Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020

Τού Μιχαλολιάκου είναι κατήγοροι όσοι είναι υπερασπιστές τού Κουφοντίνα;

“Χρυσή Αυγή” 200 χρόνια ελεύθερου, (από την Οθωμανική Αυτοκρατορία), βίου, συμπληρώνονται σε λίγο, (την 25η Μαρτίου 2021 συγκεκριμένα), για την Ελλάδα. Και λοιπόν; Επειδή απελευθερώθηκαν οι έλληνες από τους τούρκους σημαίνει ότι απελευθερώθηκαν π.χ. κι’ από τους φράγκους; Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης χαρακτήρισε τους φράγκους χειρότερους (κι’) από τους τούρκους.

Όπως στην Ιουδαία, κάποτε, έτσι κι’ εδώ, (π.χ. στην 
Θεσ/νίκη, στην Αθήνα, στην Πάτρα), ή, σ’ όποια άλλη γωνιά του πλανήτη, δεν είναι όλοι/ες οπαδοί π.χ. του Βαραββά. Υπάρχουν και πολίτες που δεν πιστεύουν στην απελευθέρωση “της Ιουδαίας από την Ρώμη, (από την Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία)”. Ποιοί, μεταξύ άλλων, συγκαταλέγονται στους πολίτες αυτούς; Νοείται σοσιαλιστής, (= κρατιστής - φασιστοειδές), εθνικής ή δήθεν διεθνούς, (ουσία αλλοεθνούς), εκδοχής

➤ πού να μην σου λέγει ότι του λες;

➤ πού να μην σου κάνει ότι του κάμεις;

Ή δεν είναι αυτή, (ο νόμος “οφθαλμόν αντί οφθαλμού”), η πεμπτουσία της πολιτικής ομοφυλοφιλίας;

Ποιοί δηλώνουν ικανοποιημένοι, λοιπόν, σήμερα, για την φυλάκιση του τάδε ή δείνα ηθικού αυτουργού σε δολοφονία π.χ. μετανάστη;

➤ Αυτοί που π.χ. κατήγγειλαν/καταγγέλλουν το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως επειδή “αφόρισε” 
(= κατέκρινε - καταδίκασε) και μάλιστα κατ’ επανάληψη τους πρωτεργάτες της Ελληνικής Επανάστασης;

➤ Οι πολιτικοί καθώς και οι νομικοί συνήγοροι υπεράσπισης των εκτελεστών της “17Ν” ή πιο απλά των δολοφόνων π.χ. του τάδε ή δείνα λοχία των Η.Π.Α.;

➤ Οι ευρωN.At.O.κομμουνιστές, (βλ. π.χ. και ιερόδουλες με παρθενικούς υμένες!), που όπως και οι εν Ελλάδι νεοναζί καταψήφισαν Δεκέμβριο 2014 τον Σταύρο Δήμα για Πρόεδρο της Δημοκρατίας;

➤ Αυτοί που π.χ. θεωρούν τους έλληνες εθνικούς, 
(βλ. Αρχαία Ελλάδα), πληττόμενους από τον Χριστιανισμό; 

Το Αστραφτερό Σκοτάδι Του Εωσφόρου
“Όταν ο Νίκος Μιχαλολιάκος υμνούσε το Αστραφτερό Σκοτάδι Του Εωσφόρου
- Έχει και ποιες σχέσεις η Χρυσή Αυγή με τον .. Σατανισμ
iefimerida.gr, 8/5/2012, 13:29

Μα αυτοί είναι, σχεδόν, όλοι σοσιαλιστές (= κρατιστές 
- φασιστοειδή) της όποιας (εθνικής ή δήθεν διεθνούς και ουσία αλλοεθνούς) εκδοχής.

Αν όχι Αντίχριστοι, αφού, μόνο τέτοιοι “ευλογούν” 
(= εγκρίνουν) αιματοχυσίες (επαναστάσεις, πολέμους κ.λπ.) και μάλιστα στο όνομα του Ιησού (!)

Ιησούς Ούτε κοσμική, (πολιτική), μορφή είναι “το κεντρικό αγκωνάρι, (θεμέλιο)” του Χριστιανισμού, ούτε εθνική. Ούτε π.χ. επιστήμονας ή υπουργός ή ιδεολόγος ιουδαίος επαναστάτης, (sic), ή καλλιτέχνης ή στρατηγός ή, έστω, ιερέας, ήταν ο Ιησούς, ούτε μόνον από μερίδα λευκών ή μόνον από μερίδα μαύρων ή μόνον από μερίδα ρωμαίων ή μόνον από μερίδα ιουδαίων ή μόνον από μερίδα ελλήνων αναγνωρίζεται σαν επουράνια θεότητα, (= σαν εισηγητής ηθικού κώδικα).


Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία Η Ρώμη είχε επίγειους, (κοσμικούς και συνάμα εθνικούς), θεούς. Π.χ. τον Κόμοδο!

Ε.Σ.Σ.Δ. Όπως βεβαίως και η Ε.Σ.Σ.Δ. Π.χ. τον Lenin. (Παντού εικονίτσες με τον εκάστοτε δικτάτορα του δωρεάν εργατικού δυναμικού στην Ρωσία αντίκριζες μετά το 1917 εκεί. Γενικά οι δικτάτορες δεν πληρώνουν, μα, αν είναι και θεοί, τότε, ο πολίτης που τους υπηρετεί, χρωστά, κιόλας, σ’ αυτούς!!)

Γ΄Ράιχ Είχε και το Γ΄ Ράιχ επίγειους θεούς. Π.χ. τον Hitler. (Παντού εικονίτσες με τον δικτάτορα του δωρεάν στρατιωτικού προσωπικού στην Γερμανία αντίκριζες μετά το 1933 εκεί. Επαναλαμβάνεται, ωστόσο, ότι οι δικτάτορες, γενικά, δεν πληρώνουν, μα, αν είναι και θεοί, τότε, ο πολίτης που τους υπηρετεί, χρωστά κι’ από πάνω σ’ αυτούς!!!)

Ισραήλ Οι ιουδαίοι, (θρησκευόμενοι και μη), θ’ αναγορεύσουν σε θεό - μεσσία, (= σωτήρα τους), τον κοσμικό, (πολιτικό), ομοεθνή ηγέτη τους ο οποίος περιμένουν (εύχονται!) να καταστήσει παγκόσμια “Ρώμη”, (παγκόσμια Ε.Σ.Σ.Δ./Γ΄ Ράιχ), το Ισραήλ!!!!

Σε τί διαφέρουν οι προαναφερόμενες κοσμικές, (επίγειες = 100% υλικές - απτές), “σχολές” εθνικού σοσιαλισμού, (= κρατισμού - φασισμού) και μάλιστα ιερού, (θεοποιημένου);

➤ Στην προβιά ομιλούντος προβάτου (στο “ρούχο”) παραλλάζουν οι “φλύαροι” (ομιλούντες) λύκοι, όχι π.χ. στην οδοντοστοιχία. (Στα λόγια - στο “ύφασμα” διαφοροποιούνται, όχι στην πρόθεση - όχι στο κίνητρο.)

➤ Με αίμα θρέφονται όλοι όσοι πραγματώνουν την αρχή “οδόντα αντί οδόντος”, δεν θρέφονται π.χ. με φρούτα... (Άπληστοι είναι, δεν είναι ολιγαρκείς…)...

“Πιάνει τόπο” το αίμα, (με το οποίο θρέφονται);


➤ Αλλάζοντας δικαστή κατά τάξη, [κάνοντας ηγέτη, (π.χ. δικτάτορα), έναν φτωχό], αλλάζει το ήθος των πολλών κάπου; Δηλαδή τί, μετά από πραξικόπημα ή επανάσταση π.χ. στην Καμπότζη γίνονται π.χ. ολιγαρκείς οι άπληστοι εκεί;

➤ Ή …μήπως αλλάζει η εξωτερική πολιτική των Η.Π.Α με δολοφονίες στρατιωτικών ακολούθων των Η.Π.Α.;

➤ Αλλάζοντας ηγέτη κατά έθνος, (κάνοντας επικεφαλής π.χ. έναν ομοεθνή), αλλάζει το ήθος των πολλών σ’ έναν τόπο; Δηλαδή τί, ύστερα από εξέγερση ή πόλεμο π.χ. στην Ιουδαία γίνονται ολιγαρκείς όσοι ιουδαίοι είναι άπληστοι δίπλα από την Συρία ή δίπλα από τον Λίβανο;

➤ Ή …μπας κι’ αλλάζει με επιθέσεις κατά λαθραίων ή μη, (λαθραίων), μεταναστών, ή, προσφύγων, η μεταναστευτική/προσφυγική πολιτική την οποία επιβάλλουν οι δυνάμεις αποσταθεροποίησης της Μ. Ανατολής και ως εκ τούτου της υφηλίου, (της Β. Αφρικής, της Α. Ανατολή κ.α. περιοχών);


Και μία οκνηρή, για παράδειγμα, μπορεί να επικαλείται τον ανάπηρο γιο της κάθε φορά που την συλλαμβάνουν να εκδίδεται (να εκπορνεύεται) ανεπίσημα (άδηλα). Τι σημαίνει αυτό:

➤ Ότι έχει στ’ αλήθεια γιο και μάλιστα ανάπηρο;

➤ Ή ότι δεν θα ήταν οκνηρή, (= φυγόπονη - τεμπέλα), αν είχε όντως γιο και δη ανάπηρο;

Δεν έχει σημασία ποιον ή τι επικαλείται (σαν άλλοθι) όποιος (άνθρωπος) αδυνατεί να σκοτώσει, να βιάσει, να ληστέψει για πάρτι του κι’ όχι για το καλό (!) της ανθρωπότητας ή της φυλής του ή της εργατικής τάξης ή του εθνικού στρατού ή της πατρίδας του. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι πρόκειται για θρασύδειλο (άνθρωπο).

Όπως π.χ. οι πάσσαλοι (“πάσσαλος πασσάλω εκκρούεται”), έτσι και οι θρασύδειλοι, τυπικά (κατά τα φαινόμενα) διαφέρουν (μεταξύ τους). Κατ’ ουσία είναι, όχι, απλώς, όμοιοι, μα, “λύκοι” οι οποίοι μόνο “στο χρώμα της προβιάς του προβάτου”, (στο οποίο μεταμφιέζονται), παραλλάζουν:

Τόσο εδώ, (στην Ελλάδα): Μαζί θα βρεθούν αύριο 
- μεθαύριο π.χ. στην Κων/πολη αυτοί που βρέθηκαν μαζί π.χ. στην Πλατεία Συντάγματος το 2010, το 2011, το 2012…

Όσο και σ’ όποια άλλη χώρα: Ο θάνατος, (η στρατιωτική εισβολή), είναι η μόνη εναλλακτική της καταναγκαστικής, (δια νόμου), αφομοίωσης π.χ. μουσουλμάνων από την λευκή ή …πολιτισμική, (βλ. π.χ. Διαφωτισμό), …υπεροχή της Εσπερίας...

Στο άδικο η ουσία του νόμου

Εβραϊκού ή ελληνικού ή όποιου άλλου (εθνικού - κοσμικού νόμου). Είτε π.χ. ρωμαίος εκδίδει υλικό κώδικα (π.χ. Εμπράγματο Δίκαιο), είτε π.χ. οθωμανός, άδικο “φιρμάνι” βγάζει.

Δικαιοσύνη και ειδικότερα τάξη (δημόσια τάξη/κοινωνική ειρήνη) εγγυάται ο νόμος, όχι Δίκαιο. Με αυστηρότητα επιτυγχάνεται τήρηση κανόνων, (όχι με επιείκεια).

Χρήμα δίκην προστίμου καταβάλει στο Δημόσιο Ταμείο ο πολίτης που παραβαίνει νόμο κι’ έχει αποδεδειγμένα σώας τα φρένας, (έχει π.χ. υλική περιουσία, πολιτικά δικαιώματα κ.λπ.), όχι την συγγνώμη του, ή αέρα, ή την “περί άγνοιας νόμου” δήλωσή του η οποία είναι (θεωρείται) κι’ απαράδεκτη. Το Δίκαιο υπόσχεται έλεος, όχι τα όργανα της εφαρμογής νόμων, (όχι π.χ. ο δικαστής, ο αστυφύλακας, ο δικηγόρος, ο στρατιώτης, ο υποθηκοφύλακας).

Ειλικρίνεια Μόνον ο τάδε ή δείνα επίσημος φορέας ηθικού κώδικα (= θρησκεύματος) οφείλει να τηρεί τον άδικο νόμο των ανεξαρτήτως “περιβολής” (= εθνικότητας) φλύαρων κτηνών; Μόνο π.χ. ο πατριάρχης Κων/πόλεως ή μόνο π.χ. ο Δαλάι Λάμα; Δεν οφείλουμε όλοι μας να κάνουμε το ίδιο; Δεν οφείλουμε όλοι μας “να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι”;

➤ Ειδάλλως θα φυλακιστούμε, δεν θα συγχωρεθούμε. (Δεν παραγράφουν εύκολα ή, τουλάχιστον, γρήγορα, ποινή π.χ. οι εισπράκτορες των Τραπεζών, ήτοι οι Εφορίες).

➤ Ή, ενδεχομένως, “χάσουμε το κεφάλι μας”. [Προπαντός αν δικαστής είναι ο μόνος εργοδότης όλων, όπως συμβαίνει π.χ. σε τραπεζική (= κομμουνιστική) δικτατορία.]

Να θυσιαστούμε (έτσι) γιατί; Για ένα δίκαιο νόμο των βασιλέων ή δικτατόρων ή προέδρων ή πρωθυπουργών; Υπάρχει υλικός (ανθρώπινος) κώδικας (νόμος) που να είναι δίκαιος; Δηλαδή τί, άμα βιάζουν, σφάζουν, ληστεύουν π.χ. οι φτωχοί είναι δίκαιοι; Γιατί, δεν κόβουν τα μαχαίρια των φτωχών, (τί είναι, ατρόχιστα);

Ανειλικρίνεια¹ Όλων τα πιστόλια τον θάνατο προκαλούν. Δεν είναι π.χ. αλεπούδες ή π.χ. κότες οι άνθρωποι, όμως, είναι κτήνη που και μιλούν και γράφουν. Όσοι από τους ανθρώπους, λοιπόν, είναι ηθοποιοί ζωής, (= διπρόσωποι: όσοι άλλα λένε δημοσίως, άλλα κάνουν ιδιωτικώς), τους νόμους τους διακρίνουν κατά εθνικότητα, κατά τάξη, (κοινωνική), κατά φύλο κ.λπ. Δεν είναι δολοφόνος για κάθε “Φαρισαίο” (= υποκριτή) όποιος σκοτώνει ξένους (π.χ. ρωμαίους).

Roman Rudenko
Roman Rudenko
➤ Χρέη εισαγγελέων στην Δίκη της Νυρεμβέργης (1945/1946), για παράδειγμα, άσκησαν, μεταξύ άλλων, “δήμιοι” του Stalin, όχι αδέκαστοι κριτές, (δικαστές), των “δημίων” του Hitler.

➤ Αφενός, γιατί, αφετέρου, στελέχωσαν π.χ. την C.I.A., την Stasi, την N.A.S.A. στην μεταπολεμική περίοδο κάποιοι τέως εθνικοσοσιαλιστές γερμανοί αξιωματούχοι.

Η διάκριση π.χ. δολοφόνων:

➤ σε ηθικούς π.χ. κομμουνιστές (βλ. και υλιστές με ηθικό πλεονέκτημα!)

➤ και σε ανήθικους π.χ. εθνικοσοσιαλιστές

ή

➤ σε ηθικούς ένστολους (π.χ. αστυφύλακες)

Reinhard Gehlen
Reinhard Gehlen
➤ και σε ανήθικους με πολιτική περιβολή, (π.χ. ληστές),

μόνο για όσους είναι σκόπιμη (απαραίτητη) δεν είναι προκλητική (διάκριση), μιας και:

1. Κάθε ληστείας, βιασμού, δολοφονίας - αιματοχυσίας γενικά, (επανάστασης ή πολέμου κ.λπ.), το κίνητρο είναι υλικό, (κι’ όχι ηθικό).

2. Κάθε άνθρωπος είναι, λίγο έως πολύ, αιχμάλωτος των υλικών αναγκών του, (έρμαιο παθών).

Ιona Νikitchenko
Ιona Νikitchenko
Υπόψη, ωστόσο, ότι δεν ανάγουν όλοι (οι άνθρωποι) π.χ. το παχύ έντερό τους σε ηθική αρχή και μάλιστα κοινή (π.χ. παγκόσμια αξία)! Ούτε όλες οι ομάδες ανθρώπων, (όλα τα έθνη ή οι τάξεις κ.λπ.), ανάγουν το υλικό συμφέρον τους σε ηθικό προσόν, (π.χ. αρετή)!

➤ Μόνον οι “διάβολοι”, (οι φορείς του υλισμού: π.χ. αναρχικοί, εθνικοσοσιαλιστές, κομμουνιστές, νεοφιλελεύθεροι), διατείνονται ότι σφάζουν, βιάζουν, ληστεύουν για έναν καλύτερο (δικαιότερο!) κόσμο.

➤ Όλοι οι άλλοι, (οι μή “διάβολοι”), ή δεν εγκληματούν, ή, αν ληστεύουν, βιάζουν, σκοτώνουν, το κάνουν ανυπόκριτα, (για πάρτι τους - βλ. π.χ. κλασικούς ποινικούς, λ.χ. βιαστές χωρίς …ιδεολογικό άλλοθι).

Wernher von Braun
Wernher von Braun
Ασύμφορο μακροπρόθεσμα το έγκλημα για τον δράστη- (πολλοί ξέρουν π.χ. να κλέβουν μα λίγοι ξέρουν να κρύβουν...)- αλλά και για τόσο λίγο, (προσωρινά: για τον πρώτο μόνο καιρό), τον δράστη εξυπηρετεί το έγκλημα, όχι την ανθρωπότητα:

➤ Για να γεμίσεις την δική σου τσέπη ληστεύεις, όχι για να γεμίσεις τις τσέπες των γύρων σου.

➤ Για να φτάσεις σε οργασμό εσύ βιάζεις, όχι για να φτάσει σε οργασμό π.χ. ο γείτονά σου.

➤ Για ν’ αναλάβεις ή για να παραμείνεις ηγέτης εσύ δολοφονείς, (βλ. π.χ. Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών - βλ. π.χ. Μεγάλες Εκκαθαρίσεις Stalin), όχι π.χ. για ν’ αναλάβω ή για να παραμείνω ηγέτης εγώ.


Οι άνθρωποι που υποστηρίζουν ότι π.χ. ληστεύουν για να γεμίσουν τις τσέπες των άλλων (κι’ όχι τις δικές τους)

➤ ή επίγειοι …θεοί είναι,

➤ ή κάτι πιο αποκρουστικό: οπαδοί επίγειων …θεών (= μάζα που επιτελεί εγκλήματα - αγέλη φλύαρων λύκων που αν είναι σοσιαλιστές δήθεν διεθνούς εκδοχής υποδύονται και τα πρόβατα!)

__________________
¹Ο Γκεμπελισμός “Άνευ Διδασκάλου”

Επαναλαμβάνοντας με επιμέλεια σαν αληθές ή ακριβές ότι είναι, αντίστοιχα, ψέμα ή ανακρίβεια, ανάγεις σε είδηση (σε ασυνήθιστο γεγονός) και μάλιστα σε ιστορικό νέο, (καθιερώνεις, δηλαδή, σαν δίδαγμα από το παρελθόν!), ότι δεν έχει συμβεί ή ότι δεν έχει συμβεί έτσι όπως το παρουσιάζεις (!!)

Τα σχετικά γύρω από τον Hitler και τον Owens, για παράδειγμα, διαψεύδονται από τον Owens κι’ από άλλους ανθρώπους της μαύρης φυλής.

Jesse Owens: “Hitler had a certain time to come to the stadium and a certain time to leave. It happened he had to leave before the victory ceremony after the 100 meters [race began at 5:45 p.m.But before he left I was on my way to a broadcast and passed near his box. He waved at me and I waved back. I think it was bad taste to criticize the "man of the hour" in another country.”

Robert L. Vann, August 4, 1936: “And then;… wonder of wonders;… I saw Herr Adolph [sic] Hitler, salute this lad. I looked on with a heart which beat proudly as the lad who was crowned king of the 100 meters event, get an ovation the like of which I have never heard before. I saw Jesse Owens greeted by the Grand Chancellor of this country as a brilliant sun peeped out through the clouds. I saw a vast crowd of some 85,000 or 90,000 people stand up and cheer him to the echo.”

Jesse Owens: “Some people say Hitler snubbed me. But I tell you, Hitler did not snub me. I am not knocking the President. Remember, I am not a politician, but remember that the President did not send me a message of congratulations because, people said, he was too busy.” 

Jesse Owens
Jesse Owens

Δεν ήταν μόνον απέναντι στον Jesse Owens ευγενής ο Adolf Hitler, ήταν απέναντι π.χ. και στον Neville Chamberlain, ήταν απέναντι π.χ. και στον Joseph Stalin -βλ. σχετικές Συμφωνίες Ειρήνης ή Μη Επιθέσεως… (Το να είσαι ειλικρινής είναι ασύμφορο, άλλωστε, όχι το να είσαι ευγενής…)... 

Ερώτημα, στο σημείο αυτό, γεννάται, ίσως, αναφορικά με τον λόγο για τον οποίο η ανειλικρίνεια του Hitler πρέπει ν’ αντιμετωπίζεται ακόμη, (έως το 2020!), με ανειλικρίνεια. Εύλογη η απορία αυτή, μα, άκυρη συνάμα, γιατί, ιουδαϊκός είναι ο νόμος - τακτική: “ψέμα αντί ψεύδους”, “οφθαλμόν αντί οφθαλμού”, “ανακρίβεια αντί ανακρίβειας”, “οδόντα αντί οδόντος”...

text ©2020 yahooxaxaxouxa.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2024 yahooxaxaxouxa.blogspot.com όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.com δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP