Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2020

ΕυρωΤουρκικά (πρώην ΕλληνοΤουρκικά) ΕU

Λύση “Κορώνα” Και κατόπιν εκλογών, (με ψήφους), να ανέρχονταν στην εξουσία π.χ. στην Ρωσία το 1917 οι εκεί αρμένιοι, ή οι εκεί ιουδαίοι, θα έπρεπε, κατόπιν, να επιβάλλουν δικτατορία για να συνεχίσουν να κυβερνούν. Μειονότητα (εθνική) και μάλιστα συντριπτική ήταν το 1917 στην Ρωσία οι αρμένιοι ή οι ιουδαίοι - (δεν παραμένουν με εκλογές στην εξουσία μειοψηφίες κάπου).

Λύση “Γράμματα” Εξωκοινοβουλευτικό υπουργό ή βουλευτή Επικρατείας κάνουν στις δημοκρατίες κάθε δικτάτορα, πόσω μάλλον κάθε εντολοδόχο δικτατορίας. (Κάθε αυθέντη: Επιστήμονα ή καλλιτέχνη ή κατ’ επάγγελμα θεολόγο ή ιδεολόγο που αν και ουδείς συμπολίτης του τον υπερψήφισε, αυτός ασκεί εξουσία και μάλιστα κυβερνητική.)

✽ ✽ ✽

Σιγουριά ο μισθός από το Ελληνικό Δημόσιο και τυχερά τα extraδάκια π.χ. από την Millî İstihbarat Teşkilatı… (Σιγουριά η θέση π.χ. στο Ε.Σ.Υ. και τυχερά τα extraδάκια π.χ. από την τάδε ξένη φαρμακευτική…) 

Καταβάλλουν και οι τουρκόφωνοι π.χ. στην Ξάνθη άμεση κι’ έμμεση φορολογία, οπότε, όχι, δε είναι κι’ εντελώς άδικο το να υπονομεύει κάποιος/α συστηματικά - αδιάκοπα την ελληνική εθνική ασφάλεια από δημόσια, εδώ, (στην Ελλάδα), θέση, (από θέση υπαλλήλου του Ελληνικού Δημοσίου). Εντελώς άκομψο -αν όχι ξεδιάντροπο- ωστόσο, αυτό, ναι, είναι. 

Όσοι, πάντως, δεν είναι τουρκόφωνοι, που, απλώς, υποδύονται τους έλληνες πολίτες, εδώ, (στην Ελλάδα), για ποιόν λόγο να πληρώνουν, (μέσω των φόρων τους), 

➤ π.χ. το τάδε καθηγητή στο Πάντειο, (πανεπιστήμιο)

➤ ή π.χ. την δείνα δημοσιογράφο στην Ε.Ρ.Τ.

που προωθεί νυχθημερόν - συστηματικά στην Αθήνα την προπαγάνδα της εκάστοτε κυβέρνησης της Τουρκίας;

Γιατί να μην αμείβονται οι λειτουργοί αυτοί από κονδύλια της Άγκυρας, (από τούρκους φορολογούμενους πολίτες), ή, έστω, μόνον απ’ όσους υποδύονται τους έλληνες πολίτες π.χ. στην Θράκη; 

Κίνδυνος αύξησης της επιρροής
του δήθεν διεθνούς δικαίου,
(του δικαίου των ΗΠΑ και του Ισραήλ),
ο κίνδυνος επέκτασης
των δήθεν ευρωπαϊκών συνόρων,
(της επικράτειας της Ε.Ε.)

Κλασικοί “αλεξιπτωτιστές” Χρόνια “τώρα” π.χ. ο Χρήστος Ροζάκης δεν ξέρει (;) π.χ. πόσοι, (λίγοι ή πολλοί;), κάτοικοι της Κομοτηνής θα υποδέχονταν σαν φίλο τον Τουρκικό Στρατό στην Ροδόπη.

Ή είναι εύκολο το να υποκρίνεσαι άγνοια γύρω απ’ αυτό αν υποκρίνεσαι π.χ. τον κοινοβουλευτικό, (τον αιρετό - τον πολιτικό), ενώ είσαι ακαδημαϊκός, (τεχνοκράτης) ή αν υποκρίνεσαι τον έλληνα ενώ είσαι ιουδαίος;

Και στην Θράκη, πάντως, τους έλληνες υποκρίνονται κάποιοι εκεί. Είναι έλληνες όσοι θα υποδέχονταν σαν φίλο τον Τουρκικό Στρατό στην Β.Α. Ελλάδα;

Ας υποτεθεί ότι π.χ. ο Χρήστος Ροζάκης (εκ)δηλώνει ξαφνικά (αύριο - μεθαύριο;) γνώση π.χ. γύρω από το πόσοι κάτοικοι της Κομοτηνής θα υποδέχονταν σαν φίλο τον Τουρκικό Στρατό στην Ροδόπη.

Ε καί; Με γνώμονα το ελληνικό εθνικό δίκαιο αλλάζει “χαβά, (βιολί)” όποιος υποδύεται τον έλληνα ενώ είναι γάλλος ή τούρκος ή ιουδαίος ή ολλανδός ή αλβανός;

Μα και έλληνας να είναι στην εθνικότητα κάποιος/α δεν σημαίνει ότι διστάζει να εργαστεί για λογαριασμό π.χ. των Η.Π.Α. αν η αμοιβή που του δίδουν, (οι αμερικανοί), είναι ικανοποιητική.

World War III “Πιόνι” δυνάμεων (χωρών) που επιδιώκουν να επιβάλλουν παγκόσμια δικτατορία είναι σήμερα η Ελλάδα. Ποιός θα κερδίσει αν “το πιόνι” αυτό τοποθετηθεί (= επεκταθεί) ανατολικότερα, (π.χ. στην Ανατολική Θράκη), αύριο; “Το πιόνι” (θα κερδίσει); “Ο Καραγκιόζης εισπράττει, (όχι ο καραγκιοζοπαίχτης);” Ή υπάρχει πιθανότητα να ξαναγίνει (στο μέλλον) έθνος - κράτος η Ελλάδα; Δεν υπάρχει π.χ. για την Γερμανία, για την Ιταλία, για την Γαλλία ανάλογη πιθανότητα, για την Ελλάδα (θα) υπάρχει; Για να υπερισχύσει π.χ. στην Γερμανία ξανά το εθνικό (γερμανικό) δίκαιο (εκεί), η Γερμανία θα πρέπει να επανακάμψει, όχι απλώς στο μάρκο, μα, να βγει από το σοβιέτ (= υπερεθνικό διευθυντήριο) που καλείται Ε.Ε. - (θα πρέπει, δηλαδή, το Βερολίνο, ν’ ακολουθήσει το παράδειγμα του Λονδίνου). Υπάρχει περίπτωση να συμβεί κάτι τέτοιο χωρίς Γ΄Παγκόσμιο Πόλεμο;

Σμύρνη 1919 Δεν είναι δύσκολο π.χ. το να κάνουμε κι’ εμείς εδώ - τώρα τους “Φαρισαίους” που …αγνοούν - …δεν θυμούνται π.χ. ποιοί υποδέχτηκαν με χαρά τον Ελληνικό Στρατό στην Σμύρνη το 1919 Γιατί όμως να υποκριθούμε άγνοια - αμνησία επ' αυτού;

Οι έλληνες που υποδύονταν τους τούρκους πολίτες (υπηκόους), στην Σμύρνη, πανηγύρισαν με το που μπήκε ο Ελληνικός Στρατός στην Σμύρνη το 1919 Μόνο που η Ελλάδα το 1919 ήταν έθνος - κράτος, ειδάλλως, (αν δεν ήταν έθνος - κράτος), τί λόγος (θα) συνέτρεχε να αντιτάσσονται στην προοπτική εδαφικής γιγάντωσης του συγκεκριμένου έθνους - κράτους “η” εν Ελλάδι “μεγάλη Ιερουσαλήμ” (το Κ.Κ.Ε.) και το ιουδαϊκό στοιχείο στην Μικρά Ασία;

Για την αμερόληπτη αντίληψή τους δεν φημίζονται τα έμισθα Όργανα επιβολής του Διεθνούς Αδίκου, όχι για την αντίληψή τους Δίκιο σ’ ολόκληρη την Ευρώπη, πόσο μάλλον Διεθνώς, (σ’ όλο τον Κόσμο - στην υφήλιο), έχει όποιος έχει όποιος έχει τα περισσότερα ή αποτελεσματικότερα στρατιωτικά όπλα, όχι όποιος έχει πράγματι, (στ’ αλήθεια), δίκιο. Όποιος έχει την μεγαλύτερη ή περισσότερη δύναμη, (ισχύ), πυρός, (όπλων), για να επιβάλλει, μ’ αυτή, σαν ηθικό, σ’ όλους τους άλλους, χρέος τους, (απέναντί του), το υλικό συμφέρον του. Να υποκρίνεται ότι το αγνοεί ή δεν το θυμάται αυτό είναι πιθανό κάποιος/α, αν πρόκειται π.χ. για επαγγελματία νομικό, (λ.χ. δικαστή), όχι να το αγνοεί ή να μην το θυμάται, όντως. Αποκλείεται να αγνοεί ή να μην θυμάται ένας οικουμενικός δημόσιος υπάλληλος διεθνών ιδιωτικών συμφερόντων τις οδηγίες του εργοδότη - εντολέα (προϊσταμένου) του.


Δωδεκάνησα 1948
Έθνος - κράτος κι’ όχι τμήμα (εδαφικό) της Ε.Σ.Σ.Δ. ή του Γ΄Ράιχ η Ελλάδα ήταν π.χ. και το 1948

Εθνικό μέχρι πρότινος εδαφικό για την Ελλάδα κέρδος ήταν τα Δωδεκάνησα. Μείζον μάλιστα, γιατί, αφαιρουμένου του ύψους (βαθμού) συμμετοχής των Δωδεκανήσων στο ελληνικό Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν, όχι, δεν αρκεί αυτό που (απο)μένει για να διατηρήσει την Ελλάδα βιώσιμη εθνικά χώρα.

Ε καί;

➤ Σε “μία επαρχία” της Ε.Ε. “η οποία” είναι και μέλος του N.At.O. με το N.At.O. να μην έχει μετά το 1991 αντίπαλο (!) επέβαλλε πολιτική μετά το 2014 αναφορικά με την Μεσόγειο, (Αιγαίο) και με τα Βαλκάνια, (Σκόπια) η φωνή” των Rothschild (ο George Soros), όχι σε έθνος - κράτος, (δεν είναι έθνος - κράτος η Ελλάδα σήμερα).

Έτερον μεγάλο ελληνικό ή ιρλανδικό ή γαλλικό έθνος - κράτος, εκάτερον μεγάλη Ε.Ε. ή μεγάλη Ν.Τ.Π. (δεν είναι το ίδιο) Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα επεκταθεί εδαφικά αν επεκταθεί εδαφικά “μία επαρχία της”, όπως είναι, αυτή την στιγμή, η Ελλάδα, όχι ο ελληνισμός. Ε.Ε. δεν σημαίνει το παραμικρό εθνικά, οπότε, οι χώρες πάτρωνες του εν λόγω σοβιέτ, (π.χ. οι Η.Π.Α., π.χ. το Ισραήλ), θα επεκταθούν εδαφικά αν κινήσουν ένα από τα “πιόνια” τους, (ένα μέλος της Ε.Ε.), ανατολικότερα. Ή δεν είναι και κατ’ ουσία τώρα πια τέως έθνη - κράτη όλες, (ανεξαιρέτως), οι “μπανανίες” στην Δύση; Ή είναι δυνατόν π.χ. να χειροκροτήσει εδαφική επέκταση της Ελλάδας “η” εν Ελλάδι “μεγάλη Ιερουσαλήμ” (το Κ.Κ.Ε.) αν η Ελλάδα είναι έθνος - κράτος κι’ όχι μέλος του “σοβιέτ”, (= υπερεθνικού διευθυντηρίου), της Ε.Ε.;

➤ Μα π.χ. και μετά το 1960 στην Κύπρο, σε δύο χώρες 
- μέλη του N.At.O. (στην Ελλάδα και στην Τουρκία) επέβαλλε πολιτική εκεί, (στην Λευκωσία),“η Παλιά Υόρκη”, (το Λονδίνο), μαζί με “την Νέα Υόρκη” (μαζί με τον Henry Kissiger), όχι σε δύο εχθρούς - (δεν ήταν εκτός N.At.O. η Ελλάδα και η Τουρκία το 1974, σύμμαχοι ήταν).

Το ελληνικό έθνος απειλείται
όταν σε καλούν σε εθνική αντίσταση
διεθνιστές, εδώ, (στην Ελλάδα);

“Ο.Κα.Να.” Δεν είναι απίθανο στο εγγύς μέλλον (π.χ. το 2021, π.χ. το 2025) να καλέσουν σε εθνική αντίσταση οι διεθνιστές εδώ (στην Ελλάδα).

Ή πιο σωστά να καλέσουν ξανά γιατί ναι μεν “οι έμποροι ηρωίνης” αποτολμούν σπανίως “να καλούν σε απεξάρτηση από τα ναρκωτικά” μα το κάνουν όποτε ασκούν εξουσία -δικτατορικά- οι ίδιοι, πόσω μάλλον όταν επιδιώκουν να την αναλάβουν (αυτήν).

Για την ελευθερία των πολλών (= των αδυνάτων) αγωνίζονται όσοι τάσσονται κατά της ιδιοκτησίας; Όποιος/α έχει υπόψη του π.χ. το εξωφρενικό: “Λαέ θυμήσου, το χώμα που πατάς, λευτέρωσε ο Άρης και το Ε.Α.Μ. - Ε.Λ.Α.Σ.” καταλαβαίνει τι σημαίνει να αγωνίζεσαι να καταλήξεις σε GULAG ή έστω στην Πηγάδα του Μπούλκες για να μην καταλήξεις π.χ. στο “Dachau”! Ή δεν κατέληξε μετά το 1945 ο μισός, σχεδόν, ευρωπαϊκός πληθυσμός, (πλείστοι όσοι τσέχοι, ούγγροι, σλοβάκοι, πολωνοί κ.α.), σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στο Ανατολικό, λεγόμενο, Μπλοκ;

Αποδειδειγμένα π.χ. η Ουγγαρία απελευθερώθηκε από τους ναζί για να σκλαβωθεί από τους σοβιετικούς. Ναι, (σίγουρα), μα, "ποιός είπε” ότι είναι για όλους, (τους ανθρώπους), ζητούμενο το να γλιτώνουν από “την Σκύλα” για να καταλήγουν “στην Χάρυβδη”:

➤ Να παρακολουθεί νυχθημερόν π.χ. η Stasi τον μέσο γερμανό πολίτη για να μην το παρακολουθεί νυχθημερόν η Gestapo, για ποιόν λόγο - (τί δεν χάνει στην πρώτη περίπτωση ο πολίτης πού το χάνει στην δεύτερη);

➤ Κίνητρο ανθρώπου που έχει σώας τας φρένας είναι το να επιδιώκει “να βγει από λάκκο λεόντων για να μπει (μέσα) σε λάκκο όφεων”;

➤ Να απελευθερωθεί π.χ. ο μέσος έλληνας από τους τούρκους για να σκλαβωθεί από τους φράγκους, γιατί;

Πατριώτες το 1941 οι δωσίλογοι το 1917; Δεν επιδόθηκαν όλοι στην Ανατολική Ευρώπη σε “Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο” την περίοδο 1941 - 1945:

Μόνον όσοι υποδέχτηκαν με λουλούδια και γλυκά τον εισβολέα στην Ρωσία Γερμανικό Στρατό κατά την διάρκεια του Α΄Παγκοσμίου Πολέμου παραχωρώντας (κατόπιν) και τεράστια εδάφη της Ρωσικής στην Γερμανική και στην Οθωμανική Αυτοκρατορία - (βλ. Συνθήκη Μπρεστ Λιτόφσκ, 3η Μαρτίου 1918)

ΒΡΑΔΙΝΟΙ ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΟΙ ΠΡΩΙΝΟΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ; Δωσίλογοι ήταν στην Ρωσία όσο κυβερνούσε ο Τσάρος αυτοί που έγιναν πατριώτες στην Ρωσία όσο κυβερνούσε ο Στάλιν.

Τί είναι, ωστόσο, πατριώτης; Υπάλληλος είναι όποιος προασπίζεται π.χ. τον μισθό του σαν διοικητής GULAG, δεν είναι πατριώτης. Ιδιωτικός, μάλιστα, υπάλληλος, γιατί, ένας και μόνον -ο δικαστής- είναι ο εργοδότης όλων σε χώρα που επκρατεί σοσιαλισμός, (= κρατισμός - φασισμός), δεν είναι πολλοί.

Πατριώτης είναι όποιος προασπίζεται έδαφος που επιτρέπεται, (από τον νόμο της χώρας του), ν’ αγοράσει, (από κάποιον), ή να πουλήσει, (σε κάποιον). Απαγορεύεται η ιδιοκτησία γης, (π.χ. η αγοραπωλησία ακινήτων μεταξύ πολιτών), σε χώρες οι οποίες τελούν υπό τραπεζική 
(= κομμουνιστική) δικτατορία. (Στην φάρα/φαμίλια ενός και μόνον ανήκει καθεμία τέτοια χώρα, όχι σε περισσότερα του ενός έθνη ή “τζάκια”. Δεν είναι πατρίδα “καθένα τέτοιο τζάκι”, η μόνη μετοχή με δικαίωμα ψήφου π.χ. στην Gosbank είναι.)

Πώς είναι δυνατόν να είναι πατριώτης σήμερα αυτός - αυτή που ήταν δωσίλογος χθες; Δεν είναι δυνατόν. Ή “λύκος” είναι ο καθένας - η καθεμία, ή “πρόβατο”. Αποκλείεται να είναι δωσίλογος π.χ. το 1917 και πατριώτης π.χ. το 1941 κάποιος/α. Ουδείς είναι π.χ. και “αλεπού” και “κότα” ταυτοχρόνως (!) ή έστω εκ περιτροπής (!)

Να παραστήσει π.χ. “το περιστέρι” ή να φανταστεί “ότι είναι περιστέρι μπορεί ένα γεράκι, όχι να γίνει περιστέρι”. Μόνον υποκρινόμενος ή στην φαντασία του δύναται ένας άνθρωπος να είναι π.χ. και κομμουνιστής που τον αποφυλάκισαν οι ναζί σύμμαχοι της Βουλγαρίας από την Ακροναυπλία το 1941 και αντιστασιακός υπέρ του ελληνικού έθνους, (διεθνιστής με εθνική συνείδηση κοινώς, ή απλούστερα “άλογο χρώματος πράσινου”).

Σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα άνοιξε και λειτουργούσε Κατάστημα (Γραφείο) το 1941 η Gestapo, οπότε, οι κατά τόπους αλλοεθνείς συνεργάτες της εργαζόταν για διεθνή υπόθεση έ;

Légion étrangère Εκτός από “πράσινα άλογα”, (διεθνιστές που κάνουν εθνική αντίσταση, “λέοντες που κάνουν δίαιτα με χόρτα” κ.λπ.), υπάρχουν και εθνικιστές οι οποίοι συμμετέχουν σε διεθνείς, (οργανώσεις). Ή δεν συγκρότησαν τέτοια, (πολυεθνική), δύναμη οι αλλοεθνείς, (μη γερμανοί ή και μη γερμανόφωνοι), εθελοντές στα Waffen SS? Σε μισό, περίπου, εκατομμύριο ανήλθαν, (αριθμητικά), οι οπλίτες αυτοί, (οι προερχόμενοι π.χ. από Όσλο, Εσθονία, Κίεβο, Λευκορωσία, Ελσίνκι, Ινδίες κ.α.) Τί δείχνει, (αποδεικνύει), αυτό;

Αποδεικνύει π.χ. ότι οι ανέστιοι, (= απάτριδες), αντιμετωπίζονται μόνον απ' όσους έχουν κοινά τα στοιχεία του έθνους, [π.χ. κοινή γλώσσα ή π.χ. κοινό ηθικό κώδικα, (= θρήσκευμα)];

Τί κοινό είχαν π.χ. φυλετικά οι άραβες πατριώτες με τους γερμανούς εθνικοσοσιαλιστές;

Αποδεικνύει π.χ. ότι ανίκανοι για διάπραξη εγκλημάτων, (π.χ. δολοφονιών, ληστειών, βιασμών), με άλλοθι έναν καλύτερο κόσμο, είναι όσοι έχουν μόνο κοινή τάξη, (κοινωνική), ή, μόνο κοινό χόμπι, ή μόνο κοινή ιδεολογία, (πολιτική), ή μόνο κοινό φύλο;

Δηλαδή τί π.χ. έξι λευκοί, τρεις μαύροι και δύο κίτρινοι φανατικοί οπαδοί της Liverpool F.C. είναι ανίκανοι για διάπραξη εγκλήματος από κοινού;

Είναι και φαιδρές εκτός από ρητορικές, τέτοιες (σαν τις ανωτέρω) κι’ ανάλογες ερωτήσεις. Δικαιολογημένα, (είναι και φαιδρές), γιατί, το κοινό έθνος, η κοινή τάξη, (η κοινωνική), το κοινό φύλο και γενικά κάθε μορφή πολιτικής ομοφυλοφιλίας, πολιτική επένδυση είναι, δεν είναι ο σκοπός τής επένδυσης:

Κλασική αποικιοκρατία Δεν ήταν φύλαρχοι π.χ. οι ηγέτες της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας ή ο Μέγας Αλέξανδρος ή οι ηγέτες της Βρετανικής Αυτοκρατορίας. Όσο και να θέλει ένας αποικιοκράτης να είναι εθνικιστής, δεν το μπορεί:

Όπως είναι αδύνατον να καλλιεργήσεις π.χ. μόνο με τους τρεις γιους σου 10.000 στρέμματα, (γης), έτσι είναι αδύνατον να κυβερνήσεις μόνο με τους ομοεθνείς σου μία ολόκληρη ήπειρο, πόσω μάλλον την υφήλιο. Όντως, χωρίς π.χ. “kapo” αποκλείεται “να διαιρέσεις, (= να βασιλεύσεις)” κάπου.

Dutch East India Company

Dutch East India Company


Μοντέρνα αποικιοκρατία Για εξίσου ιδιοτελείς και συνάμα πρακτικούς λόγους δηλώνει διεθνιστής όποιος είναι αλλοεθνής μέσα στην τάδε ή δείνα χώρα. Ένας στους 1000 και αν, αφήνει την περιουσία του στους ξένους, εξάλλου. (Οι 999 την κληροδοτούν στα τέκνα τους ή σε συγγενείς τους εξ αγχιστείας ή σε φίλους τους. Όσο πιο κοντινή η σχέση του κληρονόμου με τον κληροδότη, πάντως, τόσο χαμηλότερος ο φόρος κληρονομίας.)

Μόνο που π.χ. ο γάλλος στην υπηκοότητα και έλληνας στην καταγωγή άνθρωπος ο οποίος εργάζεται υπέρ του ελληνικού έθνους οπουδήποτε, (π.χ. στην Ισπανία, στην Ελλάδα, στις Η.Π.Α., στην Γαλλία), ούτε σαν δήθεν σεμνότυφος έλληνας εθνικιστής αξίζει σεβασμού, γιατί, είναι, όχι, απλώς, διπρόσωπος, μα, ενδεχομένως, τριπλός πράκτορας, (= “σε προδίδω σε όποιον μου δίδει π.χ. το περισσότερο χρήμα”). Δεν διαφέρει σε πολλά π.χ. από επιστάτη ορφανοτροφείου ο έλληνας που υποδύεται τον αμερικανό πολίτη στις Η.Π.Α., τον νορβηγό πολίτη στην Νορβηγία, τον κινέζο πολίτη στην Κίνα. (Ναι μεν δεν αποκλείεται να εργάζεται παντού για τον ελληνισμό, μα, εξίσου πιθανό είναι το να εργάζεται παντού μόνο 
- αποκλειστικά και μόνο για την τσέπη του - για τον εαυτό του - για την κοιλιά του. Το τι κάνουν με τα τέκνα τους οι εννιά ή έστω οι επτά στους 10 φυσικούς γονείς είναι εκ των προτέρων βέβαιο, όχι το τι κάνει με τα παιδιά ο τάδε ή η δείνα επιστάτης ορφανοτροφείου.

text ©2020 yahooxaxaxouxa.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2024 yahooxaxaxouxa.blogspot.com όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.com δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP