστατες μεταξύ των ανθρώπων ισότητες. Όλοι οι πολιτικά ομοφυλόφιλοι υποκρίνονται. Υποκριτές είναι κι’ όσοι επενδύουν σε ανυπόστατες, μεταξύ των ανθρώπων, ανισότητες:

“Aktion T4” Εξαιρεί το δικό του τέκνο από την λίστα υποχρεωτικής, (= βάσει νόμου), “ρίψης στον Καιάδα” (= ακούσιας ευθανασίας), ο τάδε ή δείνα εθνικοσοσιαλιστής αξιωματούχος, εάν, (εφόσον), το τέκνο του είναι ανάπηρο σωματικά ή νοητικά.

Ku Klux Klan Όχι μόνον εξαιρεί εαυτόν π.χ. ο λευκός άποικος - έποικος ρατσιστής στις Η.Π.Α. από τους περί υπεροχής της φάρας του νόμους, εάν, (εφόσον), η τάδε μαύρη δούλα του είναι καλλονή, μα, τεκνοποιεί κιόλας μαζί της.

Καταντούν αναπόφευκτα “Φαρισαίοι” (= υποκριτές), όσοι, (άνθρωποι), επικαλούνται αφύσικες και γι’ αυτό παράλογες και γι’ αυτό ανήθικες ανισότητες ή ισότητες μεταξύ των ανθρώπων:

Προοδευτικός εργοδότης Όλοι, σχεδόν, οι προλετάριοι γίνονται ανάλγητοι μόλις γίνονται αστοί, (μόλις, δηλαδή, προοδεύουν υλικά).

Γαλαζοαίματος φρενοβλαβής Όλοι, σχεδόν, οι λόρδοι γίνονται “πόρδοι” (= περίγελος) μόλις χάνουν μόνο τα λογικά τους, (όχι και τον τίτλο ευγενείας τους).

Ισραήλ Έως ότου “μπουκάρει” το Ισραήλ και στην Συρία και στο Ιράν και στον Λίβανο είναι δυνατόν να υποκρίνεται π.χ. την Ένωση Πολυτέκνων “Τα Τρία Γουρουνάκια” η Mossad, (σαν Μ.Κ.Ο.), στην Λέσβο, στην Μάλτα κι’ όπου αλλού, όχι μετά. Τα θύματα της προπαγάνδας της μετά θα εκτεθούν.

Αντι-Χριστιανισμός Δεν πρόκειται ν’ αυξηθεί ο αριθμός αυτών που βουτάνε για να σώσουν παιδιά αν μειωθεί ο αριθμός αυτών που βουτάνε για να πιάσουν τον Σταυρό, [(την 6η Ιανουαρίου κάθε χρόνο, (στην γιορτή των Θεοφανίων)]. Δεν εξαρτάται από τον αριθμό των κατ’ όνομα χριστιανών, ο αριθμός των κατ’ όνομα ανθρώπων.

Μ’ όποιο άλλοθι ή αφορμή κι’ αν εκδηλώνεται η τάδε ή δείνα μορφή Αντι-Χριστιανισμού, (= Ιουδαϊσμού), τον ίδιο σκοπό εξυπηρετεί. Για να κυριαρχήσεις ασκείς προπαγάνδα, όχι χωρίς λόγο ή από χόμπι.

Με συστηματική - ακατάπαυστη πλύση εγκεφάλου επιβάλλεται το πολυεθνικό κράτος, (= καταργείται το έθνος - κράτος). Έως και την δεκαετία του ΄80 περίπου περνούσε από τα σπίτια κάθε συνοικίας, εδώ, (στην Ελλάδα), ο χριστιανός ιερέας κάθε ενορίας για να “ραντίσει”, (των Φώτων), όχι σήμερα, (όχι στην παρούσα εποχή).

Ε και; Συνυπάρχουν ειρηνικά τα τελευταία 30 χρόνια π.χ. στα γήπεδα οι οπαδοί του Π.Α.Ο. με τους οπαδούς της Α.Ε.Κ.; Ή …μήπως συστεγάζονται, κιόλας, οι Σύνδεσμοι - Σύλλογοι οπαδών των εν λόγω ή όποιων άλλων τέτοιων, (επαγγελματικών), ποδοσφαιρικών ομάδων; Όχι, βέβαια, οπότε; 

Αν δεν επενδύει στο αίμα όποιος υποκρίνεται ειρηνική συνύπαρξη αλλοεθνών στον τάδε ή δείνα τόπο και μάλιστα λίγο καιρό πριν ανατεθεί το σύνολο σχεδόν της παγκόσμιας παραγωγής προϊόντος στην ρομποτική, τότε, ποιος επενδύει στο αίμα; Με ποια άλλοθι θα σφαχτούν κατά τόπους, (κατά χώρα), οι ισοβίως πια άνεργοι (οι ισοβίως πια δικαιούχοι π.χ. “κάρτας Κ.Ε.Α.”) και διαρκώς - συστηματικά, πια, επιτηρημένοι μέσω της τραπεζική κάρτα τους, μέσω της IP τους, μέσω τους διπλώματος οδήγησής τους, μέσω κάθε ηλεκτρονικού μέσου;

“Ἐν Ἰορδάνῃ” Δεν θέτει και τα κηρύγματα μίσους κατά τάξεων, (κοινωνικών), εκτός νόμου ο μέσος “Φαρισαίος” (= υποκριτής). Αλλά μήπως και τα κηρύγματα μίσους κατά φυλών, (εθνοτήτων), τα θέτει όλα εκτός νόμου; Ή δεν είναι κήρυγμα μίσους ο Ιουδαϊσμός; Και τί είναι, (κήρυγμα αγάπης); Από τον Άννα κι’ απ’ τον Καϊάφα ο Ιησούς (κατα)κρίθηκε όχι επειδή κήρυττε, μα, επειδή δεν κήρυττε το μίσος κατά των αλλοεθνών, (κατά των μη ιουδαίων - προπαντός κατά των ρωμαίων). Ο Ιησούς παραπέμφθηκε από τους ομοεθνείς του, (ομόθρησκούς του), δικαστές, στον αλλοεθνή Πόντιο Πιλάτο, όχι επειδή ισχυριζόταν ότι ήταν ο μεσσίας -το ισχυρίστηκαν κι’ άλλοι αυτό πριν και μετά τον Ιησού- μα, επειδή ισχυριζόταν ότι ήταν ο μεσσίας μα όχι κι’ ο κοσμικός, (π.χ. ο πολιτικός), ηγέτης -(απελευθερωτής, σωτήρας)- του έθνους του, (του Ισραήλ). Το έθνος που σκοπεύει ν’ (ανα)κηρύξει σε θεό ολοκλήρου της ανθρωπότητας τον τάδε ή δείνα κοσμικό (π.χ. πολιτικό) ηγέτη του -τον λεγόμενο μεσσία- δεν είναι, απλώς, ένα έθνος με σύμπλεγμα ανωτερότητας, (βλ. π.χ. “Deutschlandlied”), είναι ένα έθνος του οποίου η ανωτερότητα λανσάρεται σαν ιερή, (θεία). Δεν αναγνωρίζεται απ’ όλους, (τους ανθρώπους), η …ιερή αυτή …ανωτερότητα. Π.χ. εμείς δεν θεωρούμε ότι οι ιουδαίοι είναι “ο περιούσιος λαός του θεού”, ενώ, αντίθετα, π.χ. οι πέρσες ή οι κινέζοι ή οι άραβες ή οι εσκιμώοι είναι “λαοί του διαβόλου”. Πρέπει να είναι ιουδαίος εθνικός ή δήθεν διεθνής σοσιαλιστής, δηλαδή, κρατιστής, (= φασιστοειδές), θρησκευτικής εκδοχής ο τάδε ή η δείνα για ν’ αντικρίζει στα πρόσωπα όλων ανεξαιρέτως των αλλοεθνών του τον Σατανά, (= τον Εθνικό Αντίπαλο στην εβραϊκή γλώσσα). Τον εθνικισμό όλων των άλλων λαών, με εξαίρεση τον εθνικισμό του δικού σου λαού, μόνο αν είσαι εθνικοσοσιαλιστής, πόσω μάλλον θεόπνευστος (!) εθνικοσοσιαλιστής, τον καταδικάζεις.

Σε καιρό που δρουν πολλοί κατ’ επάγγελμα πατριώτες συναντάς πολλούς κατ’ επάγγελμα φιλάνθρωπους, μα, “ω της συμπτώσεως που λένε”, τόσο οι μεν, όσο και οι δε, για την C.I.A. εργάζονται σήμερα, ή, για την ακρίβεια, από το 1989/1991 και μετά. Αλλά ναι, τότε που μαίνεται πόλεμος, (εθνικός ή εμφύλιος), ή, δικτατορία, παρατηρείται το αδιαχώρητο σε νοσοκομεία, σε φυλακές, σε γκέτο, σε καταυλισμούς, σε νεκροτομεία.

15η Μαρτίου 2011 Η Επιχείρηση “Arab Spring” που οργάνωσαν το 2010 Ισραήλ, Η.Π.Α., Ην. Βασίλειο οδήγησε μεταξύ άλλων, (χωρών), σε Εμφύλια Διαμάχη, (Πόλεμο) και την Συρία. Έτσι άρχισε -από την 15η Μαρτίου 2011 και μετά ξεκίνησε- το αδιαχώρητο στους καταυλισμούς προσφύγων π.χ. στην Τουρκία.

Εθνικός κρατισμός Όπως π.χ. ο Karl Marx ή π.χ. o Hinrich Himler, έτσι και κάθε άλλος υλιστής - άθρησκος, (π.χ. πλείστοι όσοι αυτοκράτορες στην αρχαία Ρώμη), τον ηγέτη του, (τον πολιτικό), ή, τον εαυτό του, (τον ίδιο), λανσάρει σαν θεό, (σαν ιερό πρόσωπο). Πολλώ δε μάλλον ο Ιουδαϊσμός που είναι κι’ ο μόνος ως τις μέρες μας (ακόμη!) θεοποιημένος εθνικοσοσιαλισμός, (σύμφωνα, πάντα, με τον 100% εθνικό μεσσιανισμό του).

Δεν υποδύεται τον σοσιαλιστή, (= κρατιστή - φασιστοειδές), εθνικής εκδοχής όποιος βάλλει κατά τελετών ή κατά ναών του τάδε ή δείνα ηθικού κώδικα, (= θρησκεύματος), είναι εθνικοσοσιαλιστής. Σίγουρα προτίθεται ν’ αναγορεύσει σε θεό τον εαυτό του ή τον κοσμικό, (πολιτικό) ηγέτη του έθνους του, (της φυλής του).

Ηθικός νόμος είναι ο υλικός νόμος; Κι’ όμως, ούτε είναι, ούτε γίνεται ηθικός κώδικας (= θρήσκευμα) και μάλιστα παγκόσμιος (πανανθρώπινος), το συμφέρον των προλετάριων ή των αστών ή των γερμανών ή των ιουδαίων. Ανερυθρίαστη, (προκλητική), ιδιοτέλεια - απληστία μίας τάξης ή ενός έθνους, είναι, δηλαδή, υλικός κώδικας (= νόμος “Καίσαρα”).

Με τον Ουρανό, για παράδειγμα, συμβολίζεται το Δίκαιο, (= το Έλεος), και ο φορέας αυτού, (= ο θεός), όχι με την Γη. Με την Γη συμβολίζεται ο Νόμος, (= η Αυστηρότητα), και φορέας αυτού, (εγγυητής, εν ολίγοις, της τάξης), είναι ο αυτοκράτωρ ή βασιλεύς ή δικτάτωρ ή πρόεδρος ή γενικός γραμματεύς ή πρωθυπουργός - οπότε, κατ’ επέκταση, ο δικαστής.

✽ ✽ ✽

“Philips 60W” Το λευκό της αγνότητας τιμούν οι χριστιανοί τα Φώτα, (= την ημέρα των Θεοφανίων), όχι το λευκό π.χ. της Δ.Ε.Η. (των λαμπτήρων). Να πλύνεις, (να καθαρίσεις), το σώμα σου, βλέπεις ανάβοντας π.χ. εφτά κεριά, ή, ένα φωτιστικό σώμα, (ηλεκτρικό), στις 12 (η ώρα), την νύχτα, όχι να πλύνεις, (να καθαρίσεις), τον νου σου, π.χ. αν πρόκειται να φονεύσεις, πόσω μάλλον την ψυχή σου, (την συνείδησή σου), αν έχεις φονεύσει, (ήδη).

“Philips”
“Philips” Όλοι οι άνθρωποι βλέπουν όταν ανάβουν το φως π.χ. στην κρεβατοκάμαρά τους. Ότι είναι μπροστά τους βλέπουν, όμως, όχι ότι δεν είναι μπροστά τους. Ένας γιατρός ή μία νοσηλεύτρια ή ένας ιερέας ή μία καλόγρια είναι μπροστά π.χ. από μία 20χρονη που έπεσε θύμα παρολίγον θανατηφόρου τροχαίου. Όσο “το σκήνωμα (ύφασμα = δέρμα)” είναι ακέραιο, υγιές, νέο, (= άφθαρτο) - σφριγηλό, (= ζηλευτό) είναι πολλοί γύρω από το υποκείμενο, όχι αν “το περιτύλιγμα” χαλάσει ή φθαρεί. Αν είναι πλούσιος ή έστω διάσημος ο άνδρας τον ξέρουν όλοι. Αν δεν είναι ή αν πάψει να είναι τότε τον ξέρουν λίγοι. Αν αρρωστήσει τον ξέρουν λιγότεροι. Αν γεράσει τον ξέρουν λιγότεροι. Όσο ο Ιησούς έκαμε θαύματα τον ήξερα όλοι, σχεδόν, όχι όταν συνελήφθη. Όταν συνελήφθη, είπε ακόμη κι’ ο Πέτρος: “δεν τον ξέρω, (τον κύριο)”. Είναι άλλου χρόνου - χώρου, (κόσμου), η “ηλεκτρολογία” για την οποία γίνεται λόγος π.χ. στο Ιερό Κοράνιο ή π.χ. στην Καινή Διαθήκη. Που είναι π.χ. τα γυαλιά σου βλέπεις ανάβοντας το φως π.χ. στο σαλόνι σου, όχι το που είσαι εσύ.

Δεν εξαπλώνεται ο ελληνισμός ή ο ιουδαϊσμός ή ο γερμανισμός με τον χριστιανισμό, (δεν είναι εθνική θρησκεία ο χριστιανισμός), ενώ, το ίδιο ισχύει π.χ. με το φυσικό φως.

➤ Δεν χρειάζεται να είσαι έλληνας ή ιουδαίος ή γερμανός για ν’ απολαμβάνεις τον ήλιο, μα, για να έχεις π.χ. φως, νερό, τηλέφωνο, ναι, όλα παίζουν ρόλο, [και η εθνικότητά σου και η τάξη σου, (η κοινωνική) και το φύλο σου κ.α.] 

(Ψυχο)Σάββατα Δεν αναγράφουν και τα επώνυμα των νεκρών στο χαρτί που δίδουν στον ιερέα τους για να το διαβάσει, (“εις ανάμνησιν” αυτών), οι πιστοί στον Χριστιανισμό, μόνο τα ονόματα. Στον κόσμο της ύλης, (στο ορατό πεδίο), παίζει ρόλο π.χ. ο αριθμός της οδού στην οποία βρίσκεται η κατοικία σου - (το επώνυμό σου, οι τίτλοι σπουδών σου, το ύψος σου κ.λπ.)

➤ Μα π.χ. και αεροσκάφη δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι. Ενώπιον π.χ. του Βούδα, του Μωάμεθ, του Ιησού ή όποιου άλλου εισηγητή ηθικού κώδικα, (= θρησκεύματος), είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι, (= ίσοι), όχι ενώπιον π.χ. της Goldmans Sachs, πόσω μάλλον ενώπιον του εισπρακτικού μηχανισμού της, (του I.R.S.)

text ©2020 yahooxaxaxouxa.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2024 yahooxaxaxouxa.blogspot.com όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.com δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP