Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

«Ναφθαλίνη» 1974 - 2010

«Ναφθαλίνη» 1974 - 2010
Ήρθαν κάτι αμερικάνοι
Ήρθαν κάτι αμερικάνοι

Οι ρήτορες
Οι ρήτορες
Αχ Ευρώπη
Αχ Ευρώπη


Μη σκέφτεσαι γερμανικά


Στα Γιάννενα θα μάνιωνα 
Σα να’ μουν ο Αλή Πασάς
Αν σ’ έβλεπα κι αν σ’ ακουγα 
Φλογέρα ξένη να φυσάς

Στα Γιάννενα θα θύμωνα
Και μ’ αγρια βόλια και σπαθιά 
την πολη θα ερήμωνα
ως την και την Παραμυθιά

Μα τώρα εδώ στο Μόναχο 
Με βρίσκεις ολομόναχο
Με βάζεις στη Μερσέντες σου 
Κι’ αρχίζεις τις κουβέντες σου

Ηλία μου τελεία μου 
Και παύλα σ’ εχω στη ζωή
Αν έβλεπες αν άκουγες 
Κι οι δυο μας θα’ μαστε θεοί

Θα τρώγαμε θα πίναμε 
Στα ύδατα τα χωρικά




Κι εμπόριο θα στήναμε 
Με όπλα και σιδερικά

Γιατί πόλεμοι γίνονται
Κι’ όλα τα φράγκα δίνονται
Στους Ήφαιστους στους Άρηδες
Κι όχι στους σαραντάρηδες

Μελίνα μου πατρίδα μου
Μη σκέφτεσαι γερμανικά
Τα φράγκα τους τα μάρκα τους
Δολώματα σατανικά

Ο πόλεμος κι ο έρωτας 
Δε μοιάζουν ούτε σα φωτιές 
Ο ένας καίει τα σύμπαντα
κι’ ο άλλος μόνο τις καρδιές

Παράτα τις κουβέντες σου
Κι’ οδήγα τη Μερσέντες σου
Στην Ήπειρο να φτάσουμε
Ειρήνη να γιορτάσουμε

Αγαθή Δημητρούκα

(2002)


2013 yahooxaxaxouxa.blogspot.gr
  
 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2024 yahooxaxaxouxa.blogspot.com όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.com δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP