Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2020

ΕυρωΤουρκικά (πρώην ΕλληνοΤουρκικά) ΔΙΚΑΙΟ

“Τα” μετα-Σοβιετικά “εξαπτέρυγα” της Βασ. Σοφίας 91 Παρακολουθούμε (ακούμε - βλέπουμε) με ενδιαφέρον μετά το 1989/1991 έλληνες ή ελληνοποιημένους πολίτες

➤ να δηλώνουν ενοχλημένοι από την δράση της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας στο Αιγαίο, (π.χ. πάνω από την Κάλυμνο),

➤ ή, να καταφέρονται και με έργα, (όχι μόνο με λόγια), κατά Τμημάτων των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Άλλοτε λόγω της μη ειρηνόφιλης εκπαίδευσή τους (!) 
- άλλοτε λόγω της πολεμοχαρούς δημόσιας, (επίσημης), παρουσία τους (!!)

Δικαιολογημένο το ενδιαφέρον μας αφού έχουμε υπόψη μας την παλιά ελληνική παροιμία: “Πού θα πας να βρεις το δίκιο σου αν ο κατής φιλά την μάνα των παιδιών σου;” (Μτφ: “Πού θα πας να βρεις το δίκιο σου αν τελείς υπό την Κατοχή των οθωμανών κι’ ο τούρκος δικαστής έχει κάμει ερωμένη του την μητέρα των τέκνων σου;”)

Θα ζήσουμε, ωστόσο, την επιβολή του Τουρκικού Εθνικού Δικαίου και σε τέτοιους - προπαντός σε τέτοιους, (προοδευτικούς), έλληνες ή ελληνοποιημένους πολίτες π.χ. στην Σαμοθράκη, στην Λήμνο, στην Χίο, στην Κω, στην Ρόδο; Ή όχι;

24/12/2020! “Αντιγράφουμε” (= μεταφέρουμε) “κατά γράμμα” (= πιστά), εδώ - τώρα, έναν από τους τίτλους τού από 24ης Δεκεμβρίου 2020 πρωτοσέλιδου “της εφημερίδας της αντικαπιταλιστικής κομμουνιστικής Αριστεράς” με την επωνυμία “Πριν”: “Οι δωσίλογοι πολέμησαν το ΕΑΜ και τον ΕΛΑΣ, σελ. 22-23”

L’Humanité, 4 juillet 1940

“Il est particulièrement réconfortant en ces temps de malheur de voir de nombreux travailleurs parisiens s’entretenir avec les soldats allemands, soit dans la rue, soit au bistro du coin. Bravo camarades, continuez même si cela ne plaît pas à certains bourgeois aussi stupides que malfaisants ! La fraternité des peuples ne sera pas toujours une espérance, elle deviendra une réalité vivante”. (L’Humanité, 4 juillet 1940)


Ο ηττημένος γράφει την ιστορία και μάλιστα “με την ευγενική χορηγία π.χ. της Ε.Τ.Ε.” όπου ηττάται στρατιωτικά το πολιτικό σκέλος της διεθνούς τραπεζικής, (η Αριστερά), μα, παραμένει αναπάντητο το ερώτημα που διατυπώθηκε, (ήδη): Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να επικρατήσει ξανά το δίκαιο ενός έθνους - κράτους π.χ. στην Λέσβο;

➤ Αν όχι το Ελληνικό Εθνικό Δίκαιο, πάλι - (όπως παλιά),

➤ τουλάχιστον, (έστω), το Τουρκικό Εθνικό Δίκαιο, εφεξής - (από κάποια στιγμή και μετά), ε;

Μηδέν, (αριθμός: 0), πιθανότητες. Το δήθεν διεθνές ή ευρωπαϊκό και κατ’ ουσία αλλoεθνές δίκαιο και συγκεκριμένα το δίκαιο “του περιούσιου λαού του θεού” θα επικρατεί απ’ εδώ και πέρα στις ανοιχτές -ορθάνοιχτες- για την N.S.A. χώρες, αγορές, πόλεις, κοινωνίες, νήσους…

Υπεραισιόδοξοι υποψήφιοι ΔΥ Προκύπτει κι’ απ’ όσα παρατέθηκαν, (ήδη), σε τί ευελπιστούν ακόμη, (σήμερα 
= στις μέρες μας), “οι πολωνοί …πατριώτες στελέχη της N.K.V.D. στην Βαρσοβία”: Μα σε τί άλλο, σ’ έναν “καλό” μισθό, ή, έστω, σε προνομίες “από την μητέρα - πατρίδα Μόσχα”.

Διαφεύγει, καθώς φαίνεται, στους εν λόγω …πατριώτες, η εξέλιξη: Ποιός αμείβει σε είδος, πόσω μάλλον σε χρήμα …πατριώτες, εκεί, (σε χώρες - περιοχές), που δύναται να ελέγχει, απλώς και μόνο συντηρώντας, (λαδώνοντας 
- επισκευάζοντας), ρομπότ;

Στην ουρά, [για “συσσίτιο” (επίδομα)] Ήδη, (αυτή την στιγμή), δεν εξαιρείται από την ουρά η κόρη ή η αδερφή ή η σύζυγος ή η μητέρα ή η ανιψιά του μέσου …πατριώτη. Όπως, βεβαίως, δεν εξαιρείται κι’ ο γιος του ή ο αδερφός του ή ο πατέρας του ή ο ανιψιός του ή ο θείος του.

Τα επόμενα χρόνια θα είναι εμφανώς λίγοι, (αναλογικά), οι …πατριώτες των οποίων οι συγγενείς ή φίλοι δεν θα βρίσκονται στην ουρά… Οι άλλοι - όλοι οι άλλοι …πατριώτες δεν θα διαφέρουν από τους …δωσίλογους, οπότε, πώς, (με τί κίνητρο), θα παραμείνουν …πατριώτες όλοι αυτοί - όλες αυτές;

Αναδουλειές Κάποτε - παλιά, (π.χ. το 1947), είχε “ψωμί” το λειτούργημα του πολωνού …πατριώτη, (= συνεργάτη της N.K.V.D.), όχι σήμερα - αύριο… Λόγο, (= συμφέρον), να γίνεις σοσιαλιστής, (= κρατιστής - φασιστοειδές), έχεις αν περιμένεις τον διορισμός σου σαν δεσμοφύλακας. Ειδάλλως, σε τί διαφέρεις από τον μέσο κρατούμενο, (= αντικρατιστή - αντιφασίστα); Μα π.χ. και χαφιέδες μέσα σε κρατικό κοινόβιο, (φυλακή), πόσοι, (άνθρωποι), γίνονται από χόμπι; Με αντάλλαγμα χρήμα ή προνομίες …προβιβάζονταν σε διακεκριμένος …πατριώτης, (= σε συνεργάτης της N.K.V.D.), ο μέσος πολωνός π.χ. το 1947

“Άννας” & “Καϊάφας” Διατυπώνεται π.χ. και με τον Άννα ή τον Καϊάφα στην θέση του κατή (= του τούρκου δικαστή) το ερώτημα: “πού θα πας να βρεις το δίκιο σου αν ο δικαστής φιλά την μάνα των παιδιών σου”. Ρητορικό παραμένει και πάλι, (έτσι), το ερώτημα, όμως, (δεν γίνεται κυριολεκτικό).

Γίνεται, όμως, σοβαρότερο - κρισιμότερο, γιατί, όπως π.χ. η Ελλάδα, έτσι κι’ η Τουρκία, δεν έχει την ισχύ να εμφανίσει το εθνικό δίκαιό της σαν δίκαιο όλων των εθνών.

Θεοποιημένος εθνικοσοσιαλισμός Πρέπει να είναι και ιερός, (θείος), ο σοσιαλισμός, (= κρατισμός - φασισμός), ενός έθνους, προκειμένου αυτό να εμφανίζει το δίκαιό του σαν δίκαιο όλων των εθνών, (σαν διεθνές, δηλαδή, δίκαιο, ή, έστω, σαν ευρωπαϊκό).

Είτε διεθνές ονομαστεί το δίκαιο ενός τέτοιου, (νοσηρά επηρμένου), έθνους, είτε ευρωπαϊκό, εθνικό είναι.

Το δικαίωμα του έθνους αυτού να ληστεύει, να δολοφονεί, να βιάζει, σαν κράτος, (= νόμιμα), σε κάθε γωνιά του πλανήτη, είναι. Πόσω μάλλον αν γίνει λόγος για το έθνος με την μεγαλύτερη - περισσότερη, παγκοσμίως, ισχύ πυρός, (όπλων), σήμερα. Ή δεν είναι ανώτερη - ή δεν είναι ευγενική η δημόσια, (μαζική), πρωτοβουλία στο έγκλημα, εν σχέση με την ιδιωτική, (βλ. π.χ. Mafia); Ο σοσιαλιστής, (= κρατιστής - φασίστας), δεν είναι ο μόνος νόμιμος δολοφόνος;

Αν μάλιστα είναι και ιερός εθνικά, (βλ. π.χ. ιουδαϊκό μεσσιανισμό), τότε είναι και ευλογημένος, εκτός από νόμιμος.

Για να βρεθούν υπό τον ζυγό των φράγκων αποτίναξαν τον ζυγό των τούρκων οι έλληνες;

Κι’ από το Καρλόβασι, που λέει ο λόγος, να είναι ο δικαστής στην Σάμο, σαν ευρωπαΐος δικάζει τα 25 - 30 τελευταία, χρόνια, μα, ποιάς χώρας, (ευρωπαΐος); Γι’ αυτό, (για να βρεθούν υπό τον ζυγό των φράγκων), αποτίναξαν τον ζυγό των τούρκων οι έλληνες; Ποιά η εθνική, για την Ελλάδα, ζημία αν είναι τούρκος, αύριο - μεθαύριο, ο κατής, (= δικαστής), στην Σάμο; Αποκλείεται να χαθεί στο μέλλον ότι έχει χαθεί ήδη, (από 25ετίας).

➤ Αν σου βγάλουν τα μάτια ζημιώνεσαι, όχι αν σου κλέψουν ή σου αλλάξουν γυαλιά. [Αν σου κόψουν το δικό σου π.χ. δεξί χέρι βλάπτεσαι, όχι αν σου κλέψουν ή σου χαλάσουν το ξένο, (ξύλινο ή πλαστικό), δεξί χέρι σου].

➤ Αν το Ελληνικό Εθνικό Δίκαιο αντικατασταθεί με το Τουρκικό Εθνικό Δίκαιο χάνει το εθνικό δίκαιό της η Ελλάδα, όχι αν το Διεθνές ή Ευρωπαϊκό Δίκαιο αντικατασταθεί με το Τουρκικό Εθνικό Δίκαιο. [Βάσει του κατ’ επίφαση Διεθνούς ή Ευρωπαϊκού και κατ’ ουσία ΑμερικανοΙουδαϊκού Δικαίου αποικίστηκε - εποικίστηκε μετά το 2014 (κι’) η Σάμος (στο Αιγαίο)].

text ©2020 yahooxaxaxouxa.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2024 yahooxaxaxouxa.blogspot.com όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.com δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP