Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

Επιδόματα ανεργίας αντί μισθών, μαζική επιτήρηση αντί φυλάκισης ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ

Ούτε “στα σαλόνια”, (στις μητροπόλεις), ούτε “στα αλώνια”, (στην περιφέρεια), της κεφαλαιοκρατίας, έγιναν κατά τύχη κελιά φυλακής οι οικίες των αδυνάτων, (τα σπίτια των πολλών).

Πεταμένα λεφτά σήμερα τα λεφτά που κάποτε έπιαναν τόπο π.χ. στην Νέα Υόρκη

IMF Web history

“Financial Intermediation 
and Technology:
What’s Old, What’s New?”


Περιττό το κόστος συντήρησης δημοκρατίας 
(= πλειοψηφίας) σε καιρό που

➤ ο μεν αυτοματισμός εκμηδενίζει το εργατικό κόστος στους περισσότερους κλάδους - τομείς της παραγωγής αγαθών, (προϊόντων ή υπηρεσιών),

➤ η δε μαζική επιτήρηση με το όποιο άλλοθι, (π.χ. 11/9), είναι, σε ευρεία, (παγκόσμια, σχεδόν), κλίμακα, εφικτή, πια. 

Με δύο τρόπους απαλλοτριώνεται κατά τόπους, (π.χ. ανά χώρα), ο πλούτος των εθνών:

1. Εφάπαξ, (με πραξικόπημα ενεργούμενων τοκογλυφίας = κομμουνιστών),

2. ή, σε δόσεις, (δανειακές = με εκλογές). 

Αναφορικά με τον δεύτερο τρόπο, (τον δημοκρατικό):

✓ Ποιοί εκλέγουν παντού πρόεδρο ή πρωθυπουργό; Μα, οι πολλοί (= οι αδύνατοι).

✓ Και ποιόν εκλέγουν σχεδόν πάντα; Μα, τον ηγέτη (τον πολιτικό) που υπόσχεται τα περισσότερα ή μεγαλύτερα δάνεια προς τόνωση αποκλειστικά και μόνο της δημόσιας, πρωτίστως, της ιδιωτικής, δευτερευόντως, κατανάλωσης.

ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ [Πλήρης απελευθέρωση ΑΓΟΡΑΣ (= ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ)] Δεν είναι δόκιμος τρόπος η απαλλοτρίωση χωρών σε δόσεις, (δανειακές = με εκλογές), όταν οι πολλοί (= οι αδύνατοι) παύουν να είναι, πια, υπολογίσιμη δύναμη, (κοινωνική)… 

Τέτοιος είναι ο καιρός κατά τον οποίο π.χ. οι περισσότεροι πωλητές στην λιανική (θα) είναι ρομπότη δε μαζική επιτήρηση π.χ. της κατανάλωσης είναι, (ήδη!), σε μεγάλη κλίμακα, εφικτή…

Ι Από την τοκογλυφία των επιφανών ιουδαίων και άλλων στην φιλανθρωπία τους

Από τότε που άρχισαν να περισσεύουν εργατικά χέρια, (από την Τρίτη Βιομηχανική/Τεχνολογική, λεγόμενη, Επανάσταση, το 1969), άρχισε να κρίνεται απαραίτητη η σταδιακή μεν, μόνιμη δε τόνωση της ιδιωτικής και προπαντός της δημόσιας κατανάλωσης με φιλανθρωπία, (με βοηθήματα), περισσότερο, με ημερομίσθια/μισθούς και με συντάξεις λιγότερο.

Είναι γνωστά σήμερα τα λιγοστά (“μετρημένα στα δάχτυλα των δύο χεριών”) βήματα της σταδιακής μεν, μόνιμης δε αντικατάστασης του μεροκάματου ή μισθού και της σύνταξης των πολλών, (των αδυνάτων), με επιδόματα, (π.χ. ανεργίας):

Ημιαπασχόληση Από την δεκαετία του ΄90 άρχισε να μετατρέπεται σε μερική και αδήλωτη, εδώ, (στην Ελλάδα), η πλήρης και δηλωμένη απασχόλησης σε πλείστους όσους κλάδους, (παραγωγής).

Εβδομάδα π.χ. 3 ημερών Φέτος και με αφορμή τον COVID-19 μετατράπηκε π.χ. σε τετραήμερη η πενθήμερη εργασία στο τάδε ή δείνα εργοστάσιο π.χ. στην Γερμανία ή π.χ. στην Νέα Ζηλανδία.

Ισόβιο “συσσίτιο” Αργεί, (είναι μακριά χρονικά), η χορήγηση ισόβιου επιδόματος ανεργίας;¹ 

Καθήκοντα “θεού” Σε ποιο μέλλον, (στο κοντινό ή στο απώτερο), τοποθετείται με βάση την εξέλιξη π.χ. του αυτοματισμού, (της ρομποτικής), η θεσμοθέτηση “υποδεκάμετρου” αξιολόγησης του ποιός από τους ισοβίως άνεργους (θα) αξίζει να ζει, (να επιδοτείται, δηλαδή, επίσης, ισοβίως);

The Kissinger Report
Η ΤΕΛΙΚΗ ΛΥΣΗ
ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Θα λυθεί αυτόματα το πρόβλημα του υπερπληθυσμού στην μετακαπιταλιστική, λεγόμενη, εποχή (που εργαζόμενοι στους περισσότερους κλάδους θα είναι ρομπότ). Ε, ναι, γιατί, άξιοι να επιδοτούνται, (ισοβίως), σαν άνεργοι, τότε, θα κρίνονται, όχι, γενικά, όσοι δεν θα παράγουν -(ουδείς άλλωστε π.χ. από τους ανειδίκευτους θα παράγει)- μα, ειδικά, όσοι, (εξ αυτών: των μονίμως, πια, άπραγων), θα είναι υπάκουοι. “Αργία μήτηρ πάσης κακίας”, εξάλλου, όχι “ανεργία” και όντως, οι φύσει οκνηροί γίνονται επιτυχημένοι ρουφιάνοι στα κρατικά κοινόβια, (π.χ. στις φυλακές), όχι οι θέσει οκνηροί. Αν, ωστόσο, υπάρχουν και θέσει οκνηροί που είναι αίμα μας (= από την φυλή μας, από το έθνος μας) κι’ εμείς είμαστε π.χ. υπουργοί Εξωτερικών των Η.Π.Α.; Δεν θα τους σώσουμε αυτούς; “Λήψη μέτρων για την μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού”, εξάλλου, είναι γενική διακήρυξη. Και στις Η.Π.Α. είναι μεγάλος ο πληθυσμός μα η κοινωνία στις Η.Π.Α. είναι πολυεθνική και π.χ. οι διακεκριμένοι άραβες μουσουλμάνοι εκεί είναι λίγοι, οπότε, ποιοί και προπαντός γιατί, (για ποιόν λόγο), να τους σώσουν;

ΙΙ Οπισθοδρόμηση το να παριστάνει τον θεό ο πάπας και πρόοδος το να παριστάνει τον θεό ο μάπας, (η ξαδέρφη μου η ακτινολόγος ή ο ανιψιός σου ο λογιστής);

Π.χ. στην Δ.Ε.Η. διορίζονταν με υποκειμενικά κι’ όχι αντικειμενικά κριτήρια οι πολλοί, (οι αδύνατοι), την δεκαετία του ’80, εδώ, (στην Ελλάδα). Με τοκογλυφία, (δανεισμό), τονώνονταν, ακόμη, (τότε), η κατανάλωση, (η απασχόληση). Προπαντός στις χώρες “μπανανίες” στην Δύση που κατανάλωση ίσον εισαγωγές.

Και δεν θα ισχύει το ίδιο στο μέλλον που “ο θεός” θα επιλέγει ποιός ισοβίως άνεργος αξίζει να ζει; Και βέβαια θα ισχύει το ίδιο. [Όποιος προσκυνά τον “θεό” θα κρίνεται άξιος επιβίωσης απ’ αυτόν, όχι όλοι. “Στον περιούσιο λαό του θεού ανήκει, εξάλλου, η Γη, όχι σε όλους, (τους λαούς).]

Όπως π.χ. στις προγεννητικές, έτσι και στις μεταγεννητικές εκτρώσεις και δη τις μαζικές, οι μόνοι θύτες που ισχυρίζονται ότι φονεύουν για να εξυπηρετήσουν το συμφέρον του θύματός τους κι’ όχι το δικό τους συμφέρον είναι οι άνθρωποι που θεωρούν “τα τομάρια τους” πολύτιμα, (τις υπάρξεις τους ανώτερες). Τέτοιος, (μαλάκας), ήταν π.χ. κι’ ο Στάλιν. Όπως βεβαίως π.χ. κι’ ο Χίτλερ. (Το χαβιάρι τους δεν ήθελαν να μοιράζονται με τα θύματά τους κι’ αυτοί, όχι την φακή τους). Ούτε αυτοί, ωστόσο, είπαν - έγραψαν: “σκότωσα για το καλό του θύματος”. Για να ισχυρισθείς κάτι τέτοιο πρέπει να είσαι φουλ ερωτευμένος με την πέτσα σου. (Όχι, απλώς, να σου αρέσεις, μα, να σε θέλεις πολλή).

New York
Manhattan

ΑΡΙΣΤΕΡΑ [Πλήρης απελευθέρωση ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 
(= ΖΗΤΗΣΗΣ)] Έως και την δεκαετία του '50 (μέχρι και τα πρώτα, μετά το τέλος του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου, χρόνια) σπάνιζαν τα άτομα ή οι ομάδες, (ατόμων), που σκότωναν για το καλό του θύματος, (!), όχι μετά… 

Από την δεκαετία του '60 κι’ έπειτα, δεν υπάρχει οικογένεια στην Δύση και προπαντός στις πλέον προηγμένες χώρες, (π.χ. στην Ελβετία, στην Ολλανδία, στην Δανία, στην Αυστρία), της οποίας, (οικογένειας), το ένα ή τα δύο, τουλάχιστον, μέλη, να μην είναι όντα ανώτερα, (“τομάρια” αξίας ανεκτίμητης)…

Πεταμένα λεφτά σήμερα τα λεφτά που κάποτε έπιαναν τόπο π.χ. στην Νέα Ελβετία, (στο Παγκράτι)

Έρχεται ο νέος «Τειρεσίας»...

Έρχεται ο νέος «Τειρεσίας»...

“Amazon Ι” Μπορείς να πουλάς και να αγοράζεις έμμεσα, (ηλεκτρονικά), σε χρόνο μηδέν, το οτιδήποτε, σήμερα, (στην τρέχουσα εποχή), εσύ, εγώ (οι πολίτες) κι’ αδυνατεί να κάμει το ίδιο π.χ. η General Dynimics ή π.χ. η U.B.S.?

“Amazon ΙΙ” Δεν υφίσταται (“έσβησε - πέθανε”), σήμερα, (αυτήν εδώ την εποχή), το μπακάλικο της γειτονιάς π.χ. στην Δροσιά, στον Βύρωνα, στην Παλλήνη και υφίσταται ο “Νεοδημοκράτης” ή ο “Πασοκτζής" μεσάζοντας π.χ. φωτοτυπικών ή υποβρυχίων ή επίπλων ή λεωφορείων;

Δεν έχει λόγο, (= συμφέρον), π.χ. το Βερολίνο ή το Παρίσι να καλύπτει το κόστος συντήρησης της εξάρτησης π.χ. της Ελλάδας από την Γαλλία, από τις Η.Π.Α., από την Γερμανία, από τον Καναδά σε καιρό που δεν υφίστανται, πια, συνοριακοί, συναλλαγματικοί, δασμολογικοί και όποιας άλλης μορφής τέτοιοι, (εθνικοί), φραγμοί…

Όπως π.χ. η Ουάσιγκτον, έτσι και το Βερολίνο και το Λονδίνο και το Παρίσι κ.α. μητροπόλεις της Δύσης, πουλάνε μόνες τους, (από μόνες τους), τα τελευταία 25 - 30 χρόνια, την πραμάτεια τους, (αγαθά και δάνεια προς εισαγωγή των αγαθών), σε κάθε “μπανανία”, (στην Δύση) - δεν χρειάζονται, μεσάζοντες, (πολιτικούς μεσολαβητές 
- πολιτικούς αντιπροσώπους).

Τέως πολίτες (νυν κρατούμενοι) Ουδεμία μητρόπολη της κεφαλαιοκρατίας, (π.χ. η Ουάσιγκτον, π.χ. το Βερολίνο), έχει λόγο, (= συμφέρον), να επιτρέπει σήμερα την συντήρηση μεγάλου κράτους, (= αντιπαραγωγικών θέσεων εργασίας), με αντάλλαγμα ψήφους π.χ. στην Αθήνα. [Η φυγή του μεγαλύτερου μέρους του ενεργού εργατικού δυναμικού της Ελλάδας στο εξωτερικό, (η μετανάστευση), ήταν ασύμφορη όσο υπήρχε πολιτικό κόστος γι’ αυτό, (όσο, δηλαδή, ο εκπατρισμός - ξεριζωμός ήταν λόγος για να ντρέπεται, όχι για να υπερηφανεύεται ο ηγέτης με τα τσιράκια του).]

TRAITOR PRIDE Πριν το 1989/1991 ήταν ντροπή να είσαι π.χ. πράκτορας της C.I.A. και συνάμα πρωθυπουργός ή “πρωθυπουργός” (= δικτάτορας), εδώ, (στην Ελλάδα), όχι μετά. Σήμερα είναι και λόγος υπερηφάνειας π.χ. να έχεις φτιάξει στην μεν Γερμανία Siemens με φθηνά ελληνικά εργατικά χέρια, (εκεί), στην δε Ελλάδα Γεν.Ο.Π. Δ.Ε.Η. με πανάκριβα ελληνικά εργατικά χέρια, (εδώ)… Όπως … αναρωτιούνται άλλωστε και οι ανεξαρτήτως ηλικίας μωροί - αφού μόνον τέτοιοι προπαγανδίζουν αμισθί τις θέσεις του US Department of State: “Οι παππούδες μας πρόσφυγες, οι πατεράδες μας μετανάστες, εμείς ρατσιστές;” Αν είναι ρατσιστές π.χ. όσοι δεν ήθελαν λευκούς αποίκους και μαύρους δούλους στην Αμερική, τότε, αυτοί που ήθελαν, (λευκούς αποίκους και μαύρους δούλους στην Αμερική), τί είναι; Τί είναι, επίσης, αυτοί των οποίων οι πρόγονοι, (= οι κληροδότες), έγιναν εκατομμυριούχοι από το εμπόριο μαύρων λαθρεργατών στην Αμερική, ενώ, οι ίδιοι, κατόπιν, έγιναν υπερασπιστές του δικαιώματος των μαύρων π.χ. στο Οχάιο να εργάζονται κι’ αυτοί στην N.S.A. έτσι ώστε η καταλήστευση, τόσο των άψυχων, όσο και των ανθρώπινων πόρων της Αφρικής να μην συνεχίζεται μόνον από λευκούς αλλοδαπούς; Είναι κάτι άλλο πέρα από άγγλοι ή ιουδαίοι ή ολλανδοί ή ισπανοί ή γάλλοι “Φαρισαίοι” (= υποκριτές);


Μεγάλο κράτος τα τελευταία 25 - 30 χρόνια, πόσω μάλλον στο μέλλον, στις χώρες "μπανανίες" στην Δύση, συντηρείς (ήδη) - θα συντηρείς (και αύριο), με μηδέν, σχεδόν, εργατικό κόστος. (Με ρομπότ στην παραγωγή και με ισοβίως, οσονούπω, επιδοτούμενους -στην κατανάλωση- ανέργους.)

Προλεταριοποιείται με γοργό “βήμα” η μικροαστική τάξη, (τα μικρά και μεσαία εισοδήματα: π.χ. ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας), τα τελευταία 25 - 30 χρόνια.

Αλλά και το προλεταριάτο μετατρέπεται με ταχύ, τα τελευταία 25 - 30 χρόνια, ρυθμό, σε εκ περιτροπής, (προς ώρας) - σε ισόβιο, (σε λίγο), άνεργο - άπραγο, (περιττό), δυναμικό. 

Τέως πολιτικοί (νυν δεσμοφύλακες) Παύει να καταβάλλει και μεγάλη “μίζα” π.χ. η Ουάσιγκτον ή το Τελ Αβίβ ή το Παρίσι ή όποια άλλη μητρόπολη της Δύσης π.χ. στον εκάστοτε πρωθυπουργό της Ελλάδας. Ε, ναι, γιατί π.χ. το ποιάς φίρμας ραντάρ θα επιλέξει προς αγορά ο ηγέτης χώρας που δεν παράγει - δεν εξάγει, (η ίδια), υλικό υψηλής τεχνολογίας, ήταν αποκλειστικά, σχεδόν, δικό του θέμα, όσο οι μητροπόλεις στην Δύση τον προφύλασσαν από το πολιτικό κόστος. Έπαρχος - δεσμώτης σε ανοιχτή φυλακή είσαι, άλλωστε, αν κυβερνάς ανέργους, όχι ο κ. “επιλέγω να ψωνίσω ραντάρ από τον τάδε προμηθευτή, γιατί, έτσι συμφέρει εμένα - το κόμμα μου - τους ψηφοφόρους μου”.

Δεν συντρέχει λόγος στην παρούσα εποχή π.χ. η Ουάσιγκτον ή το Βερολίνο να προφυλάσσει από το πολιτικό κόστος επίσημο ηγέτη, (πρωθυπουργό ή πρόεδρο), σε χώρα "μπανανία" στην Δύση. Η έννοια "πολιτικό κόστος" σε σοβιέτ (= υπερεθνικά διευθυντήρια) όπως είναι π.χ. η Ε.Ε. είναι ανυπόστατη. Σε κάθε περίπτωση, [είτε γίνεται λόγος για απροκάλυπτη ή για αφανή δικτατορία (= νομοθεσία χωρίς σύνταγμα), είτε όχι]. Αλίμονο άλλωστε αν υπήρχε πολιτικό κόστος στην τάδε ή δείνα χώρα για τον εκεί διοικητή π.χ. της N.K.V.D. ή π.χ. της Gestapo ενώ το ίδιο - ακριβώς το ίδιο ισχύει σήμερα για “καμαριέρες” του Blair House “οι οποίες” υποδύονται τον ηγέτη της Ιταλίας ή της Ελλάδας ή της Πορτογαλίας ή της Αλβανίας...

Δεν υπάρχει ηγέτης π.χ. στην Ιταλία σε καιρό που το Εθνικό Δίκαιο της Ιταλίας έχει υποκατασταθεί από το δήθεν Ευρωπαϊκό, (της Ε.Ε.), και ουσία αλλοεθνές Δίκαιο, (του οποίου βάση είναι το μηδέν = ανύπαρκτο Σύνταγμα). Έπαρχος υπάρχει στην Ρώμη σήμερα και συγκεκριμένα έπαρχος της Ε.Κ.Τ.

Δεν υπάρχει ηγέτης π.χ. στην Ιταλία σε καιρό που το N.At.O. δεν έχει αντίπαλο, (στην υφήλιο). Έπαρχος υπάρχει στην Ρώμη σήμερα και συγκεκριμένα έπαρχος των Η.Π.Α.

Ι “Υπέρμαχοι της χορτοφαγίας οι λύκοι” Επιχείρηση εκμηδένισης του κόστους εξάρτησης της περιφέρειας από την μητρόπολη, (στην Δύση), είναι κάθε εκστρατεία κατά της διαφθοράς την οποία (δι)οργανώνουν παράγοντες όπως είναι π.χ. ο George Soros - (βλ. π.χ. και “καμπάνια εμπόρων οίνου υπέρ της απεξάρτησης από το αλκοόλ”.)

Δεν είναι δα και μικρό πράγμα το να (εξ)υπηρετεί π.χ. ο εκάστοτε πρωθυπουργός της Ελλάδας τα συμφέροντα των Η.Π.Α. δωρεάν, (με μηδέν για τις Η.Π.Α. κόστος). Τιμή μας το να “ανήκουμε εις την Δύσιν” ακόμη και σε καιρό που δεν υπάρχει Ανατολή.

Τί, ακριβώς, άνθρωπος είναι, ωστόσο, η κυρία που εκδίδεται, (= εκπορνεύεται), τσάμπα; Είναι άνθρωπος σπανίου ήθους; Ή είναι άνθρωπος πρωτοφανούς βλακείας; Τί χάνει μία ιερόδουλος κάθε φορά που εκδίδεται τσάμπα, την παρθενία της ή χρήμα;

Athens
Αθήνα

ΙΙ Θα διέλθει κρίση το λειτούργημα π.χ. του Vasily Blokhin Η μόνη θετική προοπτική, (στο μέλλον), είναι η απόγνωση στην οποία θα περιέλθουν όσοι - όσες “από Δευτέρα έως Παρασκευή” αγωνίζονταν για να μην παράγει - να μην εξάγει η χώρα τους ει μόνο π.χ. χαλβά, (Φαρσάλων), προκειμένου, (έτσι), να μπορούν “τα ΣαββατοΚύριακα” να καταγγέλλουν την διαφθορά και συγκεκριμένα τις “μίζες” εισαγωγών (βλ. π.χ. Siemens). Όντως, το λειτούργημα του αναρχικού ή κομμουνιστή ή νεοφιλελεύθερου έμμισθου, πόσω μάλλον άμισθου χαφιέ, προδότη, ρουφιάνου, μειοδότη, θα διέλθει κρίση τα επόμενα χρόνια.

■ Κόστος, (δαπάνη), π.χ. για φρουρούς και για σκυλιά, καταβάλλονταν παλιά και συγκεκριμένα για την λειτουργία μεγάλων κλειστών στρατοπέδων συγκέντρωσης όπως ήταν αυτά π.χ. των σοβιετικών ή π.χ. των ναζί.

■ Σε αχανή ανοιχτά στρατόπεδα συγκέντρωσης, (σε επιτηρούμενες π.χ. από την N.S.A. χώρες, πόλεις δίχως σύνορα), οι φρουροί και τα σκυλιά περιτεύουν. Περιττοί οι φρουροί, περιττά τα σκυλιά (θα) είναι και στις κλειστές δομές σωφρωνισμού, (= στις φυλακές), το 2030, το 2040, το 2050 Ρόλο επόπτη εκεί θα παίζουν ρομπότ τα οποία, απλώς, θα επικουρούνται από φανερές και κρυφές μηχανές καταγραφής κίνησης, (π.χ. κάμερες). Στ' αλήθεια “δεν έχει ψωμί” το δημοσιοϋπαλληλίκι, (π.χ. το λειτούργημα του Vasily Blokhin), στο μέλλον.

✽ ✽ ✽

Εσωστρεφείς κι’ οι “έξω καρδιά” σε λίγο

Ι Και παλιά, οι κουτσοί ξόδευαν πολλά εδώ (στην Ελλάδα) για ν’ αλλάζουν τα ποδήλατα σαν τα πουκάμισα, όχι οι αρτιμελείς

Επί Αθανασόπουλου ή Κοσκωτά Δεν είναι πρωτοφανής στην Δύση “η αγορά ποδηλάτων από κουτσούς”. Προπαντός σε χώρες “μπανανίες” των Η.Π.Α.

➤ Για δεκαετίες ο μέσος έλληνας πολίτης κατέβαλλε π.χ. τέλη κυκλοφορίας για οδικό δίκτυο που δεν είχε. Ή που ήταν ακατάλληλο (για χρήση).

➤ Όπως πλήρωνε κι’ εξακολουθεί να καλύπτει δαπάνη π.χ. για δωρεάν δημόσια περίθαλψη που δεν είναι δωρεάν. Ή για τσάμπα δημόσια παιδεία που πληρώνεται τριπλά, [μία στο Δημόσιο σχολείο, μία στο Φροντιστήριο και μία στον λειτουργό “κάθε πρωί” (σ’ αυτόν, δηλαδή, που διδάσκει σε δημόσιο σχολείο) και επαγγελματία “κάθε απόγευμα” (στον ίδιο, δηλαδή, που κάμει ιδιαίτερα μαθήματα κατ’ οίκον και ειπράττει έτσι και “μαύρο” χρήμα…)…

➤ Κόστη για “Ε.Ρ.Τ.” κοινώς. (= Κόστη για συντήρηση δημοσίου χρέους και ελλείμματος.)

Επί Άκη ή Γιάννου Δεν είναι ασύνηθες αυτό, (που προαναφέρθηκε), στις παλιές - φανερές, καθώς και στις νέες - αφανείς αποικίες της Παλιάς και Νέας Υόρκης.

Αν εξάλλου “δεν αγόραζαν οι κουτσοί” (= οι πολλοί) “ποδήλατα" στις χώρες "μπανανίες", ο ογκούμενος κρατισμός, (το αντιπαραγωγικό χρέος και έλλειμμα), στις επικράτειες αυτές, (σ' αυτούς τους παραδείσους εθνικής εξάρτησης), θα ήταν τυχαίος. Δεν υποχρεούνται τυχαία οι φορολογούμενοι να συντηρούν π.χ. δομές δωρεάν υγείας που δεν είναι δωρεάν, σκόπιμα υποχρεούνται.

Μόνο με δανεισμό προς συντήρηση κρατισμού δημιουργείται και συντηρείται ογκούμενη (διαρκώς αυξανόμενη) εθνική εξάρτηση. Υπό συνθήκες νεοαποικιοκρατίας, (υπό συνθήκες περιόδου 1960 - 1990), βέβαια, γιατί, σήμερα,

➥ η μεν δημόσια κατανάλωση συντηρείται απευθείας, (χωρίς ντόπιους πολιτικούς μεσολαβητές),

➥ η δε ιδιωτική, (κατανάλωση), συντηρείται με μικρότερο κόστος, (π.χ. με επιδόματα ανεργίας).

ΕΠΙΚΕΡΔΗ ΠΤΩΜΑΤΑ Με την περιφορά της εικόνας του Νίκου Τεμπονέρα έβγαλαν “καλά” (= πολλά) λεφτά οι άνθρωποι που αντι-ψάλλουν με το αζημίωτο στις αντ-βασιλικές άνευ τρούλου. Ναι, οι κατ’ επάγγελμα ιδεολόγοι, γνωστοί και σαν αν-ιερείς, (= οι άθρησκοι - υλιστές). Ή ήταν “αστεία ποσά” π.χ. “οι μίζες” για τα εξοπλιστικά την περίοδο 1993 - 2003; Μα και με την περιφορά “των οστών, (λειψάνων)”, του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου έβγαλαν “καλά” (πολλά) λεφτά οι ίδιοι αυτοί, (προοδευτικοί), αντι-κληρικοί. Ναι, αυτοί που αιτούνται, μεταξύ άλλων, να μην αμείβεται από το δημόσιο ταμείο, (από τους φορολογούμενους), ο κλήρος των χριστιανών ή των μουσουλμάνων ή των βουδιστών… Αλήθεια, ωστόσο, από το ίδιο ταμείο, (το δημόσιο), δεν (δια)σώθηκαν “800”, ως τώρα, φορές, οι, λεγόμενες, συστημικές, εδώ, (στην Ελλάδα), τράπεζες, τις οποίες, εντέλει, αγόρασαν, πάμφθηνα, τον Νοέμβριο 2015, οι ξένοι, (εντολείς), των προαναφερόμενων αν-ιερέων; Αν το Ισραήλ σκοτώνει παλαιστίνιους με άλλοθι τα θύματα π.χ. στο “Auschwitz”, το πολιτικό όργανο του παγκόσμιου σοσιαλισμού (κρατισμού = φασισμού), δηλαδή, η Αριστερά, (= το παγκόσμιο νόμισμα…), βγάζει και λεφτά από την περιφορά της εικόνας νεκρών παλαιστινίων. Μόνο “τον ελεύθερο χρόνο της”, (όσο είναι στην αντιπολίτευση), στην τάδε ή δείνα χώρα, όμως, όχι “όταν εργάζεται”, (όχι όταν είναι στην κυβέρνηση, εκεί). “Όταν εργάζεται” π.χ. εδώ, (στην Ελλάδα), η Πρόοδος, υπογράφει συμβάσεις με το Ισραήλ, αναφορικά με αγωγούς μεταφοράς φυσικού αερίου. Οικολογικούς, (= “του Γ.Α.Π.”), οπωσδήποτε, όχι π.χ. ρωσικούς, (επιβλαβείς για το περιβάλλον = “καραμανλικούς”).

ΙΙ Η Χούντα και το ΠΑΣΟΚ έκαμαν τα σημαντικότερα (περισσότερα - μεγαλύτερα) έργα για τους ξένους εδώ (στην Ελλάδα)

Εγνατία Υπενθυμίζεται, παρά ταύτα, ότι οι “κουτσοί” (κι’) εδώ (στην Ελλάδα), “στους δρόμους έκαναν ποδήλατο” μέχρι και το 2009 (όχι στο σπίτι τους). Απέκτησαν κι’ εδώ, (στην Ελλάδα), άλλωστε, μετά τον Λαλιώτη “τού” Σημίτη, (μετά το 1996), σύγχρονο οδικό δίκτυο οι πολυεθνικές που “κατεβάζουν” π.χ. Ford, VW, Toyota, BMW (προς πώληση) στον Βόλο ή στην Καλαμάτα, οπότε, απέκτησαν κι’ οι πρώην εργαζόμενοι και νυν άνεργοι (πολίτες) στην Έδεσσα, στην Καβάλα, στον Βόλο, στο Ναύπλιο, στην Καλαμάτα πανάκριβα διόδια αφού “κοντά στον βασιλικό ποτίζεται κι’ η γλάστρα”.

Αλλά, ναι, είτε μπορούσε (οικονομικά) να κυκλοφορεί μόλις απέκτησε δρόμους ο μέσος έλληνας πολίτης -(τότε δηλαδή που έμεινε άνεργος και “πήρε” και το δεύτερο διαζύγιό του)- είτε όχι, έξω, (στους δρόμους, στις πλατείες), κυκλοφορούσε έως και το 2009, (όχι π.χ. στην βεράντα του). Έκτοτε;

Εύλογο το ερώτημα αυτό θα παραμείνει κι’ αφότου αντιμετωπιστεί επιτυχώς ο Covid-19 γιατί αξεπέραστο πρόβλημα είναι όχι το χρεοστάσιο ή η πανδημία ή η φαλάκρα ή η ύφεση ή ο σεισμός, (π.χ. στην Σάμο, την 30η Οκτωβρίου 2020), μα, “το που κάνουν ποδήλατο οι κουτσοί”. Σπίτι τους -επαναλαμβάνεται- “κάνουν ποδήλατο οι κουτσοί” τώρα - μέχρι τώρα.

Όταν όλα περάσουν, (όταν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού αρχίσει να επιδεικνύει ανοσία στον Covid-19 με ή χωρίς εμβόλιο); Θ’ αρχίσουν “να κάνουν ποδήλατο στους δρόμους” τότε οι “κουτσοί” (και) πάλι; Όσοι, τέλος πάντων, “κουτσοί” επιβιώσουν. Ε; Ή θα συνεχίσουν π.χ. να εργάζονται, να διασκεδάζουν κ.λπ. από το σπίτι;

Nuuk “Πάει περίπατο” (θα “σβήσει” - θα εξαλειφθεί με τον καιρό) το, λεγόμενο, μεσογειακό ταμπεραμέντο (στους ανθρώπους του ευρωπαϊκού νότου) τότε. Σίγουρα επιτυγχάνεται π.χ. αποσυμφόρηση φυλακών σε πόλεις φυλακές -(“GULAG/Auschwitz” είναι άλλωστε η λεγόμενη ανοιχτή κοινωνία υπό συνθήκες μαζικής επιτήρησης)- μα, δεν έχει μόνο πλεονεκτήματα η μετατροπή κάθε (κατ)οικίας σε κελί, (φυλακής), έχει και μειονεκτήματα:

Για να καταδεικνύονται και άτομα συγκεκριμένου θυμικού, (ψυχοσύνθεσης/νοοτροπίας), χρησιμοποιούνται όροι όπως π.χ. “ιταλός” ή “ελληνας” κ.λπ. 

Nuuk
Nuuk

Αν πάψουν να έχουν νόημα (κι’) οι λέξεις αυτές, τότε, οι κρατούμενοι π.χ. από το Μιλάνο ή π.χ. από το Άργος, μόνο τυπικά θα διαφέρουν π.χ. από γροιλανδούς ή π.χ. από νορβηγούς, (κρατούμενους).

Είναι από παλιά υψηλό το ποσοστό αυτοκτονιών εκεί όπου σε υποχρεώνει κι’ ο καιρός -όχι μόνον οι Αρχές- να κλείνεσαι μέσα, (στο φέρετρο, …συγγνώμη, στο σπίτι).

____________________
1969 Αίτιο
Unemployment benefits 
instead of wages, 
mass surveillance instead 
of imprisonment. 
PART TWO
¹Επιδοτήσεις Όποιος (άνθρωπος) εργάζεται αυτή την στιγμή π.χ. εδώ (στην Ελλάδα) 6ωρο αντί αμοιβής 500 ευρώ τον μήνα, τί λαμβάνει (σαν επίδομα) αν απολυθεί; Σε 400 ευρώ δεν ανέρχεται το σχετικό βοήθημά του (από Ο.Α.Ε.Δ.); Μεγάλη διαφορά είναι τα 400 από τα 500 ευρώ; Αν όχι, τότε, γιατί, να εργάζεται; Ποιός άνθρωπος θέλει να εργάζεται για 500 ευρώ όταν δύναται να λαμβάνει 100 λιγότερα, (400), χωρίς να εργάζεται, (για έξι μήνες, πόσω μάλλον για έναν χρόνο) - ε; Κίνητρο εργασία είναι τέτοιες διαφορές ή κίνητρο ανεργίας; Ή …μήπως ζει άνθρωπος με 400/500 ευρώ τον μήνα αν δεν έχει δικό του, (ιδιόκτητο), σπίτι και το ενοίκιό του δεν επιδοτείται, (κρατικά); Ζεο μόνον αν μοιράζεται σπίτι με άνθρωπο ο οποίος έχει, επίσης, εισόδημα. Ή, αν φιλοξενείται σε σπίτι τρίτου. Ή, αν δανείζεται, (χρήμα, για να καταβάλει ενοίκιο). Ειδάλλως, όχι, δεν επιβιώνει. Οπότε, (δοθέντων τούτων), π.χ. γιατί να μην καταστεί με πρωτοβουλία του ανάπηρος ένας τέτοιος άνθρωπος έτσι ώστε ν’ αρχίσει να λαμβάνει σύνταξη αναπήρου; Σ’ ανάλογους καιρούς, αν δεν έχεις π.χ. τα χέρια σου “βγάζεις” ένα πιάτο φαΐ, (όχι άμα τα έχεις). Άλλοι άνθρωποι, πάλι, γεννάνε σε τέτοιους καιρούς! Για να εισπράττουν επιδόματα τέκνων -(τα λεγόμενα κοινωνικά τιμολόγια είναι, μεταξύ άλλων, τα σχετικά κονδύλια)!! Γίνονται γονείς, όχι για να προσφέρουν στα παιδιά τους, μα, για τον λόγο που γίνονται γονείς π.χ. πλείστοι όσοι γύφτοι, (για να ζουν από τα παιδιά τους)!!!

text ©2020 yahooxaxaxouxa.blogspot.com




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2024 yahooxaxaxouxa.blogspot.com όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.com δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP