Εικών κομπλέ; Μετά πρώτης και δευτέρας παρατηρήσεως; jamais.
Αλλά και why not? Αμελητέον σουξέ έχει κάμνει ο κρίνος εις τον ρόλον αυτής, ή, αυτού, που δεν ανακράζει «ούουου» εις τον …history photographer, μέσ’ απ’ το κάντρο «τού Δείπνου τού» Νη«στικού»; ΠροπανΔός after Woodstock «κι’ εις τους αιώνας των αιώνων», «α»d«μην».
- «Μην προτρέχετε», ψιθύρισεν, τότενες, η ψυχραιμία, το γένος «Στάκα» - «που ξεύρετε;».
Οπότενες, το μόνο σίγουρον, ήτο, το φαινομενικώς άρτιον. Και τω όνΔι: δύο κι’ 1/5 ήντουσαν. Εν σούμα.
Τετριμμένο το …τελετουργικό κι’ εις τοιαύτην ασυνάρτητο δυομισάδα. Ν-Ν: μιάΝ μέσα εις την θάλασσα, μίαΝ όξω εις την ξεριάν.
Χαρωπός έδειχν’ ενΔός της φυσικής κολυμβήθρOS κι’ επί των εμπράτσωνανε τού πατρός του, ο μωρός. «Αγκού» έκαμνεν ασκώντας το πλίτς πλίτς sport του. Τον αρμυρό και γαλανόλευκo αφρό απολάμβανε;
Απαράδεκτον γευστικώς τ’ αναμεμειγμένον μ’ έλαια κι' ουχί μόνο πελαγίσιον ηδύποτο μα και εις τα μBar επαρατηρείται τo αυτό: Και λικνιζόμενη προτιμά μετά πλήθους προσμίξεων το …κοινωνικό της άλλοθι η πλειονότης…
Αλλά και πούθενες θα τείνει να’ν’ εύγευστον εις τον λάρυγγα καθετίς τ’ απροσδιόριστον αν όχι εκείς όπου το νόθο και το νΔεμέκ κυριαρχεί; Ότι βρήκεν έπινε το λεπόν κι’ ο μωρός: από ήθη κλασικά μέχρι έξεις συγχρόνους.
Is it bad?
- «Μα why προτρέχετε;» ψιθύρισε, ξανά, η ψυχραιμία, το γένος «Στάκα». Έλα ντες.
ΆπανΔαι αι μωροί και αι μωραί, ένθεν κακείθεν της πλαζOS, (άκου «πλάζ»), είχον κι’ από ένα καπελάκι, [άκου «κ(ιου)πελάκι»], Tweety, Barbie, Taz ή άνευ, έστω, διαφημιστικής εΝΔαμπέλΟΣ, επί τας κεφαλάς των - άπανΔαι, πλην του περί ου ο λόγος.
Αμ το αλλεξήλιον ή αλλέως πως τ' ομβρελόνιο τ' οποίον εσκίαζε την παρακείμενην ομήγυρη; Όλα λάθος; όλα εξόν απ' το πυρ;
Να διατί αξίζει να (κατά)πίνεις «ολίγη τί» απ’ την …ιστορία του τόπου σου. Κι’ ας κάνεις «αγκλούπ», later, βγάζοντας αφρούς, εντός του «ουά ουά Θrolley». Δεν καίγεσαι, τουλάχιστον. Ενώ outside?
Υπάρχει λύτρωσις εκτός του …κόλπου;
Ατελεύτηται εμαίνοντο αι συζητήσεις του πατρός μετά του εταίρου man. Μόνος του ο μωρός επάσχιζε να ράνει μετ’ αντΔηλιακού τας χείρας του.
«Πράτς προύτς» έκαμνε δεξά; «πατούρα» γινότανε left. «Πράτς προύτς» έκαμνε ζερβά; «πατούρα» γινότανε right. Μπελάς αυτά τα σωληνάρια διά χρήστας κάτω των three ετώνανε.
Tην επούλεψε κάποια στιγμή ο βου ανήρ. Μία «Βέρα, Μυρτώ, Μαρία Κρούσκα, Αλικάκη, Κορινθίου μ’ ένα Γιάννη, Μηνά, Κώστα Βόγλη, Χατζησάββα, Σόμμερ», εκεί, γύρα στα twenty-five, «γύριζαν …film», έμπροσθεν. Μετά χαράς …εδήλωσε fan τους ο πατήρ, now, που’ μεινε …alone…
Κι’ όλο τσουρούφλαγ’ ο sun τον son δίδοντάς του color ερυθρόν. Αδιαμαρτύρητα υπόμενε ούτος. Έτσι άρχισε yavaş yavaş να προσομοιάζει με βεδουϊνόπουλο περιβεβλημένο κάπα γκνού καταμεσής του Κεράτου τση Αφρικής. Γι’ αυτό, ίσως, ήθελε να παραδοθεί εις τας αγκάλας του Μορφέος. Tο συνΔομότερο δυνατόν.
ΑνΔίκρυ εις τον πατήρ η …πρω(κ)ταγωνίστρια. Ανάσκελα. Τα …πεύκα θωρούσε. Και πώς να παραμείνουν εις την προβλεπομένην υπό …Κ. Ε. Κ. & Ε. Σ. Ρ. (Κέντρου Ελληνικού Κινηματογράφου & Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης), θέση των, αι λιλιπούτειοι «κουραδοκόπται», μετά των εσυνοδευτικώνανε κορδονίων αυτών, άπαξ κι’ εδέχοντο συνεχείς μετατοπίσεις από δίκην φτυαριού απαλά-μην; Εις αντίθετο θέσιν, γαρ, ο …πρω(κ)ταγωνιστής. Μπρούμυτα. Τα …κυ(ού)ματα θωρούσε.
Την μεγίστη τσάντα ετοποθέτησεν εις σημείο λήψεως. Όπισθέν της εταμπουρώθη. Και να «τραβάει» αρχίνησε. Τι; Ότι πουλάει - ποικίλα πλάνα, εμπορικά.
«Μικρομηκάς» ήτο; Για την Δράμα «σιάχνονταν»; Ή …free lancer των iΔerenetΣ; «Κλίκ και τάλαρο» πάαινε να μαζώξει; Μπά, με διάολΑν επροσομοίαζεν. Αδόξαστον μάιστα. Profile, έστω.
[1] Τουρκική παροιμία
Την 6η Αυγούστου 2012 το:
©2012 yahooxaxaxouxa.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.