Παρασκευή, 29 Δεκεμβρίου 2017

Το πλαίσιο του διεθνούς φασισμού

Ψηφοφόροι εκτός τόπου και χρόνου

Επειδή «λεφτά υπάρχουν» υπερψήφισαν Πα. Σο. Κ. 
οι μεγαλύτεροι σε ηλικία …προοδευτικοί έλληνες και ελληνοποιημένοι πολίτες τον Οκτώβριο 2009, όχι επειδή «το ορφανό» του Ανδρέα είχε π.χ. ωραία μάτια. Με την προσδοκία ότι θα κλέψει και ο Γ.Α.Π. για λογαριασμό των ψηφοφόρων του, πόσο μάλλον των οπαδών του, αναγόρευσαν σε ηγέτη στην χώρας μας τον εν λόγω οι όμοιοί του, όχι για τις εξαγγελίες του. Μόνο που έπαψε μετά το 2002 να «κόβει» νόμισμα η Τράπεζα Ελλάδος, μα, προφανώς, κάποιοι και στην προϊούσα περίπτωση οι κρατιστές, (οι συνήθεις κλέφτες των φορολογουμένων, οπότε κατ’ επέκταση και των τέκνων τους), το αγνοούσαν, ή, το λησμόνησαν αυτό!

H εναλλαγή Ν. Δ. - Πα. Σο. Κ. στην εξουσία από το 1974 και μετά, μόνο με αριθμούς θέσεων στον Δημόσιο Τομέα και με αναθέσεις προμηθειών του Δημοσίου Τομέα σε εισαγωγικές επιχειρήσεις, με μοναδικό, σχεδόν, πελάτη τους, το κράτος, εξηγείται, όχι με προγραμματικές διακηρύξεις, πόσο μάλλον με ιδεολογικές θέσεις. Όπως είναι π.χ. το μακιγιάζ, για όσες κυρίες είναι φυσικά άσχημες, ή, προχωρημένης ηλικίας, είναι οι προγραμματικές διακηρύξεις και οι ιδεολογικές θέσεις, για οργανωμένες «συμμορίες κλεπτών - διαρρηκτών» και στην συγκεκριμένη περίπτωση «ληστών» αυτής της ίδιας της τσέπης τους και του μέλλοντος των τέκνων τους (!) Υπενθυμίζεται για μία ακόμη φορά, ωστόσο, ότι νόμισμα από το 2002 και μετά«κόβει» άλλος, μα, διέλαθε, καθώς όλα δείχνουν, της προσοχής των …προοδευτικών ψηφοφόρων αυτό - εξ ου και ο λόγος για τον οποίο οι κουτοπόνηροι αυτοί πολίτες «πήραν στον λαιμό τους» το 2009 όχι μόνο τα δικά τους τα παιδάκια, μα και τα δικά σου, (τα παιδάκια).
ΟΙ ΚΟΤΕΣ ΟΙ ΓΚΑΒΕΣ ΝΥΧΤΑ ΨΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ
τρΕΛΛΑΔΑ
Όσο δε για τους μικρότερους σε ηλικία …προοδευτικούς πολίτες και ειδικότερα για τα τέκνα πούστηδες, ή, λεσβίες μονογονεϊκών, ή, δίχως, καν, γονέα, οικογενειών, τα οποία, (τέκνα), σωρηδόν προέκυψαν και συνεχίζουν να προκύπτουν μετά από την δια νόμου, (Ανδρέα!), εξίσωση της μέσης αδήλωτης πουτάνας με τον μέσο αδήλωτο μαλάκα, (βλ. π.χ. και δια νόμου εξίσωση εφοπλιστών 
- ναυτεργατών επειδή απέκτησαν αμφότεροι δικαίωμα ψήφου!), ε, τα «παιντιά» αυτά, αναμφίβολα δελεάστηκαν από την πλήρη απελευθέρωση και των κοινωνιών στα πρότυπα των αγορών, (π.χ. Άθρησκοι, L.G.B.T., Οικολόγοι και συναφή …κινήματα της μετασοβιετικής Bank for International Settlements). Πρόκειται για την χαρακτηριστική εκείνη μερίδα ψηφοφόρων οι οποίοι «πήραν» (και) για δεύτερη φορά «στον λαιμό τους» έναν ολόκληρο λαό, (το 2015), μα «για τον χαβά της κωλοτρυπίδας τους» οι εν λόγω. «Εδώ ο κόσμος καίγεται», ο πούστης κάνει κέικ, κατά την πιο λαϊκή εκδοχή, ή, «τι της λείπει της πουστάρας, ο παπάς και τα στεφάνια».

Με το που έπεσε κιόλας το Τείχος του Βερολίνου άρχισαν να ευαγγελίζονται και την πλήρη απελευθέρωση των κοινωνιών, (πέραν των αγορών), οι όπου Γης αμερικανοκίνητοι πολιτικοί, το διεθνές παρακράτος των 
Μ. Κ. Ο. και η συνήθης, έκτοτε, μέσα σε κάθε χώρα, Πέμπτη Φάλαγγα του διεθνούς φασισμού, ήτοι: 
η τροτσκιστικής εκδοχής Αριστερά, η νεοφιλελεύθερης εκδοχής Δεξιά και οι όποιας «κοπής» και ανεξαρτήτως εθνικότητας αναρχικοί. Ή, για να είμαστε 100% αληθείς 
- ακριβείς, αυτοί, (όλοι αυτοί), που απαρτίζουν, επί 26 συναπτά έτη, «τώρα», την «Συνδικαλιστική Οργάνωση Προοδευτικά Εργαζομένων C.I.A. - Τμήμα Εθνικιστών, (βλ. π.χ. Γιουγκοσλαβία), Ανθρωπιστών, (βλ. π.χ. Γεωργία)». Παρέβλεψαν και τις ως άνω …εκλεκτικές συγγένειες, κατά πως φαίνεται, 
όσοι/ες ανέθεσαν το 2009 όχι απλώς στο Πα. Σο. Κ. μα στον Γ.Α.Π. (σε έναν εδώ και δεκαετίες δηλωμένο διεθνοφασίστα), τα ηνία της χώρα και μάλιστα με νομισματοκόπο την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα! 
Υπό συνθήκες, δηλαδή, απόλυτου διεθνούς φασισμού, ή, αλλιώς πως, υπό τις πλέον ιδανικές, για πολιτικούς σαν τον Γ.Α.Π., συνθήκες (!!!)   

«Welcome to world “Gulag - Auschwitz”»

Κρίμα γιατί ακόμη π.χ. και ένας 10χρονος καθίσταται επιτυχημένος, διεθνώς, επιχειρηματίας με «τις πλάτες, (με τα μάτια και με τα αυτιά)», της C.I.AΠόσο μάλλον υπό συνθήκες μηδενικών, σχεδόν, τελωνειακών, συνοριακών και όποιων άλλων φραγμών, μέσα στις περιφερειακές, της διεθνούς κεφαλαιοκρατίας, χώρες. Οι διεθνείς πλειοδοτικοί διαγωνισμοί για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του τάδε τηλεπικοινωνιακού, ή πετρελαϊκού, ή χαλυβουργικού κολοσσού π.χ. στην Πολωνία, στην Μέση Ανατολή, στην Ρωσία, στην Βόρεια Βαλκανική, στο Αζερμπαϊτζάν κ.α. μετά το 1991, ήταν εκ των προτέρων δεδομένο ότι δεν θα κατέληγαν π.χ. σε χέρια αραβικών επιχειρηματικών συμφερόντων και δη μη εξαρτώμενων από την Ουάσιγκτον. Εν προκειμένω, συνεπώς, γίνεται λόγος, όχι για ελεύθερο παγκόσμιο εμπορικό ανταγωνισμό, μα, για ανελεύθερο παγκόσμιο εμπορικό ανταγωνισμό και δεδομένου ότι το συγκεκριμένο μοντέλο παραγωγής πλούτου εξαρτάται, πρωτίστως, από την εκ του συστάδην καταστροφή του πνεύμονα μίας - καθεμίας εθνικής οικονομίας που δεν είναι άλλος από την μικρής και μεσαίας κλίμακας ιδιωτική αγροτική, μεταποιητική, εμπορική κ.ο.κ. επιχείρηση, περί ποίας, ακριβώς, (μετ)εξέλιξης γίνεται λόγος;

Οι δικτατορίες που «έστηναν» με άρματα μάχης στην Λατινική Αμερική την δεκαετία του ‘70 ιουδαίοι τραπεζίτες με αμερικανούς πολιτικούς υποκαταστάθηκαν με εκ των έσω αθόρυβα, («ανοιξιάτικα» - ειρηνικά 
- «βελούδινα»), πραξικοπήματα -[παρεμβάσεις με οικονομικά και πολιτισμικά άρματα, (μάχης)]- μα, εφεξής οπουδήποτε, (στην υδρόγειο);


CIAmossadMI6
CIAmossadMI6
Ή ήταν κάτι άλλο π.χ. η «Επανάσταση των Ρόδων» τον Νοέμβριο 2003 στην Γεωργία;

Ή ήταν κάτι άλλο π.χ. η λεγόμενη «Αραβική Άνοιξη» την 26η Ιανουαρίου 2011 στην Συρία και ως εκ τούτου στον εμφύλιο πόλεμο ο οποίος ξέσπασε κατόπιν εκεί;

Ή ήταν κάτι άλλο π.χ. η «Πορτοκαλί Επανάσταση» την 22α Νοεμβρίου 2004 στην Ουκρανία πολλώ δε μάλλον η κρίση στην Κριμαία το 2014;

Ναι, μα, ταυτοχρόνως:

* Η δασμολόγηση έως και 33% των εξαγωγών της Κίνας προς τις Η.Π.Α.,

* η επί της ουσίας ακύρωση συνταγματικών Άρθρων περί της ελευθερίας λόγου και έργου του ατόμου και της ομάδας, βάσει της Patriot Act,

* και μία σειρά άλλες τέτοιες, (κραυγαλέες), αντιφάσεις, τα τελευταία 26 χρόνια,

δεν παραπέμπουν στις αρχές που συμβολίζει ο πυρσός τον οποίο κραδαίνει η «Ελευθερία», (το άγαλμα), στο λιμάνι της Νέας Υόρκης, μα, στα νάματα του σφυροδρέπανου χιαστί με την σβάστικα - οπότε; Κάλλιστα οι Η.Π.Α. δύνανται να αντικαταστήσουν το πολυεθνόσημό τους με το όρθιο και αντεστραμμένο τρίγωνο του Δαβίδ, (βλ. «Άστρο του Δαβίδ»), μιας και ούτως, ή, άλλως, την τελευταία 25ετία, άγονται και φέρονται σαν κερδοσκόποι το πρωί και σαν ...φιλάνθρωποι το βράδυ. Αλλά και να μην το αντικαταστήσουν, (και να συνεχίσουν να υποδύονται τους παγκόσμιους θεματοφύλακες της ελευθερίας το ατόμου και της ομάδας), ποιός/ά τους πιστεύει, τώρα, πια; Δεν είναι απρόκλητη αντί-δραση π.χ. η άτυπη μεν, ουσιαστική δε συνεργασία της ρωσικής, την κινεζικής, της ιρανικής κρατικής υπηρεσίας πληροφοριών έναντι του παγκόσμιου «Gulag - Auschwitz» το οποίο «στήνει» σε κάθε επίπεδο, πια, το Ισραήλ, οι Η.Π.Α. και η Βρετανική Κοινοπολιτεία: Ο μόνος, προς ώρας, τρόπος επιβίωσης της Κίνας, του Ιράν, της Ρωσίας είναι.
   

H «Lebensborn» των L. G. B. T.

…Έξυπνα πουλάκια

Αλλά και τα νέα μοντέλα κατανάλωσης πλούτου που προωθεί η Δύση, τόσο στις μητροπόλεις, όσο και στην περιφέρειά της, δεν είναι παρά προεκτάσεις, ή, πιο σωστά, αποτελέσματα του κοινωνικού ερέβους, στο οποίο οδήγησε η εξίσωση αδήλωτων ιεροδούλων - αδήλωτων πελατών, (βλ. φεμινιστικό …κίνημα ή αλλιώς πως π.χ. την εξίσωση αρχιτεκτόνων - χτιστών επειδή απέκτησαν αμφότεροι δικαίωμα ψήφου!)

Κι’ όχι μόνον επειδή η γυναίκα και ο άνδρας είναι 100% άνισοι μεταξύ τους -(δεν υπάρχει άνδρας που να βγάζει τα προς το ζην μόνο με το κορμί του όπως δύναται μία οιαδήποτε γυναίκα και οι ενεργητικοί πούστηδες)- μα, επειδή π.χ. και η άσχημη και ο ανόητος και η γηραιά και ο ανίσχυρος και η ανάπηρη και ο φτωχός είναι απροστάτευτοι υπό καθεστώς πλήρως ελεύθερου κοινωνικού ανταγωνισμού έναντι, αντίστοιχα, της ωραίας, του ευφυή, της νέας, του ισχυρού, της αρτιμελούς, 

Equal by law
Equal by law

του πλούσιου. Με μαθηματική ακρίβεια π.χ. η άσχημη που θεωρεί εαυτόν ίσον με την ωραία ή π.χ. ο ανόητος που θεωρεί εαυτόν ίσον με τον ευφυή καταλήγει εκεί όπου καταλήγει π.χ. η τάδε ή η δείνα νιγηριανή εταιρία που θεωρεί εαυτόν ίσον π.χ. με την Standard Oil, μα, έτσι, (βάσει της προπαγάνδας περί της ισότητας π.χ. «φιδιών 
- πουλιών»), απολήγουν «στις κοιλιές των φιδιών τα πουλάκια που έχουν μία μόνο φωλίτσα και την καίνε».

Θα ήταν «δώρο άδωρο» ο υποσκελισμός της μικρής και μεσαίας ιδιωτικής επιχείρησης από πολυεθνικές να μην συνοδεύεται από επιπρόσθετα μέτρα απελευθέρωσης του κοινωνικού ανταγωνισμού. Κάθε πρωτογενούς, (πυρηνικού), κοινωνικού θεσμού -όπως, μεταξύ άλλων, είναι ο θεσμός της οικογένειας- η υποκατάσταση, με τον 
…θεσμό π.χ. των super market βρεφών, συμβάλλει, αποφασιστικά, στον εκμηδενισμό, σχεδόν, της τιμής (εκ)μίσθωσης, πόσο μάλλον (εξ)αγοράς, ανθρώπων, που απολύονται ως ασύμφοροι από τους γονείς τους, από τους φίλους τους, από τα τέκνα τους, από τους συνεργάτες τους και αντικαθίστανται από συμφέροντα, στους ως άνω, πρόσωπα, ή, ακόμη καλύτερα (!) που κακοποιούνται, κιόλας, σεξουαλικά, από τους δότες ή πωλητές τους, πόσο μάλλον από τους (παρα)λήπτες ή αγοραστές τους.

Αδέσποτα …φιλόζωων

White Dog (1982)
White Dog (1982)
Αυτό, (το τελευταίο), ωστόσο, τι, μεταξύ άλλων, σημαίνει, ότι η αναγνώριση και στους πούστηδες και στις λεσβίες του δικαιώματός τους να αποκτούν ομιλούντα σκυλάκια 
- γατάκια, (=παιδάκια), για να παίζουν με δαύτα π.χ. ακόμη και τον γιατρό, για όσο διάστημα θέλουν και κατόπιν να τα παρατάνε, με αποτέλεσμα, αυτά, να κυκλοφορούν αδέσποτα, έξω, στους δρόμους, (βλ. π.χ. μέσα σε ιδρύματα της Καθολικής Εκκλησίας), ισοδυναμεί με δικαίωμα; Ότι «στην άλλη όψη του ιδίου αυτού νομίσματος» προβλέπει υποχρέωση βάσει ήθους, (ουσία νόμου), είναι δικαίωμα, (κοινωνικό), όχι ότι λανσάρει σαν τέτοιο π.χ. ο NASDAQ

male goat
male goat
Η εξίσωση του πούστη με τον μαλάκα, ναι μεν λανσάρεται σαν εξίσωση του πούστη με τον άνδρα, μα, πατέρας έλλογου όντος καθίσταται, όχι όποιος δύναται να γεννά ο ίδιος, ή, τρίτος, (για λογαριασμό του) και δη αν και όποτε τον συμφέρει. Και οι τράγοι γεννούν, μα, όχι όποτε τους συμφέρει, ενώ αποκτούν τέκνα τα οποία δεν χρειάζονται π.χ. παλτά για να μην κρυώνουν και ειδίκευση για να επιβιώνουν... Δεν είναι άνδρας ο τράγος που μιλά έτσι ώστε να υποθέτει κάποιος - κάποια ότι δύναται να γίνεται και πατέρας. Μα ούτε καν εραστής δεν γίνεται ο τράγος που μιλά, πατέρας θα γίνει; (Προ)απατεί και νόηση, (προ)απαιτεί και αίσθηση ο έρωτας, όχι μόνον ένστικτο. Ο τράγος που μιλά, μόνο για sex κάνει. Μετά το sex είναι π.χ. έπιπλο, (κομοδίνο), ή, π.χ. φυτό, (καλλωπιστικό, εσωτερικού, ή, εξωτερικού χώρου, σε γλάστρα). Ούτε καν για σχέση, (ερωτική), είναι ικανός ο τράγος που μιλά και θα ήταν, ή, θα γίνει ικανός για άσκηση γονικού, (πατρικού), ρόλου;  Ο ερωτευμένος με τον εαυτό του, όχι γυναίκα δεν βλέπει (ΚΑΙ) σαν άνθρωπο, μα ούτε για τα παιδιά του έχει χρόνο.  

Ηθικό δικαίωμα, (=νοηματική - αισθητική κατασκευή), είναι το δικαίωμα στον πανηδονισμό και δεν έχει την παραμικρή σχέση με το φυσικό δικαίωμα στην τεκνογονία. Εννιά στις 10 φορές, μάλιστα, το δικαίωμα στον πανηδονισμό, μόνο δια της τεχνητής αποφυγής, ή, επιδίωξης των γεννήσεων επιτυγχάνεται: Τις ελέγχουν τις γεννήσεις τους δύο μαλάκες ανεξαρτήτως φύλου και τις ελέγχουν βάσει του 100% ιδιοτελούς, (του πανηδονιστικού), συμφέροντός τους. Αλλά και δύο άτομα του ιδίου φύλου, μόνο μέσω υιοθεσίας δύνανται να αποκτούν τέκνο.

Δεν συνιστά πρόοδο η αναγνώριση και στους πούστηδες και στις λεσβίες των ουσία άνομων, (ανήθικων), δικαιωμάτων που απολαμβάνουν οι μαλάκες και οι πουτάνες, όπως π.χ. είναι το δικαίωμα στην νόμω συμβίωση, (στον όποιας νομοτυπικής εκδοχής γάμο), στην απόκτηση ομιλούντων γατιών - σκυλιών για λίγο, (χρονικό διάστημα), κ.λπ. Δύο αυτοερωτευμένοι ετεροφυλόφιλοι και είναι αδύνατον να συνυπάρχουν επί μακρόν στον ίδιο χώρο. Είτε θηλυκού, είτε αρσενικού φύλου είναι ο μαλάκας, το εγώ του λατρεύει δίκην θεού, όχι την ύπαρξη άλλου ανθρώπου. Και θα καταστεί δυνατή η επί μακρόν συνύπαρξη στον ίδιο χώρο δύο αρσενικών, ή, δύο θηλυκών ομοφυλόφιλων; 

Μα ο αυτοερωτισμός, (η εγωμανία, κατά βάση), των ομοφυλοφίλων, δεν προκύπτει μόνον από τον καθρέφτη τους, (π.χ. από το «Instagram»), προκύπτει και από το γεγονός ότι προσαρμόζουν ακόμη και την ύλη, (την τεκνογονία με φυσικό τρόπο), στο ήθος τους, (στις εξόφθαλμα αυθαίρετες, μα, πλήρως ιδιοτελείς νοητικές 
- αισθητικές κατασκευές του ηδονικού τους σκοπούμενου). Ακόμη και αυτοί που τους αρέσει να γαμάνε π.χ. αυτιά μπορούν να προσαρμόσουν το εν λόγω γούστο τους στην συνύπαρξη ανθρώπων, στην ανατροφή τέκνων κ.λπ. μα το γούστο δεν έχει σχέση με την φύση. Ηθική επιλογή είναι και το να τεκνοποιείς όποτε σε συμφέρει, μα, το συμφέρον, πόσο μάλλον, το γούστο, ενός εκάστου, δεν είναι νόμος, 
(= Δίκαιο). Άσχετο αν (επι)κυρώνεται από Κοινοβούλια σαν τέτοιο(ς). Και σκατά αρέσει σε αρκετούς κοπρολάγνους να τρώνε, μα, η συγκεκριμένη προτίμισή τους, (στα σκατά), δεν έχει σχέση π.χ. με βρεφικές πάνες. Εκτός βεβαίως και αν πρόκειται για παιδόφιλους κοπρολάγνους. 

Οιοσδήποτε γνωρίζει το που εδράζεται ο εθνικοσοσιαλισμός, ο διεθνοσοσιαλισμός και γενικά οι θεωρίες πολιτικής ομοφυλοφιλίας, (ανοχής μόνο των όμοιας με μας τάξης, φυλής, εθνότητας, θρησκεύματος, φύλου, κουλτούρας κ.λπ. ατόμων - ομάδων), αντιλαμβάνεται το τι είναι νόμος, (=δίκαιο) και για κάθε πούστη και για κάθε λεσβία. Ότι είναι νόμος, (δίκαιο) και για κάθε μαλάκα και για κάθε πουτάνα, (= αποκλειστικά και μόνο το ηδονικό τους συμφέρον).


LGBT adoption?
LGBT adoption?

Μα και όλοι όσοι - όλες όσες διεκδίκησαν και κέρδισαν το δικαίωμα στην έκτρωση επιδίδονται όχι μόνο σε αυτοέλεγχο των γεννήσεών τους με 100% ιδιοτελή κριτήρια, μα, «πετάνε από το τρένο» π.χ. και την μανούλα τους την γλυκιά αφού, (πρώτα), της υφαρπάξουν την κινητή και ακίνητη περιουσία της, όπως, βέβαια, «πετάνε από το τρένο» και οιονδήποτε άλλο, (συγγενής, φίλο, συνεργάτη, γνωστό), κρίνουν αναλόγως, (σαν περιττό). 

Τους έπνιγαν τους νέγρους τα όπου Γης αδέρφια των διεθνοσοσιαλιστών, (των κομμουνιστών), που δεν είναι άλλα από τους διεθνοφιλελεύθερους, (γνωστούς, σήμερα, σαν νεοφιλελεύθερους), όταν τους γύριζαν πίσω στην Αφρική με τα καράβια και τους έπνιγαν γιατί δεν τους χρειάζονταν άλλο. Το θέμα ήταν να συλλεχθεί η σοδειά από τις φυτείες. Κάθε εκδοχής υλιστής μεταχειρίζεται τους ανθρώπους σα να είναι ζώα, (π.χ. βόδια, γίδια, φίδια, λύκοι κ.λπ.), εκ των οποίων, (ζώων!), άλλα είναι περιττά, άλλα κάνουν για την τάδε χρήση, άλλα για την δείνα κ.ο.κ. Μα επικρατεί και εθιμικό δίκαιο επ' αυτού. Όπως βέβαια και κανονικό δίκαιο, (νόμοι).   

«Το να χαϊδεύουν τα τέκνα σου τον σκύλο, ή, την γάτα, που τους αγόρασες για να παίζουν, καθώς γευματίζουν κοτόπουλο, (με πατάτες), ή, κουνέλι, (με κρεμμύδια)», δεν σημαίνει κάτι για όντα τα οποία τους σκύλους τους έχουν για μπιμπελό και τις κότες για φαγητό και επισημαίνεται, (τούτο), γιατί οι μαλάκες με τις πουτάνες, πόσο μάλλον οι πούστηδες με τις λεσβίες, έτσι διακρίνουν τους γύρω τους, μα, αυτό δεν πάει να πει ότι είμαστε όλοι - όλες «Φαρισαίοι», πόσο μάλλον άπληστοι που και υπερήφανοι παρελαύνουμε σαν άπληστοι και επί απληστία εγκαλούμε την Εκκλησία, τις πολυεθνικές, τις κυβερνήσεις, τα κόμματα, τις Τράπεζες.

Αλίμονο αν κάναμε όλοι - όλες διαλογή θυμάτων οπότε, (κατ’ επέκταση), θυτών, «κατά τα καλά και συμφέροντα» του παχέος εντέρου και των γεννητικών οργάνων μας, πόσο μάλλον εάν, (εφόσον), επιβάλλαμε, δια νόμου, κιόλας, σε όλους τους άλλους - σε όλες τις άλλες, (γύρω μας), το τι αξίζει θανάτωσης και τι όχι. Αυτοί που αποφασίζουν το τι αξίζει θανάτωσης και τι όχι, δεν είναι μόνον εγκληματίες, είναι και αφελείς, αν όχι ανόητοι, γιατί, όσο γρήγορα - εύκολα δύνασαι π.χ. εσύ να αποφασίζεις το τι αξίζει θανάτωσης και τι όχι, δύναμαι π.χ. και εγώ, δύναται π.χ. και η άλλη, δύνανται π.χ. και ένας τρίτος, οπότε «ες αύριον» ξανά, (πάλι), «τα σπουδαία», (και) επ’ αυτού.      

female goat
female goat
Η εξίσωση της λεσβίας με την πουτάνα, ναι με λανσάρεται σαν εξίσωση της λεσβίας με την γυναίκα, μα, μητέρα έλλογου όντος καθίσταται, όχι όποια δύναται να κυοφορεί η ίδια, ή, τρίτη, (για λογαριασμό της) και δη αν και όποτε την συμφέρει. Και οι γίδες κυοφορούν, μα, όχι όποτε τις συμφέρει, ενώ αποκτούν τέκνα τα οποία δεν χρειάζονται π.χ. μηχανικούς για να κατασκευάζουν τις οικίες τους και ειδίκευση για να επιβιώνουν… Δεν είναι γυναίκα η γίδα μου μιλά έτσι ώστε να υποθέτει κάποιος - κάποια ότι μπορεί να γίνεται και μητέρα. Μα ούτε καν ερωμένη δεν γίνεται η γίδα που μιλά. (Προ)απατεί και νόηση, (προ)απαιτεί και αίσθηση ο έρωτας, όχι μόνον ένστικτο. Η γίδα που μιλά, μόνο για sex κάνει. Μετά το sex είναι π.χ. έπιπλο, (κομοδίνο), ή, π.χ. φυτό, (καλλωπιστικό εσωτερικού, ή, εξωτερικού χώρου, σε γλάστρα). Ούτε καν για σχέση, (ερωτική), είναι ικανή η γίδα που μιλά και θα ήταν, ή, θα γίνει ικανή για άσκηση γονικού, (μητρικού), ρόλου; Η ερωτευμένη με τον εαυτό της, όχι άνδρα δεν βλέπει (ΚΑΙ) σαν άνθρωπο, μα ούτε για τα παιδιά της έχει χρόνο.  

Rabbit-Proof Fence (2002)
Rabbit-Proof Fence
(2002)
Δεν είναι συνώνυμα π.χ. του Josef Mengele οι γυναίκες και οι άνδρες, όπως αρέσκονται να τους εμφανίζουν οι ανεξαρτήτως φύλου αυτοελεγκτές των γεννήσεών τους, βάσει πάντοτε, των ιδιοτελών συμφερόντων τους. Ούτε συνώνυμα π.χ. των βρετανών αποικιοκρατών είναι οι άνδρες και οι γυναίκες: Οι βρετανοί αποικιοκράτες αφαιρούσαν από τις φυσικές μητέρες των ιθαγενών π.χ. στην Αυστραλία τα τέκνα τους, προκειμένου αυτά να ανατραφούν από κατάλληλες (;) μητέρες, (από μητέρες της λευκής φυλής -παρακολουθώντας μαθήματα στα σχολεία θρησκευτικών δογμάτων της Δύσης κ.λπ.). Την φύση και εν προκειμένω την μητρότητα - πατρότητα, ούτε καν σε επίπεδο κτηνών είναι δυνατόν να την προσβάλλουν, πόσο μάλλον να την υποκαταστήσουν με εργαστήρια …ήθους, (επιστήμης, Τέχνης), χωρίς ριζική αλλοίωσή της, οι ντροπές του ανθρωπίνου είδους και θα καταφέρουν να την προσβάλλουν, πόσο μάλλον να την υποκαταστήσουν έτσι, (με εργαστήρια …ήθους), χωρίς να την αλλοιώσουν ριζικά, σε επίπεδο έλλογων όντων;

Τρέφουν πολλοί - πολλές την αυταπάτη:
                                               
* ότι είναι οι μόνοι - οι μόνες που δικαιούνται να αποφασίζουν βάσει των ιδιοτελών συμφερόντων τους ποιός αξίζει να γεννιέται, ποιός αξίζει να πεθαίνει,
               
* ότι είναι οι μόνοι - οι μόνες που δικαιούνται να μετακυλίουν στους γύρω τους το κόστος που τους αναλογεί ή και να αφήνουν στην τύχη του τον οιονδήποτε γεννούν ή υιοθετούν,

* ότι είναι οι μόνοι - οι μόνες που δικαιούνται να κανοναρχούν δίκαιο, (ήθη),

μα, όχι, δεν είναι οι μόνοι - οι μόνες: Δύνανται π.χ. και οι πολιτικοί, οι στρατιωτικοί, οι οικονομικοί, οι πολιτισμικοί και όποιας άλλης μορφής ηγέτες, πόσο μάλλον δικτάτορες, να αποφασίζουν επί των ανωτέρω, (θεμάτων), βάσει, πάντοτε - παντού, του ιδιοτελούς συμφέροντός τους. Οπότε, «ρίξε μία ματιά» στο πρόσφατο, (μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο), παρελθόν σου, εάν, (εφόσον), θέλεις να καταλάβεις, (έτσι), γιατί δεν θα χρειαστούν καν ηθικό άλλοθι για την φυσική εξόντωσή σου οι θύτες σου στον επόμενο, (στον Γ), Παγκόσμιο Πόλεμο…   

* Βάσει των …αρχών του υλισμού ο οποίος εκδηλώνεται είτε δια του βίαιου ελέγχου του χρόνου, (βλ. π.χ. διεθνοσοσιαλιστές), είτε δια του βίαιου ελέγχου του χώρου, (βλ. π.χ. εθνικοσοσιαλιστές), πεθαίνουν ομιλούντα ινδικά χοιρίδια και όχι άνθρωποι εκεί - τότε (ό)που πεθαίνουν επίδοξοι βιαστές, ληστές, δολοφόνοι για έναν καλύτερο κόσμο, (!) και για την ακρίβεια για μία πλάση π.χ. μόνο με «ποντίκια», (μόνο με προλετάριους) - μόνο με ήλιο - μόνο με ηδονή - μόνο με δικαιώματα κ.ο.κ.      

* Σύμφωνα με τις ως άνω 100% αφύσικες και γι' αυτό παράλογες και γι' αυτό ανήθικες βλέψεις του μέσου ομιλούντος ινδικού χοίρου ο οποίος μας καμώνεται τον άτεγκτο κήνσορα του κοινωνικού και όποια άλλου δικαίου καταλήγει στον απόπατο ενός εκάστου WC o μέσος ομιλών ινδικός χοίρος. Αφού, βεβαίως, πρώτα, (κατ)αναλώνεται στα πεδία των μαχών για έναν τέτοιο, (...καλύτερο), κόσμο. Με πατάτες, ή μη χόρτα, ή με ρύζι, ή με μακαρόνια, μέσα από κατσαρόλα, ή πάνω από σούβλα, ή μέσα από ταψί, ή πάνω από σχάρα. Ανέκαθεν και παντού, άλλωστε, οι ισόβιοι και απόλυτοι μονάρχες γελούσαν με όσους τους κατέστησαν τέτοιους και κατόπιν εκτελούσαν όσους από δαύτους δεν κατάλαβαν για ποιόν ακριβώς (...κόσμο), αγωνίζονταν.

* Θα ήταν και αδύνατον το να θανατωθεί και νοητικά, πόσο μάλλον και αισθητικά π.χ. ένας ομιλών πετεινός ή π.χ. μία ομιλούσα κότα. Μόνο σωματικά αποβιώνουν όσοι/ες ζουν κατά σώμα και μόνο και τούτο, (σαν διαπίστωση), 
-επαναλαμβάνεται- εδράζεται 100% στις «θεωρίες» (=πομφόλυγες), όσων εκτρέφουν ομιλούσες κότες και ομιλούντες πετεινούς. Αφού, βέβαια, πρώτα, πείθουν, πλείστα όσα, έλλογα όντα να κάνουν «κο κο κο κο κο κο κο», (= να κακαρίζουν - να υποβιβάζονται στο επίπεδο του μέσου κτήνους - να ξεπέφτουν…)..    

Άγ(ρ)ιος Βασίλης

The Kinsey Syndrome
The Kinsey Syndrome (2009)
The Kinsey Syndrome (2011)
Δεν αποτελεί πρόβλημα σαν επαγγελματικό πρότυπο ο «Καιάδας» για να θεωρείται άλμα προς τα μπρος η «Lebensborn» των 
L. G. B. T. Δεν πρόκειται να σε σκοτώσει ο οκνηρός, ανειδίκευτος, ακριβός υπάλληλος τον οποίο αντικαθιστάς με τον πρόθυμο, ειδικευμένο, φθηνό υπάλληλο.

Τουναντίον, ανάλογες πρακτικές, («Καιάδα»), στην προσωπική ζωή, μόνο όταν το θύμα πεθαίνει έχουν αίσιο τέλος για τον θύτη και υπό την αίρεση πάντοτε ότι το θύμα δεν έχει βιασθεί π.χ. στην ηλικία των τεσσάρων ετών από τον ομοφυλόφιλο 




παιδόφιλο ενήλικο επιμελητή ανηλίκων ο οποίος τώρα πια απέκτησε επιτέλους (!) και αυτός το ίδιο δικαίωμα που έχει στην κακοποίηση ανηλίκων ένας έκαστος ετεροφυλόφιλος παιδόφιλος ενήλικος επιμελητής ανηλίκων.

ECOSOC, THE KINSEY INSTITUTE AND CHILD SEXUAL ABUSE
Θα προστεθεί και ο βιασμός των ανεξαρτήτως φύλου π.χ. επτάχρονων που λένε τα κάλαντα στην ληστεία των φιλοδωρημάτων τους, (από τα κάλαντα), τα επόμενα χρόνια και όχι, δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας η ολοένα και μεγαλύτερη οπισθοδρόμηση των ηθικών σκοπών σε έναν κόσμο στον οποίο τα υλικά μέσα προοδεύουν, (τελειοποιούνται), με αλματώδη ρυθμό. Παντού - πάντοτε τα έλλογα όντα «πηγαίνουν προς τα πίσω», (γίνονται π.χ. χιμπατζήδες), εκεί - τότε (ό)που τα αντικείμενα «πηγαίνουν προς τα μπρος», (γίνονται ολοένα και καλύτερα με τον καιρό) και είναι αναμενόμενο αυτό, γιατί, υπό τέτοιες συνθήκες καταναλώνουν και συνανθρώπους τους οι «άνθρωποι», κατά τον αυτό τρόπο που καταναλώνουν π.χ. συσκευές κινητής τηλεφωνίας.
  
«Ναρκομανείς πρεζέμποροι;»

Θα τάσσονταν άπαντες, (θα ήμασταν, παραδείγματος χάρη, κι’ εμείς), υπέρ του να λειτουργούν και οι οικίες όπως λειτουργεί π.χ. μια Α.Ε., ή π.χ. ένας οιοσδήποτε οίκος ανοχής, ή π.χ. μία Ο.Ε., μα, αυτό δεν συμφέρει και δεν συμφέρει γιατί όποιος/α πουλά και αγοράζει αντικείμενα ή (και) εργαζόμενους δεν εργάζεται κατά των συμφερόντων του και δη των μακροπρόθεσμων, όχι όποιος/α εμπορεύεται συγγενείς του, φίλους του, γνωστούς του. Την εκμηδενίζει σχεδόν την τιμή σου στην αγορά η από πλευρά σου εμπορία οικείων και γνωστών σου και την εκμηδενίζει γιατί «στην αυτή, (στην πάμφθηνη), τιμή που τον πούλησες σε πουλά», κατόπιν, αυτός που σε ξέρει, (π.χ. το τέκνο σου ή π.χ. ο γονέας σου κ.ο.κ.), όπως γνωρίζει αιώνες τώρα και καλύτερα από τον καθένα ο, λεγόμενος, νομικός κόσμος, (συμβολαιογράφοι, δικηγόροι, δικαστές). 

Είναι λίγοι - ελάχιστοι, (αναλογικά), οι άνθρωποι «μητρικές με πέντε θυγατρικές και π.χ. 70 υποκαταστήματα στην τάδε χώρα, πόσο μάλλον στον κόσμο ολόκληρο». Ο εφοπλιστής με στόλο π.χ. 30 δεξαμενόπλοια δεν κλαίει παραπάνω από μία νύχτα εάν, (εφόσον), χάσει ένα ή δύο από τα καράβια αυτά και τούτο, αφενός μεν επειδή είναι ασφαλισμένα, αφετέρου δε επειδή έχει άλλα 29 - 28 (πλοία). Τουναντίον, ο ναυτεργάτης που ζει δίκην εφοπλιστή και δη από τα έτοιμα, πόσο μάλλον με δάνεια, δεν γελά πάνω από επτά με 10 το πολύ χρόνια και τούτο, γιατί, η αγορά, κατόπιν, δεν νοικιάζει/αγοράζει μόνον όσους εξαρτώνται από αυτόν, νοικιάζει/αγοράζει και αυτόν τον ίδιο στην τιμή που διατίθενται π.χ. ενάμισι κιλό μπακαλιάρος.

Ούτε τρεις στους 10 από την μεγαλοαστική τάξη - ούτε πέντε στους 10 από τους μικρούς και μεσαίους αστούς «δεν αγγίζουν φέτα από τον τενεκέ φέτα - “σαπίλα” που πουλάνε» στις μάζες, μέσω, ακριβώς, της πολιτικής δύναμης που τονώνει την κατανάλωση, (βλ. κάθε …προοδευτική πολιτική δύναμη). 

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝΑΣΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
ΩΝΑΣΗΣ
Αν και προκύπτει και με την εις άτοπο απαγωγή αυτό, γιατί και όσοι από τους μεγαλοαστούς, πόσο μάλλον από τους μικρομεσαίους αστούς «κάνουν» και οι ίδιοι και τα τέκνα τους και οι γνωστοί τους «χρήση της ηρωίνης που πουλάνε στους άλλους»βιώνουν την απόλυτη δυστυχία μέσα στα «χρυσά κλουβιά» τους, (βλ. π.χ. τον μακαρίτη Αριστοτέλη Ωνάση), ενώ, πολλοί/ές παύουν να είναι και αστοί, (γίνονται ξανά προλετάριοι, αν όχι λούμπεν), έτσι. 

Μα είναι και αδιανόητο το να είναι πλούσιος κάποιος και «να τρώει» και ο ίδιος «από τα σκατά» που πουλά στις μάζες, μέσω -επαναλαμβάνεται- των πολιτικών δυνάμεων της …προόδου, (των δυνάμεων που τονώνουν, ακριβώς, την κατανάλωση). Για να παραμένεις πλούσιος και για να ευτυχείς πουλάς βλακεία στις μάζες, εάν, (εφόσον), είσαι πλούσιος -(«δούλεψε φτωχέ μου να μην σου μοιάσω», γαρ)- όχι για να δυστυχείς κι’ εσύ, πόσο μάλλον για να χάσεις κι’ εσύ ότι έχεις και δεν έχεις, όπως, κατά κανόνα, συμβαίνει και με όσους, (λίγους), πλούσιους «σνιφάρουν» και οι ίδιοι «από την αγγελόσκονη που πασάρουν» στο πόπολο. 


Μόνον ένας ανόητος έχει μικρά εισοδήματα και καταναλώνει δίκην εφοπλιστού από τα έτοιμα, ή, με δάνεια επειδή ο βασικός πωλητής δανείων, (η Αριστερά), τον διαβεβαιώνει ότι έτσι, (λαμβάνοντας δάνεια για να ζει σαν βασιλιάς), θα καταστεί ίσος με όσους είναι ικανοί, όχι μόνο για κατανάλωση, μα και για παραγωγή πλούτου. Το να κάνει το ίδιο και ένας αστός, πόσο μάλλον ένας μεγαλοαστός, όχι μόνο σύνηθες δεν είναι -(ναι, αστός και ανόητος δεν συνάδει)- μα, σημαίνει, ότι, στην καλύτερη των περιπτώσεων, θα δυστυχήσει και στην χειρότερη των περιπτώσεων, θα πάψει να είναι αστός ο, εν λόγω, (αστός). «Μια λεμονάδα» την οποία εφηύρε και παράγει η διεθνής τραπεζική είναι η Αριστερά, μα, για να την καταναλώνουν οι πολλοί, όχι οι λίγοι. Οι πολλοί στερούνται πλούτου, οπότε και νου, άλλωστε. Αναμενόμενο είναι οι πολλοί να θεωρούν φιλόζωο όποιος τους σταβλίζει μέσα σε σωματεία, κόμματα, οργανώσεις. Μόνον στις σπάνιες εκείνες περιπτώσεις που έχει παραφρονήσει ένας πλούσιος τον βλέπεις να πίνει και ο ίδιος από την «Χλωρίνη» που πουλά, (στους άλλους), για «Λεμονάδα».
     
«Dome of the Rock»

Πέραν κάποιων, (λίγων), φυλών ιθαγενών που επιμένουν ακόμη να μην λειτουργούν τις οικίες τους σαν π.χ. McDonald's, ο μουσουλμανικός κόσμος είναι ο πλέον πολυπληθής, αυτή την στιγμή, που, επίσης, αρνείται να λειτουργεί τις οικίες του σαν McDonald's.

Παρά το γεγονός ότι κατέβαλλε πάμπολλες προσπάθειες η Δύση, τις δύο με τρεις τελευταίες δεκαετίες, για να διευρύνει την καταναλωτική βάση π.χ. στο Ιράν, στη Σαουδική Αραβία, στην Αίγυπτο κ. α.

Η λεγόμενη «Αραβική Άνοιξη» ήταν η τελευταία μεγάλη, (εκτεταμένης κλίμακας), προσπάθεια της Mossad σε συνεργασία με την C.I.A. και με την M16 για να προσαρτήσει μεγάλα τμήματα, (χώρες), του μουσουλμανικού κόσμου, «στην πόρνη της Βαβυλώνας», (= στην διεθνή αγορά της Δύσης). Με μηδενικά, σχεδόν, αποτελέσματα, μέχρι στιγμής, σε επίπεδο οικονομικού, πολιτισμικού ιμπεριαλισμού, όμως. 

Μόνο σε επίπεδο πολιτικού, στρατιωτικού επεκτατισμού «ανακατεύτηκε», ως τώρα, προς όφελος των γεννητόρων του Islamic State of Iraq and the Levant 
-ήτοι προς όφελος του Τελ Αβίβ, της Ουάσιγκτον, του Λονδίνου- «η τράπουλα» στην Τυνησία, στην Αίγυπτο, στην Υεμένη, στην Λιβύη, και σε άλλα κομβικά, για την Δύση, σημεία της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής -(βλ. π.χ. και «Operation Enduring Freedom» στο Κέρας της Αφρικής μετά το 2001…)
- πολλώ δε μάλλον στην Συρία και στο Ιράκ όπου (επ)ακολούθησε και εμφύλιος πόλεμος μετά το 2012 

Όλα, ανεξαιρέτως, τα πολιτικά υποσταθμαρχεία του Συνασπισμού της Mossad και της …Προόδου, (της C.I.A. και της ΜI6), στις περιφερειακές χώρες της Δύσης, απαίτησαν, εν συνεχεία, το τεράστιο οικονομικό και κοινωνικό κόστος που προέκυψε από την τεχνητή αυτή κρίση να μετακυλιστεί στο σύνολό του, σχεδόν, στην Αυστρία, στην Λέσβο, στην Ιταλία, στην Σάμο, στην Σουηδία, στην Χίο, στην Ολλανδία, στην Ειδομένη, στην Ουγγαρία, στην Κω κ.α. Δεν είναι παράδοξο όμως αυτό, γιατί, όσο το δυνατόν πιο μακριά από το πεδίο μελλοντικών επιχειρήσεων, (βλ. εισβολή στο Ιράν, στην Συρία κ.α.), των I.D.F. της U.S.A.F. και της R.A.F. βρίσκονται όσοι ενδέχεται να υπερασπιστούν τα εδάφη τους, τόσο το καλύτερο για όσους τα εποφθαλμιούν αυτά και μάλιστα από την εποχή που προσάρτησαν, (στο Ισραήλ), τα Υψίπεδα του Γκολάν.
  
Dome of the Rock
Εκεί ακριβώς όπου ήταν χτισμένος ο Β΄Ναός Του Σολομώντα είναι χτισμένος σήμερα -ακόμη, (μέχρι σήμερα)- Ο Θόλος Του Βράχου. Μόνο που ο Γ΄ Ναός Του Σολομώντα είναι «στα σκαριά», (στα σχέδια - στις μακέτες), ενώ δεδομένη, αν και ανομολόγητη, προς ώρας, είναι η πρόθεση του Τελ Αβίβ να χτίσει τον Γ΄Ναό Του Σολομώντα εκεί όπου ήταν χτισμένος ο Β΄Ναός Του Σολομώντα. Οπότε πρέπει να γκρεμιστεί Ο Θόλος Του Βράχου για να συμβεί αυτό, μα, αν γκρεμιστεί Ο Θόλος Του Βράχου, οι, πλέον, πιστές, στην Ουάσιγκτον, σύμμαχοι χώρες του μουσουλμανικού κόσμου, προεξάρχουσας της Σαουδικής Αραβίας, θα αντιδράσουν δυναμικά, (στρατιωτικά) και αυτό, (σαν εκδοχή), δεν είναι όσο απλή, (υπόθεση), ήταν π.χ. η αναγνώριση της Ιερουσαλήμ σαν πρωτεύουσας του Ισραήλ την 6η Δεκεμβρίου 2017 από τον Donald Trump ή, για την ακρίβεια, από τον …συντηρητικό πεθερό ιουδαίου, (γαμπρού), του Jared Kushner - ιουδαίου διαχειριστή, του Steven Mnuchin, (βλ. «Goldman Sachs») - ιουδαίου ειδικού συμβούλου, του Michael Cohen κ.ο.κ. (…) Ηττήθηκε, άλλωστε, στις εκλογές της 8ης Νοεμβρίου 2016 η υποψήφια …προοδευτική «καμαριέρα» του Τέλ Αβίβ για πρόεδρος των Η.Π.Α., Hilary «George» Clinton «Soros». Υπενθυμίζεται, (τούτο), γιατί, είναι, κατά παράδοση, πιο προσεχτικοί και γι’ αυτό πιο επικίνδυνοι οι όπου γης …προοδευτικοί «υπηρέτες» του Τελ Αβίβ. Τουναντίον, ο νυν πρόεδρος τον Η.Π.Α., είναι απρόσεχτος και αυτό, αναμφισβήτητα, είναι, (θα αποδειχθεί), θετικό για τους όπου Γης εχθρούς των διεθνοφασιστών και αρνητικό, (ήδη, άλλωστε, αποδεικνύεται αρνητικό), για το Τελ Αβίβ
                                                                               
Φτάνουν και περισσεύουν, (σαν αφορμή), τα όσα αναφέρονται ανωτέρω -[σχετικά με τον ...ειρηνικό, 
(= οικονομικό, πολιτισμικό), ιμπεριαλισμό στον οποίο, μετά μανίας, επιδίδεται, μετά το 1991, η Δύση]- για μία μέχρις εσχάτων ένοπλη αναμέτρηση με τους διεθνοφασίστες και με τους όπου Γης συνεργάτες τους. Δεν είναι αυτό, εν προκειμένω, το θέμα, ωστόσο, από την στιγμή, που, «στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό» και το τέλος αυτό, (το εξίσου φρικτό - το εξίσου αιματηρό - το εξίσου τραγικό, αφού, πάντοτε παθαίνει ότι κάνει ο άδικος), ενός εκάστου διεθνοφασίστα μέσα στην Ιταλία, στην Γαλλία, στην Ελλάδα, στην Ισπανία, στην Ρουμανία, στην Γερμανία κ.α. αργεί ακόμη.

Άπιαστο όνειρο, έως και αυτήν εδώ την στιγμή, όμως, παραμένει και το διόλου ευκαταφρόνητο κέρδος που θα προέκυπτε για τις επιχειρήσεις στην Δύση εάν, (εφόσον), πείθονταν οι δύο στους τρεις μουσουλμάνους να κάνουν «Ταϊλάνδη (=κρανίο τόπο)» τις οικίες τους, έτσι όπως πείστηκε, από τα μέσα της μεταπολεμικής περιόδου, (από την δεκαετία του 60 και μετά), ο μέσος δυτικός. Όπως, ωστόσο, όλα -προς ώρας, τουλάχιστον- δείχνουν, επιμένει ο μουσουλμανικός κόσμος να μην θέλει να ρίξει την μέση τιμή κτήσης του, (εκμίσθωσής του - εξαγοράς του). Και τούτο παρά την σφοδρή πολιορκία που δέχεται τα τελευταία χρόνια από το Τελ Αβίβ, (μέσω Νέας Υόρκης), «με το μουνάκι της 19χρονης Αϊσέ ανφάς και με το κωλαράκι τού επίσης 19χρονου Μουσταφά προφίλ - σε όλες τις πόζες!». Ούτε ο Αδάμ, (βλ. «Βίβλο»), τέτοια πολιορκία! Ακαταπαύστως, εντατικά και μέσα από όλα, σχεδόν, τα μεγάλα διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης - ψυχαγωγίας - επικοινωνίας επιχειρεί η Δύση, σήμερα, να κάμει ΚΑΙ τον νου του μέσου μουσουλμάνου «κακαβιά, (=ψαρόσουπα)».

Μόνον όταν ασπαστεί δίκην θρησκεύματος ΚΑΙ ο μέσος μουσουλμάνος «Την Αγία Κωλαντεριέρα Την Θαυματουργό» θα καταστεί εφικτό από πλευράς των επιχειρήσεων στην Δύση να (εκ)μισθώνουν - να (εξ)αγοράζουν φθηνά τις περιουσίες, (τα καταστήματα) και των μουσουλμάνων, πόσο μάλλον τα κοριτσάκια τους, τα αδερφάκια τους, τα αγοράκια τους. Δεν αποκλείεται να συμβεί (και) αυτό. Όσο εύκολα - γρήγορα πείστηκε στην Δύση «και η κουτσή Μαρία» ότι είναι ίση π.χ. με την Ingrid Bergman, πόσο μάλλον ο μέσος αρσενικός «μπούφος», (= βλάκας), ότι είναι ίσος π.χ. με τον Rudolf Diesel, τόσο εύκολα - γρήγορα δύνανται να πειστούν και οι μουσουλμάνοι ότι «πετάνε και οι χελώνες», όπως συμβαίνει «με τους αϊτούς». Αν δεν πειστούν, όμως, τότε, η Δύση, αποκλείεται να διευρύνει την καταναλωτική βάση και προς την Ανατολή και προς τον Νότο (της υδρογείου) 
και δη στον βαθμό που το έχει ανάγκη - μεγάλη ανάγκη, αυτή την στιγμή, ή, για την ακρίβεια, τις δύο, τελευταίες, δεκαετίες.


Το …δράμα της Rosa «Goldman»
Luxemburg «Sachs»

Από τις αρχές κιόλας της δεκαετίας του ’80 το 
…ευαγές ίδρυμα του Langley «παραχώνει στα κάτω και μέσα συρτάρια» τις, λεγόμενες, εναλλακτικές πηγές ενέργειας, επενδύοντας, ταυτοχρόνως, δισεκατομμύρια δολάρια, για να απελευθερώσει «το μουνάκι της 19χρονης Αϊσέ και το κωλαράκι του επίσης 19χρονου Μουσταφά», μα, μέχρι πότε θα το κάμει αυτό -(μέχρι πότε θα αναβάλλει την πλήρη μετάβαση της δυτικής βιομηχανίας στις νέες μορφές ενέργειας); 

Global Wealth Databook 2017 by Credit Suisse
Ραγδαία αύξηση πληθυσμού
ραγδαία αύξηση «ψαλίδας» φτωχών - πλουσίων
τα τελευταία 40 χρόνια.


Global Wealth Report 2017 by Credit Suisse
 by Credit Suisse
Χωρίς τις εξαγωγές πετρελαίου, το 50% και πλέον των χωρών του μουσουλμανικού κόσμου, μετατρέπεται σε βόμβα που μπορεί να σκάσει, ανά πάσα στιγμή, εάν, (εφόσον), ο κόσμος αυτός κραδαίνει ανά χείρας «Το Ιερό Κοράνι»  και όχι π.χ. ολοκαίνουργιους δονητές από καουτσούκ που δουλεύουν και με μπαταρία και με ρεύμα. Μα και στην Δύση θα ήταν ανεξήγητο ο, μεν, πληθυσμός να αυξάνεται ραγδαία, η, δε, «ψαλίδα» πλουσίων - φτωχών να αυξάνεται, επίσης, ραγδαία, μισό και πλέον αιώνα τώρα, εάν, στο μεταξύ, η τιμή του μουνιού και του ανδρικού κώλου στην Δύση -προπαντός του εισαγόμενου μουνιού και του ανδρικού κώλου…- δεν έφτανε, τα τελευταία πενήντα - εξήντα χρόνια, εκεί όπου φτάνει υπό κομμουνιστικό, ή, φασιστικό καθεστώς, (κοντά στο μηδέν). 

Γενικά οι δικτάτορες, σού δείχνουν αρχίδια πάνω σε βυζιά, ή μουνί, ή κινηματογράφο, ή μπάλα, ή συναυλίες, ή κώλο, ή στίβο, ή βυζιά πάνω σε αρχίδια, όταν «χώνουν τις χερούκλες τους βαθιά μέσα στην τσέπη σου». Παλιό, (δοκιμασμένο), κόλπο των πορτοφολάδων η απόσπαση της προσοχής του θύματος. Πόσο μάλλον όταν γίνεται λόγος για νόμιμους και ευρείας κλίμακας «πορτοφολάδες» όπως είναι οι κρατιστές - δικτάτορες. Δεν υπάρχει κομμουνιστική ή φασιστική δικτατορία που να μην έκανε τον νου της μάζας πατσά ψιλοκομμένο με την μπάλα, με τον στίβο, με το μουνί, με τον κώλο, με την όπερα και με τις εικονίτσες τού επίγειου θεούλη παντού τριγύρω, (δημοσίως). 

Ουδέποτε ο έλεγχος του εργατικού κόστους ήταν αρκετός για να εξυπηρετούνται τα συμφέροντα της διεθνούς μεγαλοαστικής τάξης. Παντού - πάντοτε χρειάζεται και η μεγιστοποίηση της κατανάλωσης και δη με δανεισμό έτσι ώστε να γίνεται και να παραμένει «λούστρος των παπουτσιών» της διεθνούς τραπεζικής η βάση του τάδε, ή, του δείνα κοινωνικού τριγώνου.


FEMEN
Πολλοί βαφτίζονται χριστιανοί σε ηλικία που δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν το τι πρεσβεύουν οι χριστιανοί, μα, υπάρχουν και κάποιοι - υπάρχουν και κάποιες που «παίρνουν» μέρος σε «τσόντες», (σε ταινίες πορνό), από την κοιλιά της μάνας τους, κιόλας, (πριν καν γεννηθούν).

«Θα σε σφάξει και μάλιστα στο γόνατο» ο μέσος μουσουλμάνος μόλις ο μαύρος χρυσός καταστεί μαύρος άνθρακας εάν, (εφόσον), στο μεταξύ, ο μέσος μουσουλμάνος, δεν δεθεί από μουνότριχα, ή, από τρίχα ανδρικού κώλου, η οποία θα τον σέρνει έξω από τα τείχη π.χ. της «Goldman Sachs», έτσι όπως έσερνε π.χ. τον Έκτωρ ο Αχιλλέας έξω από τα τείχη της Τροίας. Πρέπει να τον καταστήσεις «γαμώσπιτο» πρώτα κάποιον για να τον νοικιάζεις, κατόπιν, πάμφθηνα, τόσο τον ίδιο, όσο και τα παιδάκια του. Ειδάλλως, [αν δεν τον καταστήσεις ερημοσπίτη και στο μεταξύ χάσει και την παγκόσμια ζήτηση που εμφανίζουν, μέχρι στιγμής, τα προϊόντα των φυσικών πλουτοπαραγωγικών πηγών του, (βλ. πετρελαιοπηγές)], θα απαιτήσει «κομμάτι» από την δική σου «πίτα», (από τον δικό σου πλούτο), και αυτό είναι από τώρα βέβαιο ότι θα σταθεί αιτία πολέμου.

Έκαμε τα αδύνατα δυνατά μετά την Β΄ Βιομηχανική Επανάσταση ο εφευρέτης της Αριστεράς και συγκεκριμένα το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα, το οποίο -σημειωτέον- είναι 100% ιδιωτικό, προκειμένου να καταστήσει τους 70 στους 100 δυτικούς πολίτες «γαμώσπιτους», έτσι ώστε να μην μοιράζεται μαζί τους τον πλούτο του. Εύκολα - γρήγορα μισθώνεις ή και αγοράζεις φθηνά - πάμφθηνα όποιον «δεν έχει από την κούνια του», κιόλας, (από το πρώτο, κιόλας, έτος της ηλικίας του), «χέρι να πιαστεί». 

Και θα δεχτεί η διεθνής τραπεζική αύριο - μεθαύριο να μοιραστεί πλούτο με τους υπηκόους πρώην πετρελαιοπαραγωγών χωρών οι οποίοι -υπόψη- αρνούνται μέχρι στιγμής και δη πεισματικά να αντιληφθούν ποιο είναι το συμφέρον π.χ. της «Citigrup»? - (= αρνούνται μέχρι στιγμής και δη πεισματικά να δεθούν και αυτοί από μουνότριχα, πόσο μάλλον από τρίχα ανδρικού κώλου και να σύρονται γύρω γύρω π.χ. από «JP Morgan»?) Θα αστειεύονται, προφανώς, όσοι/ες περιμένουν κάτι τέτοιο από την διεθνή τραπεζική. Είναι αδύνατον, επαναλαμβάνεται, το να εκμισθώνονται, πόσο μάλλον το να εξαγοράζονται «αντί πινακίου φακής» άτομα με ισχυρούς κοινωνικούς θεσμούς, όπως, πρωτίστως, είναι ο θεσμός της οικογένειας. Ουδείς (δια)σύρεται «γύρω γύρω από τα τείχη» π.χ. της «JP Morgan» εάν, (εφόσον) δεν είναι δεμένος από μουνότριχα, ή, έστω, από ανδρική κωλότριχα. Η, από πλευράς της κοινωνικής πλειοψηφίας, συχνή και προπαντός άσκοπη (εν)αλλαγή σπιτιών, συντρόφων, (ερωτικών) και αυτοκινήτων, (=η υπερκατανάλωση αντικειμένων και υποκειμένων), εγγυάται ότι οι πολλοί, γίνονται, (έτσι), όχι μόνο φτωχοί, μα, ότι παραμείνουν, κιόλας, πλήρως - μόνιμα εξαρτημένοι από τους ελάχιστους, (=από τους πάμπλουτους - από τους πανίσχυρους).

Πρέπει να μην έχει που να καταφύγει κάποιος/α για να τον «τσιμπάς» σε τιμές κάτω του κόστους. Αν έχει π.χ. επτά αδέρφια και είναι «δεμένα», κιόλας, μεταξύ τους, αυτά, όπως, κατά κόρον, συμβαίνει με τους μουσουλμάνους, «φέξε μου και γλίστρησα»...

Πείνασαν π.χ. και οι ρωσίδες, πείνασαν π.χ. και οι ρουμάνες, πείνασαν π.χ. και οι σλοβένες μόλις κατέρρευσαν οι σοσιαλιστικοί …παράδεισοι στις χώρες τους, μα, οι ρωσίδες, οι ρουμάνες, οι σλοβένες είχαν γαλουχηθεί επί δεκαετίες στα περί θεού …πιστεύω των μπολσεβίκων, (των διεθνοφασιστών σοσιαλιστικής εκδοχής), τα οποία, (...πιστεύω), είναι πανομοιότυπα με τα αντίστοιχα, 
(…πιστεύω), π.χ. του Heinrich Himmler, οπότε, ουδέν πρόβλημα είχε η μέση σλοβένα να εκλάβει τον εαυτό της σαν πτυελοδοχείο του μέσου «Donald Trump», πόσο μάλλον του μέσου «George Soros», με το αζημίωτο. 

Απεναντίας, η μέση μουσουλμάνα, δεν έχει γαλουχηθεί στα αθεολογικά νάματα π.χ. της «British Petroleum». Στο επίπεδο της ενέργειας συνεργάζεται άψογα έναν αιώνα «τώρα» η «BP» με τις αραβικές - μουσουλμανικές πετρελαιοπαραγωγούς χώρες, όχι στο επίπεδο της κοινωνίας, πόσο μάλλον του πολιτισμού και για την ακρίβεια σε επίπεδο …αρχών τύπου: «-Μικρή μου Αισέ, το μουνάκι σου είναι πλατφόρμα εξόρυξης μαύρου χρυσού την οποία εάν, (εφόσον), αξιοποιήσεις θα ζήσεις εσύ καλά, («όσο περνά η μπογιά σου», βεβαίως), εμείς καλύτερα, (για πάντα, βεβαίως), μα, τα τέκνα σου, πόσο μάλλον οι άλλοι - όλοι οι άλλοι, γύρω σου, θα πωλούνται όσο φθηνά -σχεδόν τσάμπα- πωλούσουν εσύ».


Κυρίαρχη (γ)ιδεολογία

Είναι άμεση συνάρτηση του ελέγχου του δέσμιου, (του εργασιακού), χρόνου ο έλεγχος του ελεύθερου χρόνου. Μισό και πλέον αιώνα, «τώρα», εδώ, (στην Δύση), οι μικρές και μεσαίες, πόσο μάλλον οι μεγάλες επιχειρήσεις, βρίσκουν πάμφθηνους τους επτά στους 10 κατά μέσο όρο ανθρώπους, μιας και τους βρίσκουν ήδη, (από πριν), εκποιημένους, (=πουλημένους), από αυτούς τους ίδιους τους γεννήτορές της. Οπότε, ναι, όπως ο Ιησούς, έτσι και ο Μωάμεθ, σε τυπικό επίπεδο, (βλ. π.χ. ναούς 
- «στάβλους» πιστών), δεν αποτελεί εμπόδιο, μα, σε επίπεδο ουσίας, αναμφίβολα είναι «πονοκέφαλος»: Κάθε ηθικός κώδικας που θέλει τον άνθρωπο να τρώει και να γαμάει για να ζει και όχι να ζει για να τρώει και να γαμάει είναι μπελάς για «ραβίνους» - τραπεζίτες. Σε συνδυασμό μάλιστα (και) με τον Βούδα μετατρέπονται σε μέγα πρόβλημα οι προαναφερόμενοι ψυχίατροι, (Μωάμεθ και Ιησούς), γιατί το κέρδος όσων εκτρέφουν ομιλούντα μοσχάρια εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από την διατήρηση του μέσου ανθρώπου στο επίπεδο του μέσου μόσχου.

Αν και οι όπου Γης …φιλόζωοι κτηνοτρόφοι, (= οι «Φαρισαίοι»), έχουν και γι’ αυτό το πρόβλημα λύση τώρα πια. Ήδη λανσάρουν τον παν«ανθρώπινο», (=πανμοσχαρικό), …ηθικό κώδικα, ή, πιο απλά, τον ενιαίο ...ηθικό κώδικα του παχέος εντέρου. Θα επιβάλλει, ούτε λίγο ούτε πολύ, δηλαδή, σε όλους, (χριστιανούς, ισλαμιστές, ινδουϊστές, βουδιστές, κομφουκιανιστές, ταοϊστές, ανιμιστές, σιντοϊστές κ.α.), μία και μόνη αισθητική και νοητική αντίληψη [= κυρίαρχη (γ)ιδεολογία] και μάλιστα πλήρως, (απόλυτα), προσαρμοσμένη στον υλισμό, «η μέση πουτάνα της δεκαετία του '40 στο Παρίσι, η οποία, όταν στην Γαλλία -οπότε κατ’ επέκταση και στο μουνί της- έμπαιναν γερμανοί στρατιώτες - πελάτες της φώναζε: “ζήτω ο Hitler” ενώ, (αντίθετα), όταν έμπαιναν ρώσοι στρατιώτες - πελάτες της φώναζε: “ζήτω ο Stalin”», κατά την αυτή υστεροβουλία π.χ. του μέσου τοκογλύφου που δανείζει χρήμα με χαμηλό επιτόκιο, τόσο στους αντιμαχόμενους εθνικών, όσο και στους αντιμαχόμενους εμφυλίων πολέμων - μιας και «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο».

Διαφεύγει, προφανώς, στην ανεξαρτήτως φύλου μέση ανέστια, (=απάτριδα), πόρνη του χονδρικού εμπορίου, (στον μέσο ιουδαίο εμποράκο), καθώς και του λιανικού εμπορίου, [στον μέσο γύφτο καρπουζέμπορα 
- καρεκλέμπορα που κόβει π.χ. τρεις αποδείξεις κάθε χρόνο, μα, απολαμβάνει 365 μέρες τον χρόνο δημοσίων αγαθών, (παιδείας, υγείας κ.α.), με τους δικούς μου και με τους δικούς σου φόρους], το γεγονός ότι παντού - πάντοτε υπήρχαν, υπάρχουν, θα υπάρχουν και μαλάκες και πουτάνες και πούστηδες που κλείνουν τα «καταστήματά» τους για λόγους τιμής, (για ηθικούς λόγους), μα, ναι, υπάρχουν και υπάρχουν γιατί σε κάθε κανόνα υπάρχουν και εξαιρέσεις. Ναι, ακόμη και ο ένας στους τρεις, κατά μέσο όρο, φιλοτομαριστές, (εγωμανείς - «παρτάκηδες» 
- ατομιστές), αρνείται να ωφεληθεί υλικά, (σε επίπεδο

Tom & Jerry and Santa Claus
Μην τα βάζεις με αυτούς τους τύπους, δεν θα την βγάλεις καθαρή. 
Οι τύπο «αγκού» απευθύνονται, κατά κανόνα,
 σε όσους βλέπουν και με την ψυχή. 
Εσύ σκοτώνεσαι άμα πέσεις από ουρανοξύστη, όχι αυτοί.

πλούτου, ή, ηδονής, ή, δόξας, ή, ισχύος), από «ανθρωποφάγους». Οπότε, (κατόπιν και των ανωτέρω), ναι μεν π.χ. ο Tom και ο Jerry δεν υπάρχουν και πάντοτε 
- παντού θανατώνονται πέφτοντας π.χ. από ουρανοξύστες, μα, αυτό ισχύει για όσους/ες βλέπουν μόνο με το μυαλό, όχι (και) με την ψυχή και επισημαίνεται, (τούτο), γιατί όσοι τα βάζουν με όσους βλέπουν (και) με την ψυχή, δεν προλαβαίνουν καν να το μετανιώσουν και δεν προλαβαίνουν καν να το μετανιώσουν, γιατί, οι φυλακισμένοι, οι αιχμάλωτοι, οι ασθενείς, οι οδοιπόροι, (οι ευρισκόμενοι σε απόγνωση, οι ευρισκόμενοι σε κίνδυνο), πόσο μάλλον τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι, δεν πεθαίνουν όταν πεθαίνουν, μα, όταν παύουν να βλέπουν ένα κερί αναμμένο - ένα χέρι απλωμένο, (= μία ελπίδα), εκεί όπου δεν υπάρχει ούτε καν ένα σπίρτο αναμμένο - εκεί όπου δεν υπάρχει ούτε καν ένα κλαρί γερμένο, (για να πιαστούν και ν’ ανέβουν ξανά πάνω από το χορτάρι της Γης…)…

Ποιός πληρώνει κυβερνήσεις 
εκεί όπου κυβερνά ο ίδιος;

Είναι και ηλίθιοι πολιτικά οι εθνικοί μειοδότες στην εποχή μας
Προκύπτει από το οικονομικό και …κοινωνικό πλαίσιο που μόλις πριν παρατέθηκε ότι συντρέχει αυτή την στιγμή λόγος να πληρώνει και δη ακριβά ο μέσος ιουδαίος τραπεζίτης διεθνούς δραστηριότητας, ο μέσος αμερικανός διευθύνων σύμβουλος πολυεθνικής εταιρίας, ο μέσος βρετανός εφοπλιστής, τους Δεξιούς πολιτικούς αντιπροσώπους 
- ντίλερ των προϊόντων του, (των αγαθών και των υπηρεσιών του), τα οποία προωθεί μέσα σε κάθε περιφερειακή, της διεθνούς κεφαλαιοκρατίας, χώρα, πόσο μάλλον τους Αριστερούς πολιτικούς αντιπροσώπους 
- πλασιέ των δανείων του, τα οποία τονώνουν, ακριβώς, την ζήτηση, μέσα στις χώρες αυτές, για εισαγωγές προϊόντων, (δια)μέσω, πάντα, των αμοιβών, (μισθών - ημερομισθίων), σε κλάδους παραγωγής χρέους και ελλειμμάτων; Για ποιόν λόγο να πληρώνεις και μάλιστα ακριβά πολιτικούς και κατ’ επέκταση τους ψηφοφόρους τους εκεί όπου δεν υφίσταται πια για σένα τελωνειακό, συνοριακό και όποιο άλλο πρόσκομμα, (εμπόδιο);

Έως και την δεκαετία του 90 κινδύνευες με λιντσάρισμα εάν, (εφόσον), ισχυριζόσουν π.χ. ότι η Siemens είναι ίση σε επίπεδο διεθνών ευκαιριών με μια αντίστοιχη εταιρία π.χ. στην Χιλή, όχι σήμερα.

Με μηδέν συναλλαγματικό κίνδυνο και δασμολογικές εκπλήξεις, πόσο μάλλον με ενιαίες πολιτισμικές και κοινωνικές …αξίες, τί ρίσκο, (τί οικονομικό και κατ’ επέκταση γεωπολιτικό κίνδυνο), αντιμετωπίζεις;

Έως και την δεκαετία του 90 κινδύνευες με λιντσάρισμα εάν, (εφόσον), δήλωνες, όχι μόνον υπερήφανος σαν άπληστος, (σαν πούστης, ή, σαν πουτάνα, ή, σαν μαλάκας), μα, έκαμες και τον τιμητή των πάντων, (τον άτεγκτο εισαγγελέα του κοινωνικού δικαίου), «κι' από πάνω».

ΙΣΕΣ ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ
ΙΣΕΣ ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ

Αλλά και πέραν τούτων, αφ ης στιγμής δύνασαι να πουλάς μόνος σου την «πραμάτεια» σου μέσα σε κάθε «ξέφραγο αμπέλι» σου, όπως είναι πια κάθε χώρα στην οποία εσύ «κόβεις» νόμισμα και μάλιστα εΚτός εθνικών τραπεζών 
- στην οποία εσύ νομοθετείς και μάλιστα εΚτός εθνικών κοινοβουλίων, γιατί, (για ποιόν λόγο), να πληρώνεις κυβερνήσεις και τους ψηφοφόρους τους αφού πραγματική εξουσία, (αληθινή κυβέρνηση), στις περιοχές αυτές είσαι, πια, εσύ, (ο ίδιος), μέσω υπαλληλίσκων σου - ε;

Έως και την δεκαετία του 90 κινδύνευες με λιντσάρισμα εάν, (εφόσον), εμφάνιζες π.χ. το Κονγκό ίσο με τoν Καναδά επειδή είναι αμφότερες οι χώρες αυτές μέλη π.χ. του Ο.Η.Ε., όχι σήμερα. 

Ακόμη δεν έχουμε αντιληφθεί, κατόπιν τούτων, το σκεπτικό με το οποίο ο μέσος ψηφοφόρος του Πα. Σο. Κ. περίμενε να κλέψει και για λογαριασμό του ο Γ.Α.Π. μετά τον Οκτώβριο 2009 και δεν το έχουμε αντιληφθεί ακόμη το σκεπτικό αυτό γιατί ο Γ.Α.Π. ουδέποτε απέκρυψε ότι είναι διεθνοφασίστας, οπότε, πως θα ήταν δυνατόν και μάλιστα υπό συνθήκες πλήρους - απόλυτου, πια, διεθνούς φασισμού, (με μηδενικούς τελωνειακούς, συναλλαγματικούς και όποιους άλλους φραγμούς), να κλέψει ένας διεθνοφασίστας και για λογαριασμό αυτών που τον ψηφίζουν;   


text ©2017 yahooxaxaxouxa.blogspot.gr







Το πλαίσιο του διεθνούς φασισμού






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2018 yahooxaxaxouxa.blogspot.gr όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.gr δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP