Ennio Morricone - WESTERN Film Music youtube.com/yahooxaxaxouxa |
MOVIE «Le pistole non discutono» (1964)
Την ημέρα, που ο σερίφης παντρεύεται και όλοι είναι καλεσμένοι του, κρίνουν κατάλληλη, δύο αδέρφια, για να ληστέψουν 20.000 $ από Τράπεζα, καλπάζοντας, (με τα άλογά τους), κατόπιν, προς τα σύνορα Η.Π.Α.
- Μεξικού…
«Carillon» 1:16
«Per Qualche Dollaro in Piú» 2:52
choir I Cantori Moderni di Alessandroni, whistle Alessandro Alessandroni
*¹«Theme From "For a Few Dollars More"» 2:18
Ennio Morricone - «Babe Ruth»
*2 «The Mexican - For a Few Dollars More»
Alan Shacklock - Ennio Morricone - «Babe Ruth»
OST «Per qualche dollaro in più»
*¹ CD Babe Ruth - «First Base» 1972
*2 CD Babe Ruth - «First Base/Amar Caballero» 1998
MOVIE «Per qualche dollaro in più» (1965)
ΑΠΟΨΗ Αξιόλογο το «Μονομαχία στο Ελ Πάσο»
Όσο αντιπαθής και να σου είναι ο εχθρός τού εχθρού σου, όσο διαφορετικά και να είναι τα κίνητρά σου, εν σχέση με τα δικά του, (αναφορικά, πάντοτε, με τον κοινό εχθρό σας), όσο και να μην πιστεύεις στους συνεταιρισμούς, [αφού, όφελος από συνεταιρισμό και μάλιστα μακροχρόνιο,
«Babe Ruth» |
«Dopo la Fine (=After the End)» 2:14
choir I Cantori Moderni di Alessandroni, voice Gianna Spagnuolo
OST «Navajo Joe»
MOVIE «Navajo Joe» (25-11-1966)
OST «Navajo Joe»
MOVIE «Navajo Joe» (25-11-1966)
Το story, (η υπόθεση), του «Navajo Joe» και οι εκτιμήσεις μας για το συγκεκριμένο κινηματογραφικό έργο, παρατίθενται σε αυτό εδώ, (το από 14ης Μαΐου 2016), post μας.
«Il Buono il Brutto il Cattivo (Titoli)» 2:42
choir I Cantori Moderni di Alessandroni, voices Enzo Gioieni, Franco Cosacchi, Gianna Spagnulo, Edda Dell'Orso, whistle Alessandro Alessandroni
*¹«Estasi Dell'oro (=The Ecstasy Of Gold)» 3:50
Ennio Morricone - «Metallica»
*2 «The Good, The Bad and the Ugly» (ΒΛ. ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ)
Ennio Morricone - «Erasure» - dancers Sadie Fletcher, Claire Frith, Heavon Grant, Joanna Handley, Rachel Jean-Pierre, Julia Kundi, Natalie Marie Curry, Todd Willard
OST «Il buono, il brutto, il cattivo»
*2 CD Erasure - «EBX 2» 1987
*2 VIDEO Erasure - «The Tank, The Swan and the Balloon [Video]» 1993
MOVIE «Il buono, il brutto, il cattivo» (23-12-1966)
ΑΠΟΨΗ Αξιόλογο το «Ο καλός, ο κακός και ο άχημος»
Το story, (η υπόθεση), του «Il buono, il brutto, il
cattivo» και οι εκτιμήσεις μας για το συγκεκριμένο κινηματογραφικό έργο, παρατίθενται σε αυτό εδώ, (το από 18ης Μαΐου 2016), post μας.
«Faccia a faccia (Intermezzo)» 2:43voice Edda Dell'orso
«Seconda Conclusione» 0:43
OST «Faccia a faccia»
MOVIE «Faccia a faccia» (1967)
Καθηγητής ιστορίας, κατευθύνεται δυτικά για λόγους υγείας. Συμμορία παρανόμων συναντά στον δρόμο του. Τον συναρπάζει ο τρόπος που ζούνε. Να μείνει μαζί τους αποφασίζει. Επικεφαλής τους γίνεται μετά από λίγο.
[Αναλόγως δομούνται, (ιεραρχικά) -παρεμπιπτόντως- οι σχηματισμοί από θρασείς ψεύτες στην αρχή και δειλούς κλέφτες στο τέλος, όπως είναι π.χ. τα σωματεία, τα κόμματα, οι οργανώσεις, οι σύλλογοι, οι οργανισμοί…]…
«Il Grande Silenzio (Restless)» 2:30
COMPILATON «Ennio Morricone - Il Grande Silenzio / Un Bellissimo Novembre»
MOVIE «Il grande silenzio» (19-11-1968)
ΑΠΟΨΗ Ενδιαφέρον το «Ο εκδικητής τού διαβόλου»
Καθηγητής ιστορίας, κατευθύνεται δυτικά για λόγους υγείας. Συμμορία παρανόμων συναντά στον δρόμο του. Τον συναρπάζει ο τρόπος που ζούνε. Να μείνει μαζί τους αποφασίζει. Επικεφαλής τους γίνεται μετά από λίγο.
[Αναλόγως δομούνται, (ιεραρχικά) -παρεμπιπτόντως- οι σχηματισμοί από θρασείς ψεύτες στην αρχή και δειλούς κλέφτες στο τέλος, όπως είναι π.χ. τα σωματεία, τα κόμματα, οι οργανώσεις, οι σύλλογοι, οι οργανισμοί…]…
«Il Grande Silenzio (Restless)» 2:30
COMPILATON «Ennio Morricone - Il Grande Silenzio / Un Bellissimo Novembre»
MOVIE «Il grande silenzio» (19-11-1968)
ΑΠΟΨΗ Ενδιαφέρον το «Ο εκδικητής τού διαβόλου»
Το story, (η υπόθεση), του «Il grande silenzio» και οι εκτιμήσεις μας για το συγκεκριμένο κινηματογραφικό έργο, παρατίθενται σε αυτό εδώ, (το από 23ης Μαΐου 2016), post μας.
Ennio Morricone «Muse» - Matt Bellamy «Muse»
*2 «Your Love (Once upon A Time in the West)» 3:45
Maria Travia - Ennio Morricone - Dulce Pontes
«L'Uomo Dell'Armonica» (=Man with a Harmonica) 3:30
«Cheyenne» 1:16
«C'era Una Volta Il West» 3:43
«Once upon A Time in the West» 3:57«C'era Una Volta Il West» 3:43
Ennio Morricone - theremin Katica Illényi
*¹ CD/DVD «Μuse - Live At Rome Olympic Stadium»
*2 CD Ennio Morricone «Focus»
OST «C'era una volta il West» (Tracklisting)
MOVIE «C'era una volta il West» (21-12-1968)
ΑΠΟΨΗ Καλό το «Κάποτε στην Δύση»
Το story, (η υπόθεση), του «C'era una volta il West»
και οι εκτιμήσεις μας για το συγκεκριμένο κινηματογραφικό έργο, παρατίθενται σε αυτό εδώ, (το από 10ης Ιουνίου 2016), post μας.
«Giu' La Testa» 4:19
«Giu' La Testa» 4:19
MOVIE «Giù la testa» (1971)
Ιρλανδός ιδεολόγος, γνωρίζει από εκρηκτικά, μα, δεν γνωρίζει από ληστείες. Μεξικανός παράνομος, γνωρίζει από ληστείες, μα, δεν γνωρίζει από εκρηκτικά. Επαναστατική η κατάσταση που επικρατεί στο Μεξικό το 1913 που συναντιούνται οι δύο αυτοί άνθρωποι. Να πετύχει η επανάσταση είναι το όνειρο ζωής του ιρλανδού. Να «μπουκάρει» στην «Mesa Verde National Bank» είναι το όνειρο ζωής του μεξικανού.
___________________
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ξενίζει, ενδεχομένως, κάποιους, ή, από πλευράς, «Erasure», διασκευή, (τόσο η μουσική, όσο και η χορογραφική), του κεντρικού μουσικού θέματος, του Ennio Morricone, από την συγκεκριμένη κινηματογραφική ταινία - («Il buono, il brutto, il cattivo»). Ή, τουλάχιστον, αυτό προκύπτει από ουκ ολίγα σχόλια π.χ. στο You Tube...
Παραδόξως, όμως, γιατί:
1. Άρτια, είναι, τυπικά, (από καλλιτεχνικής πλευράς), η, εν λόγω, διασκευή.
2. Αλλά και με όρους πραγματικής ζωής, (όχι με όρους Τέχνης), είναι μάταιο να αποκρυφτεί, πόσο μάλλον να αποσιωπηθεί, αυτό, που, ανέκαθεν - παντού, συνέβαινε - συμβαίνει: Πούστ… με φιλότιμο δεν υπάρχει, όπως, γνωρίζουν, καλύτερα από τον καθένα, μεταξύ άλλων, όσοι έχουν «κάνει» φυλακή, όχι πούστ… νταής... Πράγματι, δεν είναι «προνόμιο» μόνο των straight το έγκλημα - πόσο μάλλον ο χειρισμός πυροβόλων όπλων. Τουναντίον, μάλιστα, η, λεγόμενη, L.G.B.T., κοινότητα, έχει να «επιδείξει», πολλούς, εγκληματίες, (φονιάδες κ.α.), στις τάξεις της. Και όχι μόνο στις Η.Π.Α., ή, σε άλλες, εξίσου, μεγάλες, χώρες, μα και σε ολιγοπληθείς χώρες. Μεταξύ, των οποίων, αποδεδειγμένα, συγκαταλέγεται, π.χ. (και) η Ελλάδα.
[Σε χώρες όπως είναι η Ελλάδα, σημειωτέον, οι παραγωγικές βάσεις της οικονομίας είναι, ισχνές, υπό κανονικές συνθήκες. Η αγορά, όχι, απλώς, είναι μικρή, μα, είναι, κατά κύριο όγκο, εισαγωγικής, (όχι εξαγωγικής), κατεύθυνσης. Πόσο μάλλον υπό συνθήκες ελεγχόμενου χρεοστασίου και παρατεταμένης ύφεσης. Κατά κύματα μεταναστεύει υπό τέτοιες συνθήκες, (κρίσης), το ημεδαπό εργατικό δυναμικό και κυρίως το ειδικευμένο. (Κάθε φορά που το ημεδαπό προλεταριάτο σε τέτοιες χώρες δεν είναι δυνατόν να «απορροφηθεί» από το κράτος «τέρας», μεταναστεύει). Κατ’ επίφαση προλεταριάτο είναι, λοιπόν, το ξένο εφεδρικό προλεταριάτο που εισρέει, επίσης, κατά κύματα, σε ανάλογους καιρούς. Και είναι κατ' επίφαση εφεδρικό, γιατί, ούτε, καν, στην περαιτέρω εκμηδένιση του εργατικού κόστους, (μισθών και ημερομισθίων), δεν συμβάλλει, πια. Πού απασχολείται; Ή, πού πρόκειται να απαχοληθεί; Πόσο μάλλον αν γίνεται λόγος για εξαθλιωμένους, (για λούμπεν). «Ούτε για δείγμα», κατά το κοινώς λεγόμενο, δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας. Το ποσοστό της παραοικονομία, παρά ταύτα, σε χώρες με κράτη «τέρατα», παραμένει αυξημένο, λόγω των αφανών συναλλαγών του κράτους «γκάγκστερ» με τις εγχώριες ιδιωτικές, (εισαγωγικές - μεταπρατικές, ως επί τω πλείστον), εταιρίες. Υποχωρεί, βέβαια, σε εποχές ύφεσης και το ποσοστό αυτό -αναπόφευκτο είναι να μειώνεται (και) η «πίτα» της παραοικονομίας όταν μειώνεται η «πίτα» της οικονομίας- μα, όσο και να περιστέλλεται, (το ποσοστό, αυτό), η αξιοποίηση της αγοράς - εκμίσθωσης - απασχόλησης φθηνού ξένου κρέατος, (πέους, πρωκτού κ.λπ.), όχι μόνο δεν μειώνεται, μα, (παρα)μένει σταθερή και ενίοτε αυξάνεται, κιόλας. Γι' αυτό κάνουμε λόγο και για αγορά, άλλωστε.
Για αγορά «με την εγγύηση», πάντοτε, της «Τρίτης» και της «Τετάρτης Διεθνούς». Ανέκαθεν οι διεθνείς του υλισμού, («το λέει» και ο όρος: «διεθνείς»), ειδικευόταν στην international εμπορία και διακίνιση φθηνού - προπαντός φθηνού ανθρωπίνου κρέατος. Ή, με την εγγύηση του κ. George Soros, στην παρούσα εποχή. Όπου ασκούν, σήμερα, εξουσία «ΓΑΜΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ» η καθημερινή πραγματικότητα «πάει περίπατο στ' αστέρια». Ακόμη και στα πλέον απλά. Ότι το πλέον σύνηθες στην παρούσα εποχή π.χ. ο ξένος νηστικός κωλομπαρά... να σφάζει τον ντόπιο πλούσιο πούστ... και άπαντες, σχεδόν, οι πούστηδ..., κατόπιν, να διαδηλώνουν υπερήφανοι στο ετήσιο Gay Pride. Υπερήφανοι γιατί; Που δεν έσφαξε κάποιον απ' αυτούς; Ή που η τιμή των πεών εισαγωγής «πέφτει» κι' άλλο; Ή επειδή είναι πούστηδ...; Κλαυσίγελο προκαλούν τα ομιλούντα κτήνη, μα, τρία στοιχεία δεν ήταν - δεν είναι - δεν θα γίνουν ούτε στιγμή λόγοι υπερηφανείας για έλλογα όντα: «Το τι θα φας, το τι θα πιείς και το τι θα αρπάξει ο κώλ... σου». Και τούτο ανεξαρτήτως σεξουαλικής προτίμισης. Αυτό, ωστόσο, επαναλαμβάνεται, ισχύει για έλλογα όντα, όχι για κτήνη τα οποία, απλώς, ομιλούν. Κτήνη τα οποία, απλώς, ομιλούν, σήμερα, υπόψη, δεν είναι μόνον η πλειονότητα των gay, είναι και η πλειονότητα των straight. Η συντριπτική, μάλιστα, πλειονότητα των straight. Δεν έχει, κατά συνέπεια, σημασία το γιατί, ακριβώς, είναι υπερήφανα τα ομιλούντα «τραγιά» και οι ομιλούσες «γίδες». Οι συνθήκες, όμως, οι οποίες επικρατούν στην σημερινή ντόπια και διεθνή αγορά «κρέατος», (παιδιών, γυναικών, γονέων, ανδρών κ.α.), ναι, έχει σημασία. Περί ...προοδευτικής, (βλ. υλιστικής), ζωεμπορικής, άλλωστε, ο λόγος. Πελάτες των πολυεθνικών και μόνο είναι, τώρα, πια, εξάλλου, το μόρφωμα που κάποτε ήταν κοινωνία. Με την βοήθεια της Διεθνούς των υλιστών ...προόδευσε και έγινε μία παλλόμενη πρωκτοπή. Η οποία, μάλιστα, αρθρώνει και ...λόγο. Ως τιμητής του κοινωνικού δικαίου! Σα να ακούς να κάνουν μάθημα περί δικαίου π.χ. σε Τράπεζες αυτοί που πουλάνε τα παιδιά τους από την κούνια τους. «Γύρισε η κότα και μας μάλωσε», ένα πράγμα, «που αγοράζουμε φθηνά ότι της μάθαμε να πουλάει φθηνά και αυτή το πουλάει μετά χαράς»!!!
Όντως, η, «για ένα κομμάτι ψωμί», χρήση, ξένων, ταλαίπωρων, ανδρών και γυναικών, δίκην σκευών ηδονής, από ντόπιους πούστηδ… και μαλάκ…, αντίστοιχα, εξακολουθεί να μαίνεται. Προπαντός στις χώρες «parking» περιττών, (=άχρηστων), ανθρωπίνων πόρων. Στις χώρες, εν ολίγοις, οι οποίες προσφέρονται σαν «αναχώματα» προστασίας του κοινωνικού ιστού των χωρών της λεγόμενης μητροπολιτικής, (προηγμένης), Δύσης. Οπότε, (κατόπιν τούτου), φυσικό επόμενο είναι π.χ. το να σφάζει, «που και που» και σε χώρες σαν την Ελλάδα -αν όχι, πρωτίστως, σε τέτοιες χώρες, (σε χώρες «μπανανίες»)- ο «άλφα» ταλαίπωρος, ή, εθισμένος, πια, στην παραβατικότητα, ξένος, τον «βήτα» ευκατάστατο και συνήθως …προοδευτικό ντόπιο πούστ…, ή, μαλάκ… Αυτά τα κρούσματα, άλλωστε, «δεν είναι τίποτα» μπροστά στα κρούσματα που είχαν συμβεί με τους ντόπιους straight και με τις ρωσίδες, ρουμάνες, βουλγάρες, τσέχες κ.α. από τον ...παράδεισο του «υπαρκτού» που κατέρρευσε το '90. Μέχρι και ο κ. Soros είχε βρει νυφούλα (!) «σε καλή τιμή» στην Μόσχα τότε... Πέρα από τις τηλεπικοινωνίες, το φυσικό αέριο, το ουράνιο, το πετρέλαιο κ.α. Σε καλή τιμή και αυτά εκεί και τότε... Πράγματι, από την εποχή εκείνη φαινόντουσαν ότι θα άφηναν (και) στα Βαλκάνια εποχή «ΤΑ ΓΑΜΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ»...
Σε γενικές γραμμές και ανεξαρτήτως τόπου και χρόνου, πάντως, ναι, στα αυτά υψηλά επίπεδα που κινείται η εγκληματικότητα στους straight κινείται η εγκληματικότητα και στους gay. Δεν είναι «ένας και δύο», (δεν είναι λίγοι), οι gay που (μετ)εξελίσσονται σε ειδεχθείς εγκληματίες όταν εκδηλώνουν ανθρωποκτόνο συμπεριφορά. Αυτό προκύπτει, τόσο από τα παγκόσμια, όσο και από τα ελληνικά εγκληματολογικά χρονικά. [Προς επίρρωση τούτου ενδείκνυται π.χ. η παρακολούθηση της ενδιαφέρουσας -κατά την άποψή μας- κινηματογραφικής ταινίας «Legend» (2015). Ή, απλώς και μόνο, η ανάγνωση του βιογραφικού των αδερφών Ronnie και Reggie Kray, τους οποίους έχει σαν βάση του το story της συγκεκριμένης κινηματογρ. ταινίας…]
Ιρλανδός ιδεολόγος, γνωρίζει από εκρηκτικά, μα, δεν γνωρίζει από ληστείες. Μεξικανός παράνομος, γνωρίζει από ληστείες, μα, δεν γνωρίζει από εκρηκτικά. Επαναστατική η κατάσταση που επικρατεί στο Μεξικό το 1913 που συναντιούνται οι δύο αυτοί άνθρωποι. Να πετύχει η επανάσταση είναι το όνειρο ζωής του ιρλανδού. Να «μπουκάρει» στην «Mesa Verde National Bank» είναι το όνειρο ζωής του μεξικανού.
___________________
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ξενίζει, ενδεχομένως, κάποιους, ή, από πλευράς, «Erasure», διασκευή, (τόσο η μουσική, όσο και η χορογραφική), του κεντρικού μουσικού θέματος, του Ennio Morricone, από την συγκεκριμένη κινηματογραφική ταινία - («Il buono, il brutto, il cattivo»). Ή, τουλάχιστον, αυτό προκύπτει από ουκ ολίγα σχόλια π.χ. στο You Tube...
Παραδόξως, όμως, γιατί:
1. Άρτια, είναι, τυπικά, (από καλλιτεχνικής πλευράς), η, εν λόγω, διασκευή.
2. Αλλά και με όρους πραγματικής ζωής, (όχι με όρους Τέχνης), είναι μάταιο να αποκρυφτεί, πόσο μάλλον να αποσιωπηθεί, αυτό, που, ανέκαθεν - παντού, συνέβαινε - συμβαίνει: Πούστ… με φιλότιμο δεν υπάρχει, όπως, γνωρίζουν, καλύτερα από τον καθένα, μεταξύ άλλων, όσοι έχουν «κάνει» φυλακή, όχι πούστ… νταής... Πράγματι, δεν είναι «προνόμιο» μόνο των straight το έγκλημα - πόσο μάλλον ο χειρισμός πυροβόλων όπλων. Τουναντίον, μάλιστα, η, λεγόμενη, L.G.B.T., κοινότητα, έχει να «επιδείξει», πολλούς, εγκληματίες, (φονιάδες κ.α.), στις τάξεις της. Και όχι μόνο στις Η.Π.Α., ή, σε άλλες, εξίσου, μεγάλες, χώρες, μα και σε ολιγοπληθείς χώρες. Μεταξύ, των οποίων, αποδεδειγμένα, συγκαταλέγεται, π.χ. (και) η Ελλάδα.
[Σε χώρες όπως είναι η Ελλάδα, σημειωτέον, οι παραγωγικές βάσεις της οικονομίας είναι, ισχνές, υπό κανονικές συνθήκες. Η αγορά, όχι, απλώς, είναι μικρή, μα, είναι, κατά κύριο όγκο, εισαγωγικής, (όχι εξαγωγικής), κατεύθυνσης. Πόσο μάλλον υπό συνθήκες ελεγχόμενου χρεοστασίου και παρατεταμένης ύφεσης. Κατά κύματα μεταναστεύει υπό τέτοιες συνθήκες, (κρίσης), το ημεδαπό εργατικό δυναμικό και κυρίως το ειδικευμένο. (Κάθε φορά που το ημεδαπό προλεταριάτο σε τέτοιες χώρες δεν είναι δυνατόν να «απορροφηθεί» από το κράτος «τέρας», μεταναστεύει). Κατ’ επίφαση προλεταριάτο είναι, λοιπόν, το ξένο εφεδρικό προλεταριάτο που εισρέει, επίσης, κατά κύματα, σε ανάλογους καιρούς. Και είναι κατ' επίφαση εφεδρικό, γιατί, ούτε, καν, στην περαιτέρω εκμηδένιση του εργατικού κόστους, (μισθών και ημερομισθίων), δεν συμβάλλει, πια. Πού απασχολείται; Ή, πού πρόκειται να απαχοληθεί; Πόσο μάλλον αν γίνεται λόγος για εξαθλιωμένους, (για λούμπεν). «Ούτε για δείγμα», κατά το κοινώς λεγόμενο, δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας. Το ποσοστό της παραοικονομία, παρά ταύτα, σε χώρες με κράτη «τέρατα», παραμένει αυξημένο, λόγω των αφανών συναλλαγών του κράτους «γκάγκστερ» με τις εγχώριες ιδιωτικές, (εισαγωγικές - μεταπρατικές, ως επί τω πλείστον), εταιρίες. Υποχωρεί, βέβαια, σε εποχές ύφεσης και το ποσοστό αυτό -αναπόφευκτο είναι να μειώνεται (και) η «πίτα» της παραοικονομίας όταν μειώνεται η «πίτα» της οικονομίας- μα, όσο και να περιστέλλεται, (το ποσοστό, αυτό), η αξιοποίηση της αγοράς - εκμίσθωσης - απασχόλησης φθηνού ξένου κρέατος, (πέους, πρωκτού κ.λπ.), όχι μόνο δεν μειώνεται, μα, (παρα)μένει σταθερή και ενίοτε αυξάνεται, κιόλας. Γι' αυτό κάνουμε λόγο και για αγορά, άλλωστε.
Για αγορά «με την εγγύηση», πάντοτε, της «Τρίτης» και της «Τετάρτης Διεθνούς». Ανέκαθεν οι διεθνείς του υλισμού, («το λέει» και ο όρος: «διεθνείς»), ειδικευόταν στην international εμπορία και διακίνιση φθηνού - προπαντός φθηνού ανθρωπίνου κρέατος. Ή, με την εγγύηση του κ. George Soros, στην παρούσα εποχή. Όπου ασκούν, σήμερα, εξουσία «ΓΑΜΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ» η καθημερινή πραγματικότητα «πάει περίπατο στ' αστέρια». Ακόμη και στα πλέον απλά. Ότι το πλέον σύνηθες στην παρούσα εποχή π.χ. ο ξένος νηστικός κωλομπαρά... να σφάζει τον ντόπιο πλούσιο πούστ... και άπαντες, σχεδόν, οι πούστηδ..., κατόπιν, να διαδηλώνουν υπερήφανοι στο ετήσιο Gay Pride. Υπερήφανοι γιατί; Που δεν έσφαξε κάποιον απ' αυτούς; Ή που η τιμή των πεών εισαγωγής «πέφτει» κι' άλλο; Ή επειδή είναι πούστηδ...; Κλαυσίγελο προκαλούν τα ομιλούντα κτήνη, μα, τρία στοιχεία δεν ήταν - δεν είναι - δεν θα γίνουν ούτε στιγμή λόγοι υπερηφανείας για έλλογα όντα: «Το τι θα φας, το τι θα πιείς και το τι θα αρπάξει ο κώλ... σου». Και τούτο ανεξαρτήτως σεξουαλικής προτίμισης. Αυτό, ωστόσο, επαναλαμβάνεται, ισχύει για έλλογα όντα, όχι για κτήνη τα οποία, απλώς, ομιλούν. Κτήνη τα οποία, απλώς, ομιλούν, σήμερα, υπόψη, δεν είναι μόνον η πλειονότητα των gay, είναι και η πλειονότητα των straight. Η συντριπτική, μάλιστα, πλειονότητα των straight. Δεν έχει, κατά συνέπεια, σημασία το γιατί, ακριβώς, είναι υπερήφανα τα ομιλούντα «τραγιά» και οι ομιλούσες «γίδες». Οι συνθήκες, όμως, οι οποίες επικρατούν στην σημερινή ντόπια και διεθνή αγορά «κρέατος», (παιδιών, γυναικών, γονέων, ανδρών κ.α.), ναι, έχει σημασία. Περί ...προοδευτικής, (βλ. υλιστικής), ζωεμπορικής, άλλωστε, ο λόγος. Πελάτες των πολυεθνικών και μόνο είναι, τώρα, πια, εξάλλου, το μόρφωμα που κάποτε ήταν κοινωνία. Με την βοήθεια της Διεθνούς των υλιστών ...προόδευσε και έγινε μία παλλόμενη πρωκτοπή. Η οποία, μάλιστα, αρθρώνει και ...λόγο. Ως τιμητής του κοινωνικού δικαίου! Σα να ακούς να κάνουν μάθημα περί δικαίου π.χ. σε Τράπεζες αυτοί που πουλάνε τα παιδιά τους από την κούνια τους. «Γύρισε η κότα και μας μάλωσε», ένα πράγμα, «που αγοράζουμε φθηνά ότι της μάθαμε να πουλάει φθηνά και αυτή το πουλάει μετά χαράς»!!!
Όντως, η, «για ένα κομμάτι ψωμί», χρήση, ξένων, ταλαίπωρων, ανδρών και γυναικών, δίκην σκευών ηδονής, από ντόπιους πούστηδ… και μαλάκ…, αντίστοιχα, εξακολουθεί να μαίνεται. Προπαντός στις χώρες «parking» περιττών, (=άχρηστων), ανθρωπίνων πόρων. Στις χώρες, εν ολίγοις, οι οποίες προσφέρονται σαν «αναχώματα» προστασίας του κοινωνικού ιστού των χωρών της λεγόμενης μητροπολιτικής, (προηγμένης), Δύσης. Οπότε, (κατόπιν τούτου), φυσικό επόμενο είναι π.χ. το να σφάζει, «που και που» και σε χώρες σαν την Ελλάδα -αν όχι, πρωτίστως, σε τέτοιες χώρες, (σε χώρες «μπανανίες»)- ο «άλφα» ταλαίπωρος, ή, εθισμένος, πια, στην παραβατικότητα, ξένος, τον «βήτα» ευκατάστατο και συνήθως …προοδευτικό ντόπιο πούστ…, ή, μαλάκ… Αυτά τα κρούσματα, άλλωστε, «δεν είναι τίποτα» μπροστά στα κρούσματα που είχαν συμβεί με τους ντόπιους straight και με τις ρωσίδες, ρουμάνες, βουλγάρες, τσέχες κ.α. από τον ...παράδεισο του «υπαρκτού» που κατέρρευσε το '90. Μέχρι και ο κ. Soros είχε βρει νυφούλα (!) «σε καλή τιμή» στην Μόσχα τότε... Πέρα από τις τηλεπικοινωνίες, το φυσικό αέριο, το ουράνιο, το πετρέλαιο κ.α. Σε καλή τιμή και αυτά εκεί και τότε... Πράγματι, από την εποχή εκείνη φαινόντουσαν ότι θα άφηναν (και) στα Βαλκάνια εποχή «ΤΑ ΓΑΜΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ»...
Σε γενικές γραμμές και ανεξαρτήτως τόπου και χρόνου, πάντως, ναι, στα αυτά υψηλά επίπεδα που κινείται η εγκληματικότητα στους straight κινείται η εγκληματικότητα και στους gay. Δεν είναι «ένας και δύο», (δεν είναι λίγοι), οι gay που (μετ)εξελίσσονται σε ειδεχθείς εγκληματίες όταν εκδηλώνουν ανθρωποκτόνο συμπεριφορά. Αυτό προκύπτει, τόσο από τα παγκόσμια, όσο και από τα ελληνικά εγκληματολογικά χρονικά. [Προς επίρρωση τούτου ενδείκνυται π.χ. η παρακολούθηση της ενδιαφέρουσας -κατά την άποψή μας- κινηματογραφικής ταινίας «Legend» (2015). Ή, απλώς και μόνο, η ανάγνωση του βιογραφικού των αδερφών Ronnie και Reggie Kray, τους οποίους έχει σαν βάση του το story της συγκεκριμένης κινηματογρ. ταινίας…]
research & commentary ©2016 yahooxaxaxouxa.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.