Τρίτη, 7 Αυγούστου 2012

Τρείς η ώρα. Στον κάδο η πιπίλα.

Τρείς η ώρα. Στον κάδο η πιπίλαΣυνέχεια από εδώ

Σάματις κάμνουνε κιόλας άπανΔαι αι «νέγροι» διά σκλάβοι μωρώνανε;

Εκατομμύρια «blacks» κάμνουσιν μόνο διά σκλάβοι παπαγάλων. Ή βουκαμβίλιας. Or ακακιώνανε.  

Άλλοι, πάλι, κάμνουνε μόνο δι’ αιδοιφρονΔισταί. Πόσαι «νέγραι» δεν κάμνουνε μόνο διά πεογλύπτριαι;

Αμ αι «νέγροι» and αι «νέγραι» σκλάβοι and σκλάβαι τση ψυχοδιανοίας και …only; Κι’ αναμενόμενον είναι, λίγο πολύ, τούτον, άπαξ και «τ'» ανυπόχρεον έχει ενθυλακώσει αμπέλους των οποίων αι σοδιαί πάνε περιφήμως.

Μα μΉΠΑς κι’ εις τα Πατριαρχεία, τα Βατικανάνανα, τα Μουσεία ΜονΔερνός ενΤέχνης, τους Συλλόγους ε(κ)Ποιήσεως & εΦιλο(εξευ)τελισμού και τας αναλόγους ιεράς Banks, (Alpha Bank, Ομίλους εΜεγάρωνα Φίλωνα τση-ε …Μουσικής, Ameri-canέλα Bank, κ.λπ.), εις τους αμπελώνας δεν οφείλουνε κι’ εκεί την …εσκλαβιά των εις τα …ψηλά και …great αι «νέγροι» and αι -ανεξαρτήτως φύλου- «νέγραι»;

Και ποίος δεν τ’ ανΔιλαμβάνεται δαύτα με το που παύει να' ναι μπεμπέκΑς; Α; Το «Καταζητείται»του Κώστα Σαμαρά πρέπει να τού πέσει στα heads τού κλερονόμου, «day after tomorrow», για να δι(ου)αλέξει τον εφθηνότερον Οίκον Ευγηρίας;


Μα γενικώς η σκλαβιά εις τα …χαμηλά και τα …banal είν’ απεχθής εις τα τίγκα …πολιτισμόνανε …villages τση Δύσεως. Ακόμα και αι φιλιππινέζαι του Αμαρουσίου το ξεύρουνε this. Ακόμα και αι bουλgάραι στας Σέρρας.

Ο ήλιος έγειρε. Γλυκά.

Τας body λαδόκολλας αρχίνησε να κάμνει μασούρια κούτσα κούτσα το ζεύγος «Palamά» - έμπροσθεν. Δεν είχανε δα και πολλά να μαζώξουν απ’ όσα κουβαλήσανε μαζί τωνα.

Απ’ όσα, (pixelωτά), …αφήκανε back είχαν, ίσως, πλείστα όσα να …μοντάρουν αλλά που να το γνώριζαν;

Αλλά πως και τελούσαν εν αγνοία; Διότι καλά να’ σαι οι LocomonΔo(ΣΣΣ). «Κόβει» όστις θέλει ticket διά να’ ρθεί να χορέψει reggae αμανέ μαζί με τους εκάβουρες. You? πως κι’ επαιανίζεις γκάινΔα παραλιακώς και δη απρόσκλητος; Διά να μην ακούγεσαι «ξηγιέσ»’ orchestra? Ή σου παρήγγειλ’ η πλαταία special special program?

Τι; Μακαρόνια μάλλινα;

Αναχωρήσανε το λεπόν.

Εν ραθυμία. Κι’ ανετίλα.

Διά το «box» των; Διά την οικία των; Ε, πιθανότατα.

Δια την «φωλέα» των η οποία, αναμφιβόλως, δεν ήτο περικλεισμένη μεθ’ υψηλής μανδρός. Ε μα τι: Ποίος batρίκιος «ανάβει το cohiba του» αν δεν είναι μεθ’ άλλων «ελβετώνανε», πέριξ, τής, εις σχήμα bean, προφυλαγμένης πανΔαχόθεν, πισίνος του; Εις την τρέχουσα epoch μάιστα; Εις την βρυσώδη netXAFIES age π’ όλος σχεδόν ο planet έχει γενεί όπως ήτο η Καμπότζη επί Πολ Ποτ; Εδώ toΔey έχει κι(ου)νητό with camera μέχρι κι’ η ζουρλή του Θανάση - ακόμα κι’ ο πλέον …ενΔροπαλός grandpa εις Ταϊλάνδην - έως κι’ η υστάτη TSOLIchnaya.           

Χώρια ο father «Bring Meat» - …(…Private…)....

Ποίος, συνεπέως - συνεπώς, εκδηλώνει τόσο ενΔόνους … καλλιτεχνικάς ανησυχίας αν όχι όστις καμώνεται τον Αστέρην a Paris?

Ολίγοι «ξεβράκωτοι» νιώθουνε την ανάγκη τόσο διά να παίρνουν, όσο και διά να δίδουν …work at home?

Yes, αλλ’ αυτούνος που «play» roles είν’ actorας, όχι αυτούνος που «play» τον actorα.

Οπότενες, το να έλκουν οι εν λόγω υπαίθριοι troupes, που μόνο τρ(ο)ύπες είναι, θεατάΖ, αι οποίοι μόνο θεαταί ντεν είναι, (για …σινεφίλ περνιόταν ο «Gust» Avrakotos?), φυσικόν επόμενον είναι. Ντέφια βαρείς, «γυ(ού)φτοι» θα μαζευτούνε πέριξ ολούθε, τι θέ να μαζευτούνε, γάτεθ;

Εκλείπει, κα(η)μένε, ο τρόπος σκεπτικού των …ένΔεχνων και των εν γένει …προοδευτικών απ’ την πλέμπα. Ελάχιστοι εκ του «πΩπόλου» ανΔιλαμβάνονται την εσκοπιμότητα της «σεμ(ου)νά outside, άσε-μ(ου)να μ(π)έσα» βρετανικής -εις Ινδίας κι’ αλλαχού- ταχτικής.

Αδυνατούν, ούτως ειπείνανε, ν’ understand γι(ου)ατί δεν είν’ politically correct, (…εκλογικώς ορθόνανε), το να …muchουλάς π.χ. μπρικ «φόρα παρτίδα», προκαλώνΔας, τοιουτοτρόπως, το …κενόν αίσθημα των …νεπαλέζων..., καθώς και των άπληστων, [εσοσιαλΗστώνανε & thousands ομοίωνα, («ce moi»), κοινωνιστών…]…

Ειδικώς here & now π’ από κάθε παρεμφερές … lunch «παντελονιάζουνε» μόνον, ή, κυρίως, τα 5-10 εν συνόλω καλιφορνέζικα inΔernational διαδι(ου)χτυακά «νταβατζηλόνια».

Την 8η Αυγούστου 2012 το: 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2018 yahooxaxaxouxa.blogspot.gr όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.gr δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP