Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2020

ΕυρωΤουρκικά (πρώην ΕλληνοΤουρκικά) BALKAN

Η Ελλάδα “πατά σε μία βάρκα” Σαν υπάλληλος όμως μετά το 1989/1991, (π.χ. σαν μέλος της Ε.Ε.), όχι σαν έθνος - κράτος. “Βρέξει χιονίσει, θα τα πάρει κάθε πρώτη του μηνός τα 30 αργύριά του ο υπάλληλος, μα, μόνον αυτά, (όχι κάτι περισσότερο - παραπάνω)”. Για έθνος τρίτων εργάζονται άλλωστε οι χώρες - “υπάλληλοι”, όχι για το έθνος της πλειοψηφίας των κατοίκων τους.

Η Τουρκία “πατά σε πολλές βάρκες” Όντως, (πράγματι), όμως, ή, παραπλανά η Άγκυρα;

ΝΑΤΟ - Τουρκία Είναι στ’ αλήθεια με την Ρωσία σήμερα μία χώρα που παραμένει μέλος του N.At.O.?

Το γεγονός, κατά δεύτερον, ότι οι Η.Π.Α. αποχωρούν με σχετική άνεση από την Τουρκία, (π.χ. από το İncirlik), σημαίνει ότι η Τουρκία δύναται εξίσου εύκολα “να σπάσει τα δεσμά” της εξάρτησής της από τις Η.Π.Α. στον τομέα (και) των εξοπλισμών, (παραγγέλοντας π.χ. S-400 από Ρωσία);

ΕΕ - Τουρκία Είναι στ’ αλήθεια κατά της Δύσης και δη κατά της μητροπολιτικής Δύσης σήμερα μία χώρα που εξακολουθεί να επιδιώκει να γίνει μέλος -πλήρες μέλος- της Ε.Ε.;

Θέμα ολίγων ετών είναι, πια, ο αυτοματισμός, (η ρομποτική), να καταστήσει περιττή ακόμη και “την γκιλοτίνα του Ροβεσπιέρου” (= την δημοκρατία), μα, ποιοί, στην Τουρκία, στέκονται ειλικρινώς, (εμπράκτως), σήμερα, απέναντι στον Ευρωπαϊκό Διασκοταδισμό -(γνωστό σαν Διαφωτισμό)- οι “πάνω φέσι - κάτω ρεντικότα” γραφικοί κεμαλιστές καθώς και οι δήθεν αντι-κεμαλιστές, (οι δήθεν αντι-δυτικοί);

“Poker” Δύσκολα “πιάνουν” οι μπλόφες. Λίγες απ' αυτές “πιάνουν” και για λίγο. Πρόχειρες και προσωρινές, αναπόφευκτα, οι μπλόφες που αφορούν “στην ισορροπία”, (= στην δήθεν ισορροπία), ανάμεσα “σε δύο, πόσω μάλλον σε περισσότερες βάρκες”.

Το πότε η Άγκυρα θα βρεθεί εντός διπλού ή πιο σωστά πολλαπλού αδιεξόδου δεν είναι ακόμη γνωστό, όχι το αν θα βρεθεί. Είναι εδώ και καιρό βέβαιο ότι θα βρεθεί. 

Recep Tayyip Erdoğan “Βαδίζω στα τυφλά” όσον αφορά στον χρόνο, (στο πότε, εν προκειμένω, θα συλληφθεί εξ απήνης ο Recep Tayyip Erdoğan), δεν σημαίνει ότι “βαδίζω στα τυφλά” αναφορικά και με τον χώρο.

“Την θυμάμαι”, άλλωστε, “την διαρρύθμιση - (“ακόμη και με μπαστούνι τυφλού”, που λέει ο λόγος, “μπορώ να περάσω ανάμεσα στα έπιπλα”):

➤ Μεταξύ Συρίας (βλ. Κουρδιστάν) - Ελλάδας (βλ Κύπρου, Αιγαίου, Θράκης) δίδει παράσταση, (πολιτικού θεάτρου), ο τούρκος ηγέτης.

➤ Είτε από κάτω, (π.χ. από την Λιβύη), “αφαιρεθεί το θεατρικό κοστούμι του”, είτε από πάνω, (π.χ. από τα Δαρδανέλλια), “αφαιρεθεί η θεατρική μάσκα του, (η προσωπίδα του), γυμνός” (εκτεθειμένος), θ’ απομείνει.

Δαρδανέλλια Σε ποιά από τις προαναφερόμενες -στον χάρτη- γωνίες να εστιάσουμε; Έλληνες είμαστε. Αν δεν επικεντρωθούμε στα Βαλκάνια και συγκεκριμένα στην Νότια Βαλκανική, να “ζουμάρουμε” πού; στήν Μέση Ανατολή; “Η γραμμή” π.χ. “Λευκωσία - Μυτιλήνη 
- Αλεξανδρούπολη” είναι κοντά μας, όχι π.χ. ο Αραβικός, (Περσικός), Κόλπος.

Κωνσταντινούπολη Τί μπορούμε να πούμε (= να γράψουμε) από τώρα, όμως, για τις πιθανότητες να συνθλιβεί η Τουρκία

➤ μέσα “στις” μητρικές “Συμπληγάδες” Ουάσιγκτον 
- Μόσχας

➤ ή μέσα “στις” θυγατρικές “Συμπληγάδες” Τελ Αβίβ 
- Ριάντ;

Ως προς το γεγονός ότι οι πιθανότητες αυτές είναι πολλές 
- μεγάλες είμαστε βέβαιοι, όχι ως προς το πότε και πώς, (με ποιά τερτίπια), θα κατατεμαχιστεί, (εδαφικά), η Τουρκία.

✽ ✽ ✽

Status quo Ποιοτικά υπερέχει ο ελληνισμός, όχι ποσοτικά. Βλ. π.χ. Αρχιτεκτονική αρχαίων ελληνικών χρόνων.

Ποσοτικά υπερτερεί ο τουρκισμός και για την ακρίβεια οι τουρκογενείς και οι τουρκόφωνοι. Στις 20 πρώτες, παγκοσμίως, (αναφορικά με τον αριθμό ομιλητών), συγκαταλέγεται η τουρκική, (γλώσσα). 

Τί (απο)μένει προς σύγκριση - συσχετισμό αν αφεθούν οι διαφορές αυτές, (οι τυπικές), κατά μέρος; Αυτούς που τις έχουν αφορούν οι ουσιώδεις διαφορές σήμερα ή άλλους;

Μεταξύ ποιών παραμένει ως έχει ή θ’ αλλάξει, (αν αλλάξει), η υπάρχουσα, σε Θράκη, Αιγαίο, Κύπρο, κατάσταση;

Τους αγγλόφωνους καθώς κι’ όσους ομιλούν την εβραϊκή αφορούν, τόσο οι τυπικές, όσο και οι ουσιαστικές διαφορές, μεταξύ (κι’) ελλήνων - τούρκων, σε καιρό που “κουμάντο” στον πλανήτη κάνει μία μόνο δύναμη.

Η αρχή: “σπάνια κερδίζεις με διπλωματία, (= στα χαρτιά), ότι έχασες στρατιωτικά, (= σε πόλεμο)”, επαληθεύεται σε εποχή που υφίστανται έθνη - κράτη. Τα έθνη - κράτη στις μέρες μας υφίστανται τυπικά, (όχι ουσιαστικά), οπότε,

➤ ούτε η Τουρκία είναι δυνατόν να καταλάβει, πόσω μάλλον να κρατήσει, π.χ. το Καστελόριζο, αν η Άγκυρα δεν είναι 100% ελεγχόμενη από την Ουάσιγκτον,

➤ ούτε στην Ελλάδα αποκλείεται να (παρα)δοθεί, (από την μητροπολιτική Δύση), π.χ. η Κων/πολη, αν η Αθήνα είναι 100% ελεγχόμενη από την Ουάσιγκτον.

✽ ✽ ✽

Μέγαρο Μαξίμου Η Ελλάδα μετά την ένταξή της στην Ε.Ε., (μετά το 1993), πόσω μάλλον μετά την ένταξή της “από το παράθυρο”, (= με πλαστά δημοσιονομικά στοιχεία), στην, λεγόμενη, “Ευρωζώνη”, (το 2002), ακύρωσε στην πράξη την εθνική κυριαρχία της. Τί ρόλο θα παίξει, λοιπόν, η Αθήνα μόλις η Άγκυρα περιέλθει σε δεινή θέση;

➤ Ρόλο ελληνικού έθνους - κράτους;

➤ Ρόλο έθνους - κράτους παίζει η Αθήνα π.χ. στην Λέσβο σήμερα;

Σαν υπάλληλος, (“τσιράκι - βαλές”), της Ουάσιγκτον, του Τελ Αβίβ, του Λονδίνου, θ’ αντι-δράσει η Αθήνα με το που η Τουρκία “σωριαστεί χάμω”, όχι σαν επίσημο πολιτικό κέντρο έθνους - κράτους. Αναλόγως, άλλωστε, η Αθήνα, αντι-δρά, τα τελευταία χρόνια, μέσα στην ίδια την επικράτειά της, (π.χ. στην Σάμο, στην Χίο, στην Λέσβο, στην Κω, στην Λέρο).

➤ Δεν είναι για όλους -δεν είναι π.χ. και για μας που γράφουμε εδώ, τώρα- αλά καρτ εθνικά τα σύνορα της ελληνικής επικράτειας, ήτοι:

➥ ευρωπαϊκά/διεθνή, (σύνορα), όταν “από απέναντι έρχονται” δήθεν πρόσφυγες - δήθεν μετανάστες και κατ’ ουσία άοπλοι μεν, επίδοξοι δε, αλλοεθνείς άποικοι - έποικοι,

➥ εθνικά, (σύνορα), όταν “από απέναντι έρχονται” ένοπλοι μαχητές του Islam.

➤ Μόνο πράκτορες της C.I.A. που υποδύονται τους πολιτικούς, οπότε (κατ’ επέκταση) και οι αναρχικοί ή ευρωN.At.O.κομμουνιστές ή νεοφιλελεύθεροι οπαδοί τέτοιων, (ξενοκίνητων), πολιτικών, βλέπουν την Ελλάδα

➥ σαν έθνος - κράτος όταν η Ελλάδα δέχεται απειλή από εχθρό του Ισραήλ ή των Η.Π.Α. ή του Ην. Βασιλείου,

➥ σαν ευρωπαϊκή/διεθνή περιοχή όταν η Ελλάδα αποικίζεται/εποικίζεται από αλλεθνείς που συστηματικά 
- αδιάκοπα μεταφέρει στην Σάμο, στην Χίο, στην Λέσβο, στην Κως π.χ. η Mossad σε ρόλο NGO

Στα χέρια της Fed, (Λευκός Οίκος) - στα χέρια της Ε.Κ.Τ. θα πέσει η Κωνσταντινούπολη αν πέσει στα χέρια της Αθήνας σήμερα - αύριο, όχι στα χέρια του Μεγάρου Μαξίμου.

Και η Θράκη και το Αιγαίο και η Κύπρος και η Κρήτη και η Μακεδονία και γενικά κάθε γωνιά των μητροπόλεων του ελληνισμού, (π.χ. κάθε γωνιά στην Λέσβο), άλλωστε, στα χέρια της C.I.A., της Mossad, της MI6 βρίσκεται σε καιρό μηδενικών, σχεδόν, συναλλαγματικών, δασμολογικών, συνοριακών και όποιων άλλων τέτοιων, (εθνικών), φραγμών, δεν βρίσκεται στα χέρια της Ελληνικής Αστυνομίας, της Ε.Υ.Π., των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, της Ελληνικής Αντικατασκοπείας.

Ακόμη να “πάει” στον Συ.Ριζ.Α. ο Γ.Α.Π.; Ακόμη και τα προσχήματα γύρω από το ρητορικό ερώτημα “ποιός κυβερνά αυτόν εδώ τον τόπο” δεν τηρούνταν αφότου ανήλθε στην εξουσία ο Γ.Α.Π. το 2009 - αφότου ανήλθαν στην εξουσία οι ευρωN.At.O.κομμουνιστές το 2015, στην Ελλάδα. Εκδίδονταν και στην Τρούμπα την δεκαετία του ΄60 “τα” ντόπια “κορίτσια” σε ναύτες του 6ου Αμερικανικού Στόλου, μα, τηρούνταν τα προσχήματα την εποχή εκείνη. [Δεν κυβερνούσε απευθείας τα Καμίνια, την Δραπετσώνα, την Νίκαια ο κυβερνήτης του τάδε ή δείνα αεροπλανοφόρου των Η.Π.Α. που “έδενε” στον Πειραιά. Μέσω ενδιάμεσων, (μέσω π.χ. ενός ενεργητικού κίναιδου, μέσω π.χ. ενός παθητικού πορνοβοσκού), κυβερνούσε.]

✽ ✽ ✽

Γιουγκοσλαβία 1989 Ότι “έχουμε” από το χθες, (από το παρελθόν), θα παραθέσουμε, (ακολούθως), αναφορικά με τα πολλά σύνορα που ορθώνονται εκεί όπου δρουν ανενόχλητοι όσοι τάσσονται κατά των συνόρων.

Οι ντροπές του ανθρώπινου είδους Αν δεις ένα, είναι σαν τα έχεις δεί όλα λένε π.χ. για “τα αυγά των φιδιών”. “Τέτοια, (όντα που αλλάζουν τακτικά “πουκάμισο” = δέρμα)”, είναι, παντού, (μέσα σε κάθε χώρα) - πάντοτε, (κάθε εποχή), όσοι τάσσονται κατά τον συνόρων. Ναι, οι προδότες όλων των εθνών, με εξαίρεση, οπωσδήποτε, το δικό τους, (έθνος). Αυτοί, άλλωστε, τάσσονται, παντού - πάντοτε, υπέρ των αποσχιστικών κινήσεων. 

Από αυτά, (τα γνωστά), δύναται να συμπεράνει η αναγνώστης - ο αναγνώστης τα μέχρι τώρα άγνωστα, (τα όσα, δηλαδή, πρόκειται να συμβούν στο εγγύς μέλλον στην Κων/πολη, στην Άγκυρα, στην Σμύρνη, στην Προύσα, στα Άδανα).

 Ι Traitors of all nations unite

Όσοι είναι κατά των συνόρων είναι υπέρ των αποσχιστικών κινήσεων

Όλοι όσοι έχουν κοινό νου, (απλή - συνηθισμένη λογική), είναι επιφυλακτικοί, (καχύποπτοι), έναντι του ατόμου ή της ομάδας (ατόμων) που βλέπει διαφορές π.χ. μεταξύ σκώτων - άγγλων ή π.χ. μεταξύ σκώτων - ουαλών ενώ έχει ταχθεί κατά του Brexit, (ενώ, δηλαδή, ούτε είδε, ούτε βλέπει διαφορές π.χ. μεταξύ σκώτων - γερμανών ή π.χ. μεταξύ σκώτων - ελλήνων).

Μεγάλες ή πολλές διαφορές εκεί όπου δεν υπάρχουν τέτοιες βλέπουν μόνον όσοι δεν βλέπουν μεγάλες ή πολλές διαφορές εκεί όπου υπάρχουν τέτοιες…

ΣΚΩΤΙΑ 18η Σεπτεμβρίου 2014 Δεν θα αποδυναμωθεί μόνο το Ηνωμένο Βασίλειο αν αποχωρήσει η Σκωτία από τον Ην. Βασίλειο, θα αποτύχει και η Σκωτία σαν έθνος 
- κράτος, (αποκλείεται να τα καταφέρει).

ΚΑΤΑΛΟΝΙΑ 1η Οκτωβρίου 2017 Δεν θα αποδυναμωθεί μόνον η Ισπανία αν αποχωρήσει η Καταλονία από την Ισπανία, θα αποτύχει και η Καταλονία σαν έθνος - κράτος, (αποκλείεται να τα καταφέρει).

Εύηχη -π.χ. κατάλληλη για να εντυπωσιάζει ακροατήρια- είναι η ερώτηση “βλάξ ή προδότης”. Είναι αδύνατον να είναι προδότης χωρίς να είναι βλάκας ή βλάκας χωρίς να είναι προδότης ένας άνθρωπος.

Σε κάθε περίπτωση, (ότι και να συμβεί), θα εκτεθεί το άτομο ή η ομάδα (ατόμων) που π.χ. δεν βλέπει διαφορές μεταξύ ελλήνων - τούρκων και βλέπει διαφορές μεταξύ “μακεδόνων” - βούλγαρων.

Καλός τούρκος στρατιώτης - εισβολέας οπουδήποτε για τον μέσο έλληνα προδότη, εξάλλου, είναι ο ελεγχόμενος από τις Η.Π.Α. - από το Ισραήλ - από το Ηνωμένο Βασίλειο τούρκος στρατιώτης, (βλ. π.χ. και N.At.O.ικός), όχι ο ανεξέλεγκτος…

Καλός “μακεδόνας” στρατιώτης οπουδήποτε για τον μέσο έλληνα προδότη, εξάλλου, είναι όποιος “μακεδόνας” στρατιώτης βαδίζει, (δίκην εισβολέα), από βορρά προς νότο, όχι αντίστροφα, (όχι π.χ. από Θεσ/νίκη προς Σκόπια…)…

Όπως δεν υπάρχει βλάκας που να μην γίνεται αθέλητα προδότης, έτσι δεν υπάρχει και προδότης που να μην γίνεται ηθελημένα βλάκας, (π.χ. που να γνωρίζει την αρχή: “την προδοσία πολλοί αγάπησαν τον προδότη ουδείς” και παρά ταύτα να την υποτιμά!) Προπαντός μετά το 1989/1991

Ο αγώνας που δίδει σε κάθε γωνιά της Γης τα 25 - 30 τελευταία χρόνια ο μέσος προδότης όλων των εθνών, πόσω μάλλον ο μέσος υπάλληλός του, δεν είναι μόνο διττός, είναι και προκλητικά αντιφατικός. Κατά τα φαινόμενα είναι τέτοιος, ωστόσο, όχι κατά την ουσία.

Δεν είναι αντιφατικό το να μοχθεί ο μέσος πρακτοράκος:

➤ Αφενός υπέρ της προάσπισης ακόμη και σικέ εθνικών μειονοτήτων.

➤ Αφετέρου υπέρ της κατάργησης συνόρων.

Έτσι “βασιλεύει” ο εντολέας του:

➤ Από την μια, “διαιρώντας”, με το όποιο πρόσχημα, όσους (δια)μένουν σε εύφορες κοιλάδες, (= όσους έχουν φυσικές πλουτοπαραγωγικές πηγές),

➤ από την άλλη, “ενώνοντας (= κοπαδοποιώντας)” -συγχρόνως- τους ενδεείς φρενών, (= τους φτωχούς στο μυαλό).

✽ ✽ ✽

Μίσος Δεν επενδύουν θεωρητικά, (π.χ. λεκτικά), στο μίσος, επενδύουν έμπρακτα στο μίσος τα άτομα ή οι ομάδες, (ατόμων), που υποκρίνονται ότι ο θεσμός του έθνους κράτους είναι περιττός ή ακόμη και επιζήμιος για τους ανθρώπους της τάδε φυλής ή εθνότητας. Η ηθελημένη συνοίκηση ετερόκλητων ατόμων ή ομάδων, (ατόμων), κάπου, (σ’ έναν χώρο), υπόσχεται αλληλοσφαγή, πόσω μάλλον η αθέλητη.

“ΤΟΥΜΠΑ” Σε κερκίδα όπου όλοι επευφημούν π.χ. τον Π.Α.Ο.Κ. επιβιώνουν, σχεδόν, όλοι, (οι άνθρωποι), όχι σε κερκίδα όπου άλλος επευφημεί τον Ο.Σ.Φ.Π., άλλος τον Π.Α.Ο., άλλος την Α.Ε.Κ., άλλος τον Π.Α.Ο.Κ. κ.ο.κ.

Εστία Ένας είναι ο επουράνιος θεός, (= ο ηθικός κώδικας), δεν είναι 200, μα, οι άνθρωποι δεν είναι είναι ένας, είναι “200”. Ούτε οι πιστοί είναι ένας, ούτε οι ιερείς. Κι’ ο υλικός κώδικας, ένας είναι, δεν είναι 200 - (π.χ. έτσι όπως βράζουν στην Αθήνα βράζουν και στο Πεκίνο τα ζυμαρικά), μα, άλλο το στομάχι του ενός, άλλο του άλλου, (ανθρώπου). Τέκνα έχει ο τάδε έλληνας, τέκνα κι' ο τάδε κινέζος, μα, διαφορετικά, (τέκνα), όχι τα ίδια. (Στα λόγια - θεωρητικά νοιάζονται π.χ. και για όλους τους γάλλους οι ισπανοί. Στην πράξη, ο κάθε άνθρωπος γεμίζει με τροφή τα στόματα μόνο των δικών του τέκνων.)

“ΠΕΡΙΣΣΟΣ” Σε χώρο όπου Κατάστημα, (Γραφεία), ανοίγουν και λειτουργούν π.χ. κομμουνιστές επιβιώνουν, σχεδόν, όλοι οι κομμουνιστές εκεί πέρα (μέσα) -εάν, (εφόσον), δεν έχουν ανέλθει στην εξουσία- όχι σε χώρο όπου κομμουνιστές συστεγάζονται π.χ. με εθνικοσοσιαλιστές.

Το τι σημαίνει συνοίκηση και δη υποχρεωτική, (συνοίκηση), αλλοεθνών μέσα σ’ ένα σπίτι, σ’ ένα χωριό, σε μία πόλη, σε μία χώρα, το ξέρουν - το θυμούνται όσοι έχουν θέσει εκτός νόμου την ρητορική μίσους που αφορά π.χ. μόνο στην φυλή, όχι π.χ. και στην τάξη, (την κοινωνική). Αυτό ακριβώς, (νομοθεσία), είναι ο “Φαρισαϊσμός”, (= η υποκρισία - διπροσωπία), δεν είναι δικαιοσύνη, (ουδεμία σχέση ο νόμος με το δίκαιο), μα, είναι και γελοίοι ενίοτε οι …αδέκαστοι, (…αναμάρτητοι = …αλάνθαστοι), γιατί:

➤ Οδηγεί στ’ αλήθεια σε αιματοκύλισμα η υποχρεωτική συνοίκηση π.χ. ανδρών - γυναικών κρατουμένων στην τάδε ή δείνα φυλακή.

➤ Πράγματι δεν είναι όμοια, (= ίδια), οπότε και ίσα τα δύο φύλα, (όντως το ένα είναι αρσενικό, το άλλο θηλυκό - όντως π.χ. οι κύριοι εκβιάζουν με την δύναμη, οι κυρίες με την αδυναμία).

Ε καί; Η μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού δεν είναι ένα από τα καίρια, μετά την δεκαετία του ΄60, ζητούμενα; Αν δεν επιτευχθεί μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού με υποχρεωτική συνοίκηση αλλοεθνών σε καιρό κατά τον οποίο:

➤ τα μεν προϊόντα, (αγαθά, υπηρεσίες), θα τα παράγουν ρομπότ,

➤ την δε κατανάλωση, (την μαζική), θα την επιτηρεί το κράτος, (η αστυνομία - ο στρατός, π.χ. η N.S.A.),

τί, (άλλο), θα επιτευχθεί;

Ούτε η δήθεν πατριωτική Αριστερά βρίσκει διαφορές μεταξύ ενός λύκου κι’ ενός λυκόσκυλου, ούτε η δήθεν διεθνιστική Δεξιά

ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Λ. Αμερική - Αφρική - Μ. Ανατολή Το να σε καλεί κομμουνιστής (ηγέτης) σε εθνικό αγώνα, είναι π.χ. σα να σε καλεί ακέλας σε γεύμα με πικροράδικα, (δεν είναι χορτοφάγοι οι λύκοι):

Με το που αποχωρεί κιόλας ο στρατός Κατοχής της άλλης (της ξένης) χώρας από την δική σου (χώρα), καταργεί ο κομμουνιστής ηγέτης στην χώρα σου το δικαίωμά σου στην ιδιοκτησία, (= στην ελευθερία).

Πρέπει να είσαι κορόιδο “με πατέντα” - κορόιδο “με λοφίο” π.χ. στην Κούβα ή π.χ. στην Αγκόλα για να πεις στους ληστές από την Παλιά κι’ από την Νέα Υόρκη που μπαίνουν στην χώρα σου από την μπροστινή πόρτα “παρακαλώ, αν έχετε την καλοσύνη, αρχίστε να μπαίνεται από την πίσω πόρτα”. Στις ίδιες θυρίδες π.χ. στην Ζυρίχη ενθυλακώνεται η λεία της ληστείας. Απλώς, αν το εργατικό κόστος είναι “εκεί γύρω” στο μηδέν, (τόσο είναι στα GULAG), τότε, η λεία της ληστεία είναι διπλάσια και πράγματι “η πίσω δίοδος υπόσχεται τα περισσότερα, (όχι η επίσημη - η από μπρος)”.

Γενικά π.χ. η C.I.A. είναι ασύμφορη, μα, εν σχέση με την εθνική ανεξαρτησία (σαν εναλλακτική), όχι εν σχέση π.χ. με τον Che Guevara

ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Navajo Όλοι σχεδόν οι άνθρωποι ξέρουν σήμερα με τι ταχύτητα - ευκολία ένας ιός (π.χ. ο Covid-19) ενδέχεται να αφανίσει μία φυλή (π.χ. τους Ναβάχο στις Η.Π.Α.).

Πόσοι (άνθρωποι) ξέρουν ωστόσο σήμερα το πόσο δύσκολα - αργά (“αγάλια αγάλια”) μετατρέπονται π.χ. τα καθαρόαιμα (αραβικά) σε ημίαιμα άλογα ή π.χ. οι λύκοι σε λυκόσκυλα;

Λίγοι, γιατί, ρατσισμός, στην εποχή μας, θεωρείται η διάκριση των ανθρώπων κατά φυλή/έθνος, όχι ο αφανισμός φυλών/εθνών και μάλιστα ο πολιτισμένος, (δια της υποχρεωτικής αφομοίωσης), αφανισμός φυλών/εθνών.

➤ Δεν ήταν απάνθρωπη (βάρβαρη) ανθελληνική απόπειρα, (προσπάθεια), π.χ. η κατάργηση του "Επιταφίου" του Περικλή ή π.χ. της "Αντιγόνης" του Σοφοκλή από την διδακτέα - εξεταστέα ύλη τάξεων του Λυκείου, εδώ, (στην Ελλάδα), ανθρώπινη, (πολιτισμένη), ήταν.

Γύφτοι Ακόμη κι’ ο οικονομικός παρασιτισμός γυρολόγων στη λεγόμενη “μαύρη” λιανική, έτσι, [ευγενικά, (με τακτ)], εξαλείφεται: Με Α.Φ.Μ., ταμειακή μηχανή, Η/Υ (= με υποχρέωση υποβολής φορολογικών δηλώσεων ηλεκτρονικά κ.λπ.) Οι γύφτοι, δηλαδή - έτσι εξαλείφονται. Ναι, οι γύφτοι που παίζουν π.χ. κλαρίνο ή π.χ. ντέφι - οι γύφτοι που πουλάνε π.χ. χαλιά, κιλίμια, κασέτες, χαρτομάντιλα, γαρύφαλλα, πλαστικές καρέκλες, καρπΌζια, παλιά σίδερα, χασίς, παλιά έπιπλα, πΙπόνια.

➤ Μα π.χ. και το Boeing AH-64, το όνομα φυλής που οι πρόγονοι των κατασκευαστών του κατάφεραν, σχεδόν, να αφανίσουν, φέρει: “Apache” λέγεται. [Έτσι ονόμασαν τον εν λόγω τύπο επιθετικού - μαχητικού, (στρατιωτικού) ελικοπτέρου]. 

Boeing AH-64

Boeing AH-64


Αν δεν είναι τεκμήριο, (απόδειξη), ευγένειας, (εκ μέρους σου), το να δίδεις π.χ. σ’ ένα τζίπ ή σε μία κρέμα προσώπου ή σ’ έναν αποχυμωτή ή σε ένα γιαούρτι διαίτης ή σ’ ένα ελικόπτερο το όνομα φυλής που κατάφερες, σχεδόν, να αφανίσεις, τότε, τί είναι;

✽ ✽ ✽

Unisex Ακόμη και η διάκριση κατά φύλο, (αρσενικό 
- θηλυκό), θεωρείται απαράδεκτη σε καιρό κατά τον οποίο κυρίαρχη ιδεολογία “γεννούν” και “διαδίδουν” -αναπαράγουν- όσοι έχουν κάθε λόγο, (= συμφέρον), να εκλείψει “στην μαρίδα” της κατανάλωσης φυσικών και τεχνητών πόρων, (στην μάζα = στους πολλούς κι’ αδύνατους), ο πρωτογενής πυρήνας κοινωνίας, (= ο θεσμός της φυσικής οικογένειας μ’ έναν πατέρα και μία μητέρα κι’ όχι με πατριό ή μητριά, πόσω μάλλον με δύο ανθρώπους του ιδίου φύλου σε γονεϊκό ρόλο).

Θα περισσέψουν μεγάλα, αν όχι τεράστια, αποθέματα φυσικών και τεχνητών πόρων στους λίγους, (στους εκλεκτούς, καθώς και “στον περιούσιο λαό του θεού”), αν οι πολλοί, (οι αδύνατοι), “δεν έχουν”, από το πρώτο, κιόλας, έτος της ηλικίας του, “χέρι να πιαστούν”. Γνωστοί οι τρόποι εξοικονόμησης φυσικών και τεχνητών πόρων από πλευράς ζήτησης, (κατανάλωσης):

α) Υπογεννητικότητα

β) Αμβλώσεις, (Εκτρώσεις)

γ) Αντι-Οικογένεια. (Π.χ.: Μονογονεϊκή οικογένεια. Οικογένεια με υιοθετημένα. Τεχνητή ή και αφύσικη οικογένεια όπως είναι η οικογένεια με δύο γονείς του ιδίου φύλου. Οικογένεια χωρίς καν γονείς - κρατικά κοινόβια σαν τα δημόσια ιδρύματα ορφανοτροφεία αντί οικογένειας. Κ.ο.κ.).

ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ Εμφανίζεται σαν πρόβλημα σήμερα, μα, ήταν - παραμένει λύση, για τον ανεξαρτήτως φύλου, ετεροφυλόφιλο “Αυνάν”, ενώ, για πλείστους όσους ομοφυλόφιλους, έχει καταστεί άλλοθι. 1960 - 1990: Από την δεκαετία του ΄60 και μετά άρχισε να κάνει μηδέν ή ένα έως δύο, το πολύ, τέκνα, ο μέσος ικανός προς φυσική αναπαραγωγή άνθρωπος, στον κατ’ επίφαση πολιτισμένο, (Δυτικό, λεγόμενο), Κόσμο. Με το που σημειώνεται ραγδαία στα υλικά μέσα πρόοδος παρατηρείται ραγδαία στους ηθικούς σκοπούς οπισθοδρόμηση. Τότε αποφασίζει ο κάθε “Stalin” - η κάθε “Hitler” -κάθε …θεός, κάθε …θεά- σε ποιόν συνάνθρωπό του/της θα επιτρέψει να ζήσει. 2010 - 2020: Μία ακόμη δικαιολογία για να μην μοιράζεσαι είναι π.χ. το χρεοστάσιο, (η χρεοκοπία), της χώρας σου. Κατά μισό, περίπου, εκατομμύριο (κατά 400.000 - 500.000 για την ακρίβεια), μειώθηκε ο πληθυσμός της Ελλάδας την περίοδο 2011 - 2019 2020: Δύσκολα συγκαταλέγεται ο Covid-19 σε τέτοιες δικαιολογίες - (πράγματι, δεν δείχνει ιδιοτέλεια από πλευρά σου το να φοβάσαι να τεκνοποιήσεις σε καιρό πανδημίας). Εν σχέση με το 2019, οι θάνατοι, το 2020, εδώ, (στην Ελλάδα), ήταν, κατά 41.202 άτομα περισσότεροι από τις γεννήσεις.

Για όλους τους πολιτικά ομοφυλόφιλους είναι ιδανική η ιδρυματοποίηση του κοινωνικού σώματος, 
(= η αντικατάσταση του θεσμού της οικογένειας με τον θεσμό του κράτους). Η αρχή: “ναι στον ψυχρό νου του επιστήμονα ή του πατριού ή του φύλακα - όχι στην θερμή καρδιά του φυσικού γονέα”, ισχύει, τόσο για κομμουνιστές, όσο και για εθνικοσοσιαλιστές. Με (δια)μόρφωση ανατρέφονται άνθρωποι, άλλωστε, όχι με (εκ)παίδευση 
- (με εκπαίδευση “φτιάχνονται” επαγγελματίες: π.χ. 

➤ στρατιώτες,

➤ δικαστές,

➤ UI designer,

➤ πυρηνικοί φυσικοί,

➤ γεωπόνοι,

➤ Data architect,

➤ αστυνομικοί,

➤ γενετιστές βιολόγοι,

➤ UX designer,

➤ δικηγόροι,

➤ γιατροί).

✽ ✽ ✽

Ειδολογία είναι η διάκριση π.χ. των καρχαριών κατά είδος, δεν είναι ρατσισμός, ενώ, το ίδιο ισχύει με την κατανομή των φλύαρων “καρχαριών” κατά φάρα (κατά φυλή, κατά έθνος κ.λπ.):

Τράπεζα Φυσικών Σπόρων Διαφέρουν, (μεταξύ τους), οι φυσικές ή παραδοσιακές ή ντόπιες, λεγόμενες, (αποκαλούμενες), ποικιλίες π.χ. τομάτας. Δεν είναι ίδιες, (όμοιες), οπότε, δεν είναι και ίσες, (η μία εν συγκρίσει με την άλλη).

Τράπεζα Τεχνητών Σπόρων Κάθε φυσική ποικιλία τομάτας διαφέρει επίσης με κάθε αφύσικη/μεταλλαγμένη ποικιλία τομάτας και μάλιστα κατά πολύ, (διαφέρει). Ε, ναι, αν διαφέρουν λ.χ. μία φορά, μεταξύ τους, τα φυσικά ή καθαρόαιμα όντα, διαφέρουν χίλιες φορές εν σχέση με τα μπασταρδεμένα ή μεταλλαγμένα και τούτο ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για όντα που μιλάνε ή για όντα που π.χ. υλακτούν. 

Γινάτι Υπό συνθήκες διάκρισης των ανθρώπων κατά φυλή/έθνος δεν επιμένει π.χ. ένας μαύρος άνδρας να αναπαράγει το είδος του με μαύρη και μόνο (με μαύρη) γυναίκα, όχι υπό συνθήκες μη διάκρισης των ανθρώπων κατά φυλή/έθνος. Εκεί - τότε όπου ουδείς διακρίνει π.χ. τον ιουδαίο από τον ρωμαίο τηρεί την παράδοσή του ο τάδε ή δείνα ιουδαίος, (π.χ. κάνει περιτομή στο τέκνο του), όχι εκεί - τότε όπου όλοι, (άπαντες), διακρίνουν τους ανθρώπους κατά φυλή/έθνος. Όταν - όπου δεν σε αναγνωρίζουν σαν “μάρκα”, (ράτσα), ανησυχείς μην τυχόν και εξαφανιστεί, (χαθεί) το είδος σου, όχι όταν - όπου σε αναγνωρίζουν. Ο παντού και πάντα “Φαρισαϊκός” (= υποκριτικός) διεθνισμός είναι το αποτελεσματικότερο εργαλείο εθνικισμού.

Τα είδη των όντων είναι όχι μόνο πολλά, μα, διαδραματίζει και διαφορετικό ρόλο το καθένα, (από δαύτα). Τα πουλιά, για παράδειγμα, πετούν, ενώ, (αντίθετα), τα ψάρια κολυμπούν:

➤ Ο άγγλος στρατιώτης - άποικος ήταν φανερός εχθρός (και) για τους Ναβάχο, όχι ο ιουδαίος τοκογλύφος 
- έποικος.

➤ (Ο δεύτερος ήταν κρυφός και για τους Ναβάχο εχθρός, όχι φανερός.)

ΔΕΞΙΑ

“Ο έτερος Καππαδόκης” Όσο ασύμβατη είναι η Αριστερά με την εστία, (= πατρίδα), τόσο ασύμβατη είναι και η δήθεν Δεξιά, [η διεθνιστική Δεξιά 
(= οι νεοφιλελεύθεροι)].

Η καταλήστευση του πλούτου των εθνών, εξάλλου, δεν επιτυγχάνεται χωρίς κρατική περιφρούρηση της λείας, οπότε, αντεθνική είναι και η δράση της δήθεν αντικρατικής αυτής Δεξιάς, (δεν είναι διεθνιστική).

➤ Ή είναι διεθνιστική δύναμη π.χ. η N.S.A.? Απ’ όλα τα έθνη που συνθέτουν το κράτος των Η.Π.Α. ένα μόνο επωφελείται από την εξωτερική πολιτική που ακολουθεί το US Department of State, όχι δύο, πόσω μάλλον περισσότερα…

➤ Ή δεν είναι επίσης αποδεδειγμένο π.χ. το γεγονός ότι η απεργία στην τάδε χώρα δεν ωφελεί όλες τις άλλες χώρες ει μη μόνο τις ανταγωνίστριες; Διεθνής πολιτική οργάνωση ιδιωτών και συγκεκριμένα τραπεζιτών είναι η Αριστερά, όχι “βοσκός” απεργών οπουδήποτε - οποτεδήποτε…

GULAG Ή, τουλάχιστον, “έτσι είχαν τα πράγματα”, μέχρι πρότινος, γιατί, τώρα, ή, πιο σωστά, εφεξής, οι επτά, αν όχι οι εννιά, στους 10, εργαζόμενους, θα είναι προϊόντα αυτοματισμού, (ρομπότ - μηχανές). Δεν τίθεται, πια, (τώρα πια, λοιπόν), θέμα αύξησης του εργατικού κόστους των ανταγωνιστών σου με οργάνωση, (από μέρους σου), απεργιών στις μονάδες παραγωγής τους, ή, το αντίστροφο - (θέμα εκμηδένιση του δικού σου εργατικού κόστους με πολλά και καλά - προπαντός οργανωμένα GULAG).

Δεν είναι τεκμήριο, (απόδειξη), διεθνισμού η καταλήστευση του πλούτου των εθνών αφ' ης στιγμής την περιουσία μας την αφήνουμε κατά κανόνα, (όλοι, σχεδόν), στο αίμα μας, (π.χ. στα παιδιά μας).

“Ιερόδουλος” στην Αθήνα,
“παρθένα” στο Κίεβο ο Soros.
Χορηγός αναρχικών, κομμουνιστών,
νεοφιλελεύθερων στην Ελλάδα,
χορηγός νεοναζιστών, νεοφασιστών
στην Ουκρανία.

Όπως βρίσκονται παντού γεωγραφικά (μέσα σε κάθε χώρα) έτσι βρίσκονται παντού και πολιτικά (μέσα σε κάθε χώρο: π.χ. οργάνωση, κόμμα, παράταξη) οι προδότες όλων των εθνών.

Είτε μέλος του τάδε Αριστερού κόμματος είναι, είτε μέλος του δείνα Δεξιού κόμματος είναι π.χ. στην Σουηδία ένας έλληνας, έλληνας είναι (παραμένει) σε κάθε περίπτωση.

“Φαρισαϊσμός” Δεν είναι κοινότυπη υποκρισία το να κόπτονται για εθνικές μειονότητες οι θιασώτες του διεθνούς σοσιαλισμού (= κρατισμού - φασισμού) οι οποίοι πασχίζουν να καταργήσουν όλα, ανεξαιρέτως, τα έθνη - κράτη, είναι το ανώτατο στάδιο “Φαρισαϊσμού”. Στην υποκρισία τους ως προς το δεύτερο οφείλεται η υποκρισία τους ως προς το πρώτο: Ουδείς εξ αυτών (των “Φαρισαίων”) περιλαμβάνει το δικό του έθνος - κράτος στην λίστα των προς κατάργηση εθνών - κρατών. Οι εθνικές πλειονότητες των άλλων αξίζει κατά την άποψή του να καταργηθούν, ή, έστω, να καταστούν μειονότητες αφού πρώτα κατακερματιστούν, όχι η δική του.

Όπως π.χ. κάθε σκύλος είναι παντού, (τόσο στον δικό μου όσο και στον δικό σου χώρο), σκύλος, έτσι και κάθε άνθρωπος που είναι παιδόφιλος π.χ. στην Δανία, είναι παιδόφιλος π.χ. και στην Ιαπωνία - (δεν είναι, στην μεν Δανία παιδόφιλος, στην δε Ιαπωνία γεροντόφιλος.)

Τα συμφέροντα του έθνους του εξυπηρετεί από κάθε “μετερίζι” (πόστο)” π.χ. ένας ιρανός αν πρόκειται για πέρση πατριώτη, όχι τα συμφέροντα του έθνους π.χ. των γάλλων ή π.χ. των ρώσων ή π.χ. των ιταλών.

 ΙΙ USSR, German Reich, EU

Μειονότητα ή αυθέντης δεν ανέρχεται, πόσω μάλλον δεν παραμένει, στην εξουσία, κάπου, με εκλογές

Άσυλα καταργούσαν οι μπολσεβίκοι, όχι παραβάν Είναι αδιανόητο ένας προοδευτικός να κάμει διακρίσεις με βάση το αίμα. (Π.χ. αυτή εδώ η κυρία είναι κόρη μου ή μητέρα μου ή ανιψιά μου ή θεία μου, οπότε, όχι, δεν θα συνουσιαστώ μαζί της). Όντως, όποιος τάσσονταν υπέρ του δικτάτορα επιβίωνε π.χ. στην Μόσχα το 1960, όχι όποιος ήταν π.χ. ουκρανός ή ανηψιά “σου” ή κοζάκος ή πόντιος ή αρμένιος ή ξάδερφός “μου” ή ρώσος.

➤ Αυτό, ωστόσο, τί, μεταξύ άλλων, σημαίνει, ότι πραξικόπημα κάπου κάνουν πλειονότητες; Τί λόγο έχουν; Μόνο μειονότητες και δη συντριπτικές, (μειονότητες), προβαίνουν σε πραξικόπημα στην τάδε χώρα ή ήπειρο.

➤ Ή γίνεται δικτάτορας κάπου (οπουδήποτε) όποιος δύναται να παραμένει στην εξουσία (εκεί) με την θέληση των πολλών; Αν σε θέλουν, (= εγκρίνουν), οι πολλοί, γιατί, να θέσεις εκτός νόμου τον πολιτικό ανταγωνισμό, (τί φοβάσαι); Μόνον αυθέντες, (άτομα που δεν θα υπερψήφιζε ακόμη κι’ η μάνας τους, κατά το λαϊκώς λεγόμενο), γίνονται δικτάτορες κάπου.

Πλειονότητα ήταν και παραμένουν εν συγκρίσει με τους υλιστές π.χ. στην Ρωσία οι χριστιανοί εκεί ή εν συγκρίσει με τους υλιστές π.χ. στην Κίνα οι βουδιστές εκεί. Ε και; Ούτε η αρχή της πλειοψηφίας, ούτε τα χαρακτηριστικά του έθνους, (π.χ. η κοινή γλώσσα), γίνονται σεβαστά από υλιστές.

➤ Ηθικά, (ανθρώπινα), είναι τα χαρακτηριστικά του έθνους, δεν είναι υλικά, (π.χ. “πνεύμονα έχουν οι κινέζοι, πνεύμονα κι’ οι γιαπωνέζοι”).

➤ Ο σεβασμός στην θέληση της πλειονότητας αποτελεί απόδειξη εντιμότητα, (ακεραιότητας χαρακτήρα), όχι ο σεβασμός στην θέληση της μειονότητας, πόσω μάλλον ο σεβασμός στην θέληση της τάδε ή δείνα οικογένειας βιομηχάνων ή τραπεζιτών ή εφοπλιστών ή, απλώς, επιχειρηματιών διεθνούς δραστηριότητας.

Επικαλούμενος τους γερμανόφωνους
εισέβαλε στην Τσεχοσλοβακία ο Χίτλερ
μα τα Panzer IV δεν σταμάτησαν στην Σουδητία (προχώρησαν)

Σύνορα καταργούσαν οι ναζί, όχι παραβάν Νοιάζονταν και οι ναζί για τους γερμανόφωνους π.χ. στην Τσεχοσλοβακία. Μόνο που τα Panzer IV προχώρησαν (και παραπέρα), δεν σταμάτησαν στην Σουδητία.

Αλλά και τί σήμαινε γερμανόφωνος για τους ναζί 
- (αρκούσε στους ναζί το να είσαι απλώς και μόνο γερμανός);

➤ Άξιος να ζει γερμανός για τους ναζί ήταν μόνον όποιος γερμανός ήταν με τους ναζί.

➤ Όποιος γερμανός αντιτάχθηκε στους ναζί, ή υπήρξε ναζί, μα, διαφώνησε, στην πορεία, με τον Χίτλερ, ή φυλακίστηκε, ή θανατώθηκε από τους γερμανούς εθνικοσοσιαλιστές.

North Korea, The DPRK, the dictator, Kim Jong-UN, Dictatorship
Εκ-κρατισμός είναι ο εκ-φασισμός. Στην θεωρία υφίσταται διεθνής σοσιαλισμός, (= διεθνής κρατισμός - φασισμός), όχι στην πράξη. Στην πράξη ο σοσιαλισμός, (= κρατισμός - φασισμός), είναι πάντοτε εθνικός. Τόσο ο γερμανός εθνικοσοσιαλιστής, όσο και ο σοβιετικός δήθεν διεθνοσοσιαλιστής και κατ' ουσία ιουδαίος ή γεωργιανός ή ρώσος εθνικοσοσιαλιστής, με άρματα μάχης εισβάλει σε Πολωνία, Αφγανιστάν, Ουγγαρία, Ιαπωνία, Τσεχοσλοβακία κ.α., όχι με ποδήλατα.

Όπως κάθε παγκόσμια δικτατορία, έτσι και το Γ΄Ράιχ, δεν στήθηκε, (στην Ευρώπη, κυρίως), με διάκριση των εχθρών και των φίλων του δικτάτορα κατά εθνικότητα. (Αδιακρίτως θανάτωναν και οι ναζί: Και γάλλους και έλληνες και ολλανδούς και πολωνούς και ιταλούς. Και βεβαίως και αυστριακούς και γερμανούς και γερμανόφωνους, αν -επαναλαμβάνεται- γίνει λόγος για αντιναζί ή για ναζί οι οποίοι μετά το 1933

➤ θεωρήθηκαν απειλή για τον ισόβιο και αδιαμφισβήτητο αρχηγό τους (= για τον δικτάτορά τους), 

➤ ή, αποπειράθηκαν να σκοτώσουν, κατόπιν εορτής, αυτόν που μάτωσαν - αγωνίστηκαν - μόχθησαν - ίδρωσαν 
- πάσχισαν για να καταστήσουν ισόβιο και αδιαμφισβήτητο δήμιό τους!

Εθνικές μειονότητες “του σωλήνα” 
κι’ αντικοινωνικές ομάδες 
οι προτεραιότητες όσων εύχονται 
να πεθάνουν τα κάτι 
(η Ιταλία, η Γαλλία, η Ισπανία) 
για να ζήσει το τίποτα (η ΕΕ)

Άβατα καταργούν οι φιλοευρωπαϊστές, όχι παραβάν “Στο περιτύλιγμα - στο κουτί” διαφέρει από την Ε.Σ.Σ.Δ. ή από το Γ΄Ράιχ η Ε.Ε., όχι "στο περιεχόμενο":

Η θέση π.χ. των ανηλίκων ή π.χ. της γυναίκας ή π.χ. των ομοφυλοφίλων στις χώρες - μέλη της Ε.Ε. είναι αυτή που επιβάλλει, (με την ισχύ των όπλων: δια νόμου, δηλαδή),

➤ το νέο “Πολιτμπιρό”, όπως συνήθιζε ν’ αποκαλεί την Κομισιόν η Μάργκαρετ Θάτσερ,

➤ το νέο σοβιέτ, (= το νέο υπερεθνικό διευθυντήριο), στο Στρασβούργο και στις Βρυξέλλες, όπως, επί χρόνια, ονομάζουμε, εμείς, εδώ, (στο yaxouxaxaxouxa.blogspot), την άνευ Συντάγματος ΕυρωΒουλή.

Δεν παίζουν ρόλο τα όσα (καθ)ορίζει η τάδε ή η δείνα εθνική πλειονότητα, πόσω μάλλον μειονότητα -[ο τάδε ή δείνα ηθικός κώδικας, (= θρήσκευμα)]- στον εν λόγω χώρο, (τον ευρωπαϊκό), π.χ. για τους ανηλίκους, π.χ. για την γυναίκα, π.χ. για τους ομοφυλόφιλους.

Εργαλείο κατάργησης συνόρων και ως εκ τούτου εθνών 
- κρατών είναι η Ε.Ε.

➤ Όπως αποδεδειγμένα ήταν και η Ε.Σ.Σ.Δ.

➤ Όπως αποδεδειγμένα ήταν και το Γ΄Ράιχ.

Εθνικές πλειονότητες παύουν, κατ’ ουσία, να υφίστανται με τέτοια κι’ ανάλογα όργανα, (π.χ. με κοινό νόμισμα όπως είναι το ευρώ - π.χ. με κοινά ήθη όπως είναι η “LGBTQ” νομοθεσία), οπότε, κατά τα λοιπά, “βαρκούλες” (εθνικές μειονότητες) “αρμενίζουν";

text ©2020 yahooxaxaxouxa.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2024 yahooxaxaxouxa.blogspot.com όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.com δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP