Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Η πρώτη εικονική κυβέρνηση της Μεταπολίτευσης

Η πρώτη εικονική κυβέρνηση της Μεταπολίτευσης
«Μην το πεις χαρά μου, μη»
«Μην το πεις χαρά μου, μη»



liberal communism
liberal communism



Minister troll
virtual government


αμερικανικός διαφωτισμός
αμερικανικός διαφωτισμός

Ουδεμία σχέση με τα ανωτέρω, μα, το αναφέρω, έτσι, επειδή μας παραπονέθηκαν κάποιοι αναγνώστες μας ότι γράφουμε λίγα τον τελευταίο καιρό:

Το είκοσι τρία σαν μηδέν, τόσο στην απραξία, όσο και στην πράξη.

Είχε πεθάνει ο πατέρας ενός φίλου μου και τον είχαν στον νεκροθάλαμο του τάδε νοσοκομείου. Μου είπε να πάω να τον βοηθήσω μιας και αυτός με τους νεκροθαλάμους δεν τα πήγαινε και τόσο καλά. Πήγα.

Δεν πρόλαβα να μπω στο ψυγείο με την νοσοκόμα να τον πάρουμε με το σεντόνι και να τον βγάλουμε λίγο πιο έξω έτσι ώστε να τον παραλάβει το Γραφείο Τελετών και καταφθάνει η πρώην σύζυγος του. Όχι η μητέρα του φίλου μου. Άλλη. Η μητέρα του φίλου μου είχε πεθάνει πολλά χρόνια πριν.

Μπαίνει λοιπόν και αυτή μέσα και με το που είδε η νοσοκόμα ότι τα καταφέρνουμε οι δυο μας, έφυγε. Τον συγυρίσαμε μαζί.

Σε κάποια φάση, λοιπόν, κοιτάει το γεννητικό μόριο του νεκρού και γυρνάει και μου λέει: «Τι παράξενο πράγμα, βρε παιδί μου, μηδενικό ήταν και στους 23 πόντους, μηδενικό είναι και τώρα.» 

political satire text © 2015 yahooxaxaxouxa.blogspot.gr
text © 2015 yahooxaxaxouxa.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2024 yahooxaxaxouxa.blogspot.com όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.com δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP