Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Καλή χρονιά (1-1-2014)

Καλή χρονιά (1-1-2014)Απονιά από τον Μανώλη Λιδάκη

«(...) Απονιά μου δείχνεις
και φαρμάκι ρίχνεις
στην καρδιά μου
που δεν σε μισεί (...)»
Καλλιόπης Μαρμαρινού

Μέχρι το τέλος με την Νατάσσα Μποφίλιου

«(...) δεν φεύγω για παλικαριά
αλλά που μου' πεσε βαριά
μες' τον Παράδεισο η τόση προδοσία (...)»
Γεράσιμου Ευαγγελάτου
[2]


Κι' έφυγα με τον Δημήτρη Μπάση

«(...) κι' έφυγα έτσι όπως φεύγουν
όσοι γυρεύουν τον λυτρωμό
σχεδόν θλιμμένος μα όχι ξένος
απ' της ψυχής μου τον ουρανό (...)»
Βάσου Αργυρίδη
[3]

Χανιά Κρήτη
Χανιά Κρήτη

Αν ήξερα από την Γεωργία Νταγάκη

«Αν ήξερα καλά ή κακά
που' ναι να σταματάω
θα' χα λιγότερες πληγές
ως τώρα να μετράω.»
Ηλιάννας Λυκούδη

Γιοκοχάμα με τον Κώστα Μακεδόνα

«(...) η ιστορία μου αυτή
ψεύτικη ή αληθινή
τελειώνει με μαχαίρια.»
Γιώργου Ζήκα
[5]

Πάλι στο σπίτι μου χαράματα από την Μελίνα Κανά

«(...) Και μαζί με σένα
ξέρω τι θα γίνει
μια πίκρα περισσότερη
στο τέλος θα μου μείνει (...)»
Γιώργου Κοινούση
[6]

Θέατρον Πάρκ
Θέατρον Πάρκ

Ψηλά τα χέρια με τον Στέλιο Διονυσίου

«(...) Ψηλά τα χέρια
θέλεις ξένα καλοκαίρια
θέλω πίσω την καρδιά μου (...)»
Φίλιππου Γράψα
[7]

Να' σαι καλά με την Άννα Βίσση

«(...) Να' σαι καλά που με θυμήθηκες
να' σαι καλά που προσποιήθηκες
ότι ενδιαφέρεσαι αν ζω ή αν πεθαίνω (...)»
Ναταλίας Γερμανού
[8]

Το μελάνι και το ψέμα με τον Γεράσιμο Ανδρεάτο

«(...) ότι κρύβεις κάποια μέρα
δίχως προηγούμενο
θα σε δείξει με το χέρι
σαν καταζητούμενο.»
Θοδωρή Γκόνη
[9]

Ένα τραγούδι πεσ' μου ακόμα/
Αυτός ο άνθρωπος από την Πέγκυ Ζήνα

« Ένα τραγούδι πες μου ακόμα
και βάψ’ τον ήλιο με μαύρο χρώμα (...)»
Τάκη Μουσαφίρη
[10]

τριαντάφυλλο αγκάθια
τριαντάφυλλο αγκάθια

Ένα τραγούδι πεσ' μου ακόμα/
Αυτός ο άνθρωπος από την Πέγκυ Ζήνα

«(...) Σε παρακαλώ απόψε
την ψυχή μου βρες και κόψε
πάρε την αναπνοή μου
βάλε τέρμα στη ζωή μου.»
Τάκη Μουσαφίρη
[10]

Να' τανε απόψε με τον Νίκο Κουρκούλη
«(...) Να' τανε απόψε η νύχτα
αγκαλιά μου που σε είχα
και με κέρναγες φιλιά (...)»
Χρήστου Καντζέλη
[11]

Στά΄δωσα όλα με την Δέσποινα Βανδή

«(...) Μοιάζω εγώ να είμαι ένα πορτοφολάκι
που εσύ κρατάς
κι' από μέσα ότι θελήσεις παίρνεις
και το σπαταλάς (...)»
Φοίβου
[12]

Σινέ Rex
Σινέ Rex

Ο τελευταίος πυρετός με τον Γιώργο Μαργαρίτη

«Λένε πως είναι μια γυναίκα της δεκάρας
ή της δραχμής, όταν κανένας γελαστεί,
μα εγώ της είπα της καρδιάς της φουκαριάρας 
να την φωλιάσει στη γωνιά την πιο ζεστή. 

Είναι το τίποτα μα εγώ την αγαπάω
και δε λογάριασα την κρίση κανενός,
μου λένε "κοίτα" και την πλάτη μου γυρνάω, 
να μείνει δίπλα μου, να μείνω ζωντανός.

Μου είπαν "άστηνε" μα εγώ τους είπα "όχι"
για τέτοια βήματα δεν είμαι δυνατός, 
τα χρόνια φύγαν, δεν υπάρχουν άλλοι στόχοι, 
για μένα είναι ο τελευταίος πυρετός.»
Άκη Πάνου
[13]

Πυροσβεστικά με την Χριστίνα Μαραγκόζη

«(...) Άσπρη φούστα μαύρη φούστα
θα σου κάνω όλα τα γούστα
ρίξε σπίρτο στην καρδιά (...)»
Τασούλας Θωμαϊδου
[14]

Η πικροδάφνη από τον Μιχάλη Χατζηγιάννη

«Στης πικροδάφνης τον ανθό
έγειρα ν’ αποκοιμηθώ
λίγο ύπνο για να πάρω
κι είδα όνειρο μεγάλο.

Παντρεύουν την αγάπη μου
σε πείσμα σε γινάτι μου
άιντε και την δίνουν στον εχθρό μου
για το πείσμα το δικό μου.

Στο γάμο τους με προσκαλούν
και για κουμπάρο με καλούν
για να πάω να στεφανώσω
δυο κορμάκια να ενώσω.


Περνώ τα στέφανα χρυσά
κράτα καημένη μου καρδιά
με λαμπάδες απ’ ασήμι
να υπάρχει εμπιστοσύνη.»
Παραδοσιακό 
[15]


Γέφυρα Πλάκας Ήπειρος
Γέφυρα Πλάκας Ήπειρος

Μέτρησα με την Ελευθερία Αρβανιτάκη

«Μέτρησα τις πιο βαθιές μας διαφορές
κι ήταν η σχέση μας αυτές
χάιδεψέ τες αν τις δεις ποτέ (...)»
Νίκου Ζούδιαρη
[16]

Αφιερωμένο με τον Γιάννη Πλούταρχο

«(...) αφιερωμένο απ' την καρδιά μου
με τόση αγάπη
κι' ας καταστρέφομαι σιγά σιγά
απ' τα δικά της τα λάθη (...)»
Αλέξη Σέρκου
[17]

Αγάπη χιόνι με τις Γλυκερία & Νατάσσα Άτλας

«Εγώ του δίνω όλο το μέλι απ’ το φιλί μου
εγώ του δίνω τον ουρανό και τη ζωή μου,
εγώ του δίνω ό,τι έχω και δεν έχω, 
όμως τον γύρο του θανάτου που με βάζει δεν αντέχω (...)»
Πάνου Φαλάρα
Νατάσσας Άτλας
[18]


Αθήνα,
Τετάρτη 1ης Ιανουαρίου 2014 
 
yahooxaxaxouxa.blogspot.gr 
 








___________________________
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ 1: [1] , [2] κ.λπ. Κανάλια χρηστών τού ΥouΤube

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ 2: Η γραπτή απόδοση τών στίχων μέρους ή ολόκληρων τραγουδιών έγινε από το yahooxaxaxouxa.blogspot.gr και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζει, ή, δεν εκφράζει, κατ' ανάγκη, τους δημιουργούς τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2024 yahooxaxaxouxa.blogspot.com όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.com δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP