Ο μεν πρώτος μάχεται για να μην αποκτήσει κράτος στην Παλαιστίνη άλλο έθνος πέραν του εβραϊκού (έθνους), ο δε δεύτερος για να μην μείνει έστω και μία χώρα στην ευρωπαϊκή ήπειρο εκτός Γ΄ Ράιχ,…συγγνώμη, εκτός NAtO κι’ εκτός ΕΕ και μάλιστα πότε, έ; 34 ολόκληρα χρόνια μετά την διάλυση, τόσο του Warsaw Pact, όσο και της Comecon (!!)
Την Ουκρανία έχει θέμα «της η ακόλουθη card postal» μας από το 2024. «Κρατήστε» την (αν θέλετε).
ΔΙΕΘΝΗ - ΟΥΚΡΑΝΙΑ
Χριστιανισμός + πυγμαχία = Χαζαρία
Χριστιανισμός + πυγμαχία = Χαζαρία
Ριάντ, 18η Μαΐου 2024 «Σ’ όποιον σε χαστουκίζει στο ένα μάγουλο γύριζε και το άλλο» ή «πλάκωσέ τον στα άπερκατ»;
Και κατά δεύτερον, τί σημαίνει το σλόγκαν «Ορθοδοξία ή θάνατος»; Δηλαδή αν ο τάδε χριστιανός είναι Καθολικός ή Προτεστάντης πάει να πεί ότι είναι νεκρός, (πνευματικά), ή, ενδεχομένως, ότι (θα) πρέπει να θανατωθεί (και σωματικά);
◼ Κι’ όχι βέβαια πως απαγορεύεται νά’ ναι σχιζοφρενής ο όποιος άνθρωπος, όχι:
Πχ λίγοι σοσιαλιστές [κρατιστές (φασιστοειδή)] γράφουνε σε τοίχους το σύνθημα «Ξύλο στους φασίστες σε κάθε γειτονιά»; Σαν να βλέπεις πχ στην Μόσχα τον Μπέρια ή πχ στο Βερολίνο τον Χίμλερ το 1939 να γράφουνε σε τοίχο το σύνθημα «Μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι» ένα πράμα.
«Ξύλο στους φασίστες σε κάθε γειτονιά» σημαίνει «ξύλο στους σοσιαλιστές σε κάθε γειτονιά» αφού σοσιαλισμός ίσον κρατισμός και κρατισμός ίσον φασισμός.
Για να μην μιλήσουμε τώρα πχ για τους ευρωΝAtOκομμουνιστές. Ε ναι, ξέρεις τί πάει να πεί να μάχεται ο άλλος εδώ (στην Ελλάδα) για ξένα εθνικά δίκαια και μάλιστα σικέ εθνότητας ή αλλιώς πως για τα δίκαια της Ουάσιγκτον στα Βαλκάνια (βλέπε Βόρεια ΜακεδοCIA) και ταυτοχρόνως να λαμβάνει κάθε 17η Νοεμβρίου μέρος στην πορεία διαμαρτυρίας προς της πρεσβεία των ΗΠΑ στην Αθήνα;
◼ Μα πχ κι’ ομοφυλόφιλος δεν απαγορεύεται να’ ναι ο όποιος άνθρωπος και δεν εννοούμε βεβαίως μόνον μεταφορικά μα και κυριολεκτικά.
Ή δεν είναι πολιτικά ομοφυλόφιλος κάθε κομμουνιστής ή ναζί; Ή δεν είναι κυριολεκτικά ομοφυλόφιλος κάθε κίναιδος ή λεσβία;
Του θεού όμως είν’ η πλάση στην οποία πχ οι αρουραίοι θέτουν εκτός νόμου τις γάτες; Μα πχ ο Ιησούς δεν ξεχώριζε τους ομοεθνείς του, (τους Εβραίους), από αλλοεθνείς, (από Εθνικούς)· πχ
➤ τα ψάρια θά' βαζε σ' ένα σκαλοπάτι παραπάνω από τα πουλιά;
➤ τήν νύχτα θα θεωρούσε κατώτερη της ημέρας;
➤ τούς άνδρες θα εκλάμβανε σαν πιο άξιους από τις γυναίκες;
Και βέβαια πχ τα πρόβατα θα πρέπει να τα χωρίζει σύνορο με τους λύκους.¹ Μα πχ κι’ οι μικτές (ανδρών και γυναικών) φυλακές, πχ Gulag ή πχ “Auschwitz” θυμίζουν, δεν θυμίζουν κάτι υποφερτό, (κάτι βιώσιμο), και όντως· ίσα μεταξύ τους όντα είναι μόνο τα όμοια μεταξύ τους (όντα), όχι πχ οι άνδρες με τις γυναίκες. Άλλο όμως αυτό κι' άλλο το να ζούνε και χώρια τα κριάρια από τις προβατίνες, οι τράγοι από τις κατσίκες... Πόσω μάλλον το να κάνουνε (μαζί) και οικογένεια δύο,
όχι μόνον πούστηδες, μα και περήφανοι, κιόλας, σαν πούστηδες (!), ή, δύο, όχι μόνο
«τζιβιτζιλούδες» μα και περήφανες, κιόλας, σαν «τζιβιτζιλούδες» (!)
Δικαίωμα Απο καταβολής κόσμου υπάρχουν πχ και κτηνοβάτες. Αύριο μεθαύριο πχ θα κατακλύσουν την αγορά και sex robots. Ε και λοιπόν; Εδραιώνει το sex πχ με γίδα ή πχ με καρπούζι ή πχ sex robot ή πχ με δονητή και δικαίωμα δημιουργίας οικογένειας με άλογο ον ή με φρούτο ή ρομπότ ή με μηχάνημα, αντίστοιχα; Βάσει λογικής, πάντως, όχι, οπότε;
Όσους ανθρώπους έλκουν τ’ ανήθικα έλκουν τ’ αφύσικα και σίγουρα «περί ορέξεως ουδείς λόγος, (κολοκυθόπιτα)», μα, στέκουν, βάσει λογικής, αρχές, όπως είναι πχ
➤ η αρχή του κομμουνισμού «αφανίστε όλους τους αστούς»,
➤ η αρχή των φοβητσιάρηδων «αφανίστε όλα τα φίδια»,
➤ η αρχή του ναζισμού «αφανίστε όλους τους αλλοεθνείς και προπαντός τους Εβραίους»,
➤ η αρχή των σιχασιάρηδων «αφανίστε όλους τους αρουραίους»,
➤ η αρχή των φανατικών Εβραίων «αφανίστε όλους τους Εθνικούς, (όλους τους μη Εβραίους)»,
➤ η αρχή των ετεροφοβικών «αφανίστε όλους τους ετεροφυλόφιλους (ανθρώπους)»,
➤ η αρχή των «Φαρισαίων» (των υποκριτών) «αφανίστε όλες τις μοιχαλίδες»,
➤ η αρχή των μικροβιοφοβικών «αφανίστε όλα τα δηλητηριώδη φυτά»,
έ; Είναι παράφρονας όποιος άνθρωπος θέλει μονάχα «συν», (μόνον πχ άνδρες), όχι και «πλην», (όχι πχ και γυναίκες), στον κόσμο μας, (ναι, στον υλικό κόσμο). Μα και το φως, εκεί όπου υπάρχει σκότος το εκτιμάς, όχι εκεί όπου όλα είναι φως, (εκεί όπου όλα είναι λευκά το μαύρο σκεπάζει τα πάντα μέσα σου).
✽ ✽ ✽
Θ’ αυτοκαταστραφεί πολιτισμένα η ανθρωπότητα έτσι και δεν πάει καλιά της βάρβαρα και για την ακρίβεια με πυρηνικό πόλεμο.
Μόνον τα μέλη των κυβερνήσεων της Κίνας, της Ρωσίας και τριών τεσσάρων ακόμη χωρών μπορούνε σήμερα να συνομιλούν, πόσω μάλλον να πράττουν κρυφά από τις ΗΠΑ. Οι κυβερνήσεις όλων των άλλων χωρών παρακολουθούνται ακατάπαυτα και συστηματικά πια από την NSA. Αν τελικά η Ουάσιγκτον καταφέρει μ' όσες χώρες χρησιμοποιεί σαν πιόνια, (πχ με την Ουκρανία στην Ευρώπη, πχ με την Ταϊβάν στην Ασία), να ελέγξει το 100% της υφηλίου, δεν θα περιέλθει μόνον ολόκληρος ο χώρος, (ο θαλάσσιος, ο εναέριος, ο επίγειος), θα περιέλθει κι’ ολόκληρος ο χρόνος, (το χρήμα), στα χέρια μιας και μόνον εθνότητας. Ή δεν (θα) ελέγχουν και τον χρόνο (των ανθρώπων), οσονούπω, πλήρως (απόλυτα), όσοι/ες καταστούν (σαν υπηρεσίες) μονοπώλιο στις ανέπαφες συναλλαγές και δη στις ανέπαφες συναλλαγές χωρίς μετρητά, (μόνο με ψηφιακό/ά νόμισμα/ίσματα), έ;
“ (…) Artificial intelligence is the future not only of Russia but of all of mankind.
(…) It comes with colossal opportunities, but also threats that are difficult to predict.
Whoever becomes the leader in this sphere will become the ruler of the world.
(…) But it would be better to prevent any particular country from achieving a monopoly in this field (…)”
Vladimir Putin
Russian President
Yaroslavl, Russia
September 1, 2017
Source: tass.com
ΔΙΕΘΝΗ, ΕΛΛΑΔΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Σε λίγο θα γεμίσουμε και τόπους στους οποίους θα μυρίζει μονάχα πχ νικέλιο ή χρώμιο ή γραφίτης
Σε λίγο θα γεμίσουμε και τόπους στους οποίους θα μυρίζει μονάχα πχ νικέλιο ή χρώμιο ή γραφίτης
Δεν ξέρουμε αν υπάρχει και άυλος κόσμος και για την ακρίβεια κόσμος μονάχα με «0», όχι και με «1». Ούτε θεωρούμε λογικό το να πούμε (στους εαυτούς μας):
➤ «α, αποκλείεται να υπάρχει»,
➤ ή, «α, σίγουρα υπάρχει». Ε ναι, σιωπάς άμα δεν ξέρεις πράμα γύρω από το τάδε θέμα, (δεν φλυαρείς).
Ο υλικός κόσμος, όμως, γνωρίζετε και γνωρίζουμε πως λειτουργεί:
Δεν γίνεται να έχεις μόνον «1», [πχ μόνον είσοδο τροφής (στόμα)] και να μην έχεις και «0», [πχ έξοδο τροφής (πρωκτό)], θα σκάσεις, οπότε, κατ’ ανάλογο τρόπο λειτουργεί και το μυαλό μας, κατ’ ανάλογο τρόπο λειτουργεί και η ψυχή μας, (η συνείδησή μας) και όντως, δεν νοείται πχ
➤ ηδονή χωρίς πόνο,
➤ αρχή δίχως τέλος, (γέννηση χωρίς θάνατο),
➤ κέρδος δίχως κόστος,
➤ υγεία και μόνον υγεία, (όχι και νοσήματα),
➤ αμάρτημα (λάθος) χωρίς επίχειρα, (δίχως συνέπειες).
Αγνοούμε, τονίζουμε ξανά, το τι γίνεται στον άυλο κόσμο, αν υποτεθεί ότι υπάρχει και τέτοιος κόσμος -ναι, όλα είναι πιθανά ή απίθανα- μα, στον μάταιο, [στον υλικό και γι’ αυτό πεπερασμένο, (στον φθαρτό)], τούτο, κόσμο, όχι, δεν υπάρχει περίπτωση πχ να φας και να μην αφοδεύσεις ή πχ να φταίξεις και να μην πληρώσεις.
Δεν εμμένουμε ξαφνικά στο θέμα αυτό επειδή «έτσι μας την βάρεσε». Εμμένουμε γιατί έχουμε κατά νου πως βγάζουν το ψωμάκι τους όσοι (άνθρωποι) γεννήθηκαν κουρασμένοι. Πιστός στον εαυτό του («αφεντικό») γίνεται από καταβολής κόσμου κάθε «ξεπεσμένος άγγελος», (βλέπε και «Πεπτωκότες Άγγελοι»), δεν γίνεται «υπάλληλος», (ε ναι, δεν γίνεται πιστός στον θεό). Κατ’ επάγγελμα θεολόγος ή αθεολόγος (ιδεολόγος) ή έστω επιστήμονας ή τουλάχιστον καλλιτέχνης γίνεται κάθε διακεκριμένος υλιστής (αμοραλιστής), πχ κάθε πούστης, πχ κάθε πουτάνα, πχ κάθε μαλάκας, δεν γίνεται πχ έμπορος σιτηρών ή πχ πυροσβέστης ή πχ μηχανικός αυτοκινήτων.
Έχουν εμμονή όλοι αυτοί οι άνθρωποι, (ναι, οι γεννημένοι κατάκοποι), με «την πραμάτεια του διαόλου», (μ’ ότι λανσάρει η αρχή του κακού). Απόδειξη (και) το γεγονός ότι «σνιφάρουν» κι’ οι ίδιοι «από την πρέζα» που πουλάνε (στους γύρω τους). Δεν είναι φυσικό, ωστόσο, στον υλικό κόσμο πχ
➤ το να ζεις χωρίς να γερνάς,
➤ το να μην χαλάει κιόλας (κάπου κάπου) ό,τι δουλεύει,
➤ το να φταίς χωρίς να πληρώνεις.
Κατ’ ανάλογο τρόπο δεν είναι φυσικός κόσμος πχ και:
➤ ένα θρησκευτικό κοινόβιο αποκλειστικά και μόνον ανδρών,
➤ 50 πούστηδες που παριστάνουνε τις μανάδες επειδή υιοθετήσανε παιδιά,
➤ μία ολόκληρη πόλη μόνο με οπαδούς πχ του ΠΑΟ,
➤ 100 μαλάκες που παριστάνουνε τους συζύγους παύλα συντρόφους επειδή ψωνίσανε κι’ από ένα sex robot,
➤ ένα ναζιστικό ή έστω νεοναζιστικό «κόμμα» (τάγμα) στο οποίο τα μέλη του είναι όλα μα όλα (ανεξαιρέτως) μόνον πολιτικά (όχι και κυριολεκτικά) ομοφυλόφιλοι (άνθρωποι).
Είναι τεχνητός (100% επίπλαστος) ένας καθένας τέτοιος, [πεντακάθαρος, (μόνο με στόμα: πχ μόνο με άνδρες, πχ μόνο με οπαδούς του ΠΑΟ)], κόσμος, (δεν είναι φυσικός). Εντάξει, μια χαρά είναι πχ και τα πλαστικά άνθη αν θες να κοσμήσεις έναν ναό στον οποίο θα γίνει ο γάμος σου ή η βάφτιση του τέκνου σου ή η κηδεία του πατρός σου μα πχ λίμνη από πίσω μας υπάρχει όταν υπάρχει όντως λίμνη από πίσω μας, όχι όταν από πίσω μας προβάλλονται (σε video wall) απλώς και μόνο πλάνα πχ από την Llanquihue της Παταγονίας.
Ο υλικός κόσμος και μάλιστα ο πραγματικός - ο αληθινός, (ναι, ο φυσικός), είναι όπως είναι πχ τα βουστάσια. Δεν δίνουνε μονάχα γάλα, κρέας, δέρμα τα βοοειδή, δίνουνε και σβουνιές. Μα κι’ ο ωραιότερος, (ο πιο πανέμορφος) κώλος, πορδές κάνει, (αμολάει). Όσοι (συνάνθρωποί μας) λανσάρουνε καθαρότητα πάνω σε κάτι - γύρω από κάτι, στον υλικό κόσμο, λοιπόν, δεν κάνουνε παρά ότι έκαναν οι «Φαρισαίοι». Υποκρίνονται.
Αυτό κάνει πχ ο ηγούμενος που διαβεβαιώνει ως προς το εξής: «Α, οι καλόγεροι στο δικό μου μοναστήρι είναι και παραμένουνε στ’ αλήθεια όλοι τους άγαμοι!» Ετεροφυλόφιλοι, ωστόσο; Ο μέσος κίναιδος δεν είν’ ετεροφυλόφιλος εκεί όπου υπάρχουνε και γυναίκες και θά’ ναι (ετεροφυλόφιλος) εκεί όπου υπάρχουνε μόνον άνδρες; Άμα κλειστεί μέσα σε ασανσέρ μόνος του κόβει το γαμήσι ο α΄, β΄, γ΄ νεαρός πούστης, όχι άμα κλειστεί μέσα σε ιερά μονή, πόσω μάλλον μέσα σε κρατικό κοινόβιο, (πχ μέσα σε φυλακή).
Κίναιδος κλήρος είναι, κατά κανόνα, ο άγαμος κλήρος. Εκεί όπου υπάρχουνε και γυναίκες είναι άγαμοι, το πιθανότερο, οι δύο στους τρεις άνδρες, όχι εκεί όπου υπάρχουνε μόνον άνδρες. [Εκεί όπου υπάρχουνε μόνον άνδρες, κίναιδοι είναι, το πιθανότερο, οι δύο στους τρεις άνδρες, (δεν είναι άγαμοι)].
_________
¹ «Soros Angels» Το να μάχεται υπέρ μιας ανοιχτής κοινωνίας - (το ν’ αγωνίζεται για μια γη δίχως σύνορα ανάμεσα σε λύκους και σε πρόβατα) ένας καθένας πρωινός κτηνοτρόφος/κερδοσκόπος κι’ απογευματινός φιλόζωος/φιλάνθρωπος όπως είναι πχ ο George Soros, όχι μόνον παράδοξο δεν είναι, μα, είναι το συμφέρον του. Αιώνες τώρα το φίδι διαβεβαιώνει τον λαγό για τις αγνές προθέσεις του: «Μα σ’ αγαπώ, κουμπάρε, γι’ αυτό σε σφίγγω!»
Κάθε «Φαρισαίου», [κάθε υποκριτή, (κάθε διπρόσωπου)] το συμφέρον είναι «ψηλός και γερός φράχτης στα δικά μου αμπέλια και τα δικά σας (αμπέλια) ξέφραγα». Ή πέφτουν εύκολα - γρήγορα τα σύνορα γύρω από τις επαύλεις οικογενειών όπως ειν’ αυτή του Soros? Πχ η ισόγεια μονοκατοικία 30χρονης ιδιωτικής υπαλλήλου δεν είν’ απροσπέλαστη. Πχ το ρετιρέ σε πολυκατοικία στο Λίβερπουλ στο οποίο διαμένει 80χρονος συνταξιούχος παραβιάζεται σχετικά εύκολα - γρήγορα.
Μα πχ κι’ ο Στρατός των ΗΠΑ παλιά, υπέρ αδυνάτου ήταν μόνον για άνδρες κι’ απόδειξη οι αμέτρητοι βιασμοί, (γυναικών στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ), σήμερα. Ή μπας και κατατάσσονται πεζοναύτες και κόρες τραπεζιτών ή εφοπλιστών ή βιομηχάνων; Έχουν κι’ οι κόρες των ζάμπλουτων την ανάγκη ενός μισθού, (από το Δημόσιο), για να επιβιώσουν; Μα τα τελευταία χρόνια στον Στρατό των ΗΠΑ κατατάσσονται και άνδρες που δηλώνουν γυναίκες. Ξέρεις τί πάει να πει να είσαι γυναίκα πχ δίοπος σε πυρηνικό υποβρύχιο και να κοιμάσαι σε κοιτώνες στους οποίους κοιμούνται και άνδρες, πόσω μάλλον και κύριοι που δηλώνουν μαντάμ;
Δεν ισχύει κάτι άλλο πχ με τα Δημοτικά Σχολεία στις μέρες μας. Του φτωχού τ’ «αρνί» (του φτωχού το τέκνο) θα «φάει» (θα φλερτάρει) ο, ανεξαρτήτως φύλου, ομοφυλόφιλος, οπότε, (το πιθανότερο) και παιδόφιλος, δάσκαλος, όχι του πλούσιου. Οι έχοντες οικονομική άνεση, άλλωστε, σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια στέλνουν τα τέκνα τους. Είναι πάγια στις συγκεκριμένες επιχειρήσεις (τις ιδιωτικές) η αρχή «δεν τα βάζουμε με τους πελάτες μας, (δεν τα βάζουμε με οικονομικά ευκατάστατους)». Για να μην «πιάσουμε» τώρα και το ενδεχόμενο (στο μέλλον) να προσλαμβάνονται στην εκπαίδευση και κύριοι που την έχουν δει κυρίες. Φαντάζεσαι να διδάσκει πχ αριθμητική το 10χρονο κορίτσι σου ο α΄, β΄, γ΄ νταγλαράς ο οποίος (θα) αισθάνεται δεσποινίς, έ;
Μην ξεχνάμε εξάλλου και το που είναι δύσκολο να επανέλθεις στην θέση σου (την εργασιακή) εάν (εφόσον) είσ’ εγκληματίας. Στον ιδιωτικό τομέα δεν είν’ εύκολο να ξαναγυρίσεις στο πόστο σου έτσι κι’ είσ’ εγκληματίας, όχι στον δημόσιο (τομέα). Αν δεν είσαι στο Δημόσιο πας φυλακής αν πχ «φας» με πιστόλι έναν άοπλο (συνάνθρωπό σου), όχι αν είσαι πχ αστυφύλακας. Αν είσαι νόμιμος, [σοσιαλιστής, δηλαδή, (κρατικός, εν ολίγοις)], φονιάς αόπλων, θα επιστρέψεις, κάποια στιγμή, (αργά ή γρήγορα), στην κρατική υπηρεσία, (όπου υπηρετούσες). Ναι, θα γυρίσεις πχ στην NKVD, πχ στην Gestapo, πχ στο FBI, πχ στην ΕλΑσ. «Δημόσιας (κοινής) κυρίας» οπότε (κατ’ επέκταση) και «δημόσιου (κοινού) κυρίου τύχη δεν χάνεται!»
text ©2025 yahooxaxaxouxa.blogspot.com
Last update: 2/2/2025, 7:30 pm
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.