Τρίτη, 24 Μαΐου 2016

Ennio Morricone - DRAMA Film Music

Ennio Morricone - DRAMA Film Music
Ennio Morricone - DRAMA Film Music
youtube.com/yahooxaxaxouxa

Ennio Morricone - DRAMA Film Music«Tra tanta gente» 2:43
Luciano Salce - Ennio Morricone - Luigi Tenco
OST Ennio Morricone - «La cuccagna»
MOVIE La cuccagna (1962) 

Το ...καλό σήμερα είναι ότι οι πούστηδ... είναι όχι μόνο φανεροί μα χαίρεται κιόλας ο άλλος να έχει γιό πούστη... 
- χαίρεται κιόλας η άλλη να έχει αδερφό πούστ... Tο κακό όμως σήμερα είναι ότι οι νέοι - όλοι, σχεδόν, οι νέοι εύχονται να μην τους διώξουν οι γονείς τους από το σπίτι και πεθάνουν από την πείνα. Και αν όχι όλοι, τουλάχιστον, όσοι από αυτούς δεν έχουν γονείς πούστηδ... με την μεταφορική, μα, εξίσου, ουσιαστική, έννοια...  

Την δεκαετία του ’60, απεναντίας, οι πούστηδ... ήταν κρυφοί. (Ουδείς χαίρονταν να έχει γιό, ή, αδερφό πούστ...). Να ανεξαρτητοποιηθούν από την πατρογονική εστία όσο το δυνατόν συντομότερα ήταν το όνειρο όλων, σχεδόν, των

Luigi Tenco
Luigi Tenco

νέων, την δεκαετία του ’60 Τα ήθη, υπόψη, τότε, δεν είχαν γίνει, όπως είναι σήμερα π.χ. τα μίξερ - (αυτόματα: «μπαίνω σ' ένα bar, ψωνίζω ''κρέας'' κι' έφυγα»)Ε, ναι, «άλλοι καιροί, άλλα ήθη»

Δεν οδηγεί μόνο σε απονενοημένα διαβήματα ο έρωτας τον νέο άνθρωπο, τον σώζει, κιόλας, ενίοτε, από την απελπισία... Ποιος χρηματοδοτεί όμως «τον φτερωτό θεό» αφού η αγορά εργασίας είναι «κόλαση» για τους νέους ακόμη και σε εποχές που το ποσοστό της ανεργίας είναι μικρό, (χαμηλό); Στην ζωή απαντώνται, θέλοντας και μη, με σαφήνεια, ανάλογα, (εύλογα), ερωτήματα, όχι στην Τέχνη. Ή, τουλάχιστον, όχι στην, λεγόμενη, (Τέχνη), όσον αφορά story έργων, τα οποία, την δεκαετία του '60, λανσάρονταν σαν «in», ενώ, σήμερα... 

«Adonai» 3:06  
choir I Cantori Moderni di Alessandroni
OST «Il giardino delle delizie»
 

MOVIE «Il giardino delle delizie» (1967)
Μία ακόμη «in», για την εποχή της δεκαετίας του '60, (κατα)κριτική, στο σχολείο, στην Εκκλησία, στην οικογένεια... 
 

[Όποια ...προoδευτική ιδέα, από όποια μορφή Τέχνης, ή, επιστήμης, συνέβαλε - συμβάλλει, στην διάλυση των πρωταρχικών πυρήνων, (ομάδων), της κοινωνίας, όπως είναι η οικογένεια, βοήθησε - βοηθά, την διαφήμιση, την αγορά, την εξουσία...]

«Nuddu» 2:39

whistler Alessandro Alessandroni 
COMPILATON «Ennio Morricone ‎- Il Grande Silenzio / Un Bellissimo Novembre»  
MOVIE «Un bellissimo novembre» (1969)
Οι αιμομικτικές επιθυμίες ενός έφηβου, (17χρονου), για την όμορφη αδερφή της μητέρας του, (της θείας του), στην Κατάνια, στην Σικελία...

 
«Metti una Sera a Cena» 4:29
OST «Metti, una sera a cena»
 

MOVIE «Metti, una sera a cena» (1969) 
«Του φτωχού η κοιλία όταν γομούτε η ψωλίατ’ σκούτε», ή, πιο απλά, μετά από ένα καλό γεύμα, «πηγαίνει» ένα καλό γαμή..., μα, δεδομένου ότι αυτοί οι οποίοι έχουν πάντοτε - παντού να φάνε και να γαμή..., βαριούνται, εύκολα - γρήγορα, οι «τριγωνικές» σχέσεις, πόσο μάλλον τα όργια, είναι, μια, «κάποια» λύση μικροαστικής «απόδρασης»... 

[Ισχύουν και εδώ, ως ένα βαθμό, τα όσα επισημαίνονται για το κινηματογραφικό έργο: «Ο κήπος των επίγειων απολαύσεων»...]

«La Califfa» 2:37
OST «La califfa»  
MOVIE «La califfa» (1970)
Η χήρα σύζυγος νεκρού, σε διαδήλωση, εργάτη, γίνεται ερωμένη εργοστασιάρχη, του οποίου αλλάζει, (μέσα από την σχέση τους αυτή), την ζωή του, μα, προς το καλύτερο, ή...


«Lontano [Versione film]» 4:43
«Gott mit uns [Erika]» 0:47

OST «Gott mit uns» 
voice Edda Dell'Orso
MOVIE «Gott mit uns» (1970)
Η δίκη λιποτακτών γερμανών στρατιωτών πού διεξήχθη σε στρατόπαιδο αιχμαλώτων γερμανών στρατιωτών τις ημέρες λήξης του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου...

«Astratto III» 1:51
«La Bambola» 2:16

«Astratto VI» 2:02

OST «Veruschka» (1971)     
choir I Cantori Moderni di Alessandroni, voice Edda Dell'Orso
MOVIE «Veruschka» (1971) 
Φωτομοντέλο με εραστή τον μάνατζέρ της που είναι παντρεμένος με άλλη, γυρισμός στην μητέρα της και επανασύνδεσή της με τον παιδικό έρωτά της κ.α. «πίσω - μπρός», μέχρι τον θάντο, λόγω υπαρξιακών -κατά τον σεναριογράφο- προβλημάτων... 

[Προδήλως είναι τύπου: «τρία πουλάκια κάθονται…» το σενάριο, μα, στην συγκεκριμένη ταινία, λαμβάνει μέρος το ομώνυμο, (με τον τίτλο της ταινίας), φωτομοντέλο, οπότε, η, εν λόγω, ταινία έγινε, ή, για να προωθηθεί το φωτομοντέλο αυτό ή, για να αξιοποιηθεί, (ταμειακά), το φωτομοντέλο αυτό, ή, για οιονδήποτε άλλο λόγο, πέραν των συνηθισμένων, (λόγων), που έχει, ένας - καθένας, παραγωγός, για να χρηματοδοτεί ταινίες…]

«Erotico mistico (Remastered)» 9:49
«Chi mai (Versione singolo) [Remastered]» 3:28
«Erotico mistico, Pt. 2 (Remastered)» 8:20
choir I Cantori Moderni di Alessandroni, children's choir Le Voci Bianche di Renata Cortiglioni, voice Edda Dell'Orso, vocals Lisa Gastoni
MOVIE «Maddalena» (1971)
Δεν γνωρίζω πολλές καλλίπυγες οι οποίες να μην υποκρίνονται ότι αποζητούν την αληθινή αγάπη σε σταθερή σχέση. Ούτε πολλούς ιερωμένους ξέρω οι οποίοι να μην υποκρίνονται ότι δύνανται να παραμείνουν άγαμοι - ανέραστοι. 

[Ελάχιστοι ιερωμένοι είναι αυτό που δείχνουν, («δούλοι του θεού»). Οι περισσότεροι είναι (υπό)δουλοι της κοιλιάς και του πέους τους. Όσο, δε, για τις καλλίπυγες, προδιαγεγραμμένη, από τον, απαράβατο νόμο, της σεξουαλικής ζήτησης, η ...μοίρα τους, αφού, οι φυσικοί νόμοι που διέπουν την αγορά, διέπουν και την κοινωνία. Το λέει και ο λαός: «Πάρε όμορφη να γαμή...με κι' εμείς»...]...

«Incontro» 4:15
voice Edda Dell'Orso
OST «Il maestro e Margherita» 
MOVIE «Il maestro e Margherita» (1972)
Δείξε μου μία χώρα από την οποία επιθυμούν όλοι να εξέλθουν και ούτε ένας να εισέλθει, να σου δείξω μία χώρα στην οποία οι ελευθερίες 
του ατόμου και της κοινωνικής ομάδας -πόσο μάλλον η ελευθερία για δημιουργία- είναι ανύπαρκτες... 

[Τέτοια χώρα ήταν η Ε.Σ.Σ.Δ. Προπαντός επί Στάλιν.]

«Rabbia e tarantella, no. 3» 2:58
OST «Allonsanfàn»  
MOVIE «Allonsanfàn» (1974)
Ο ηγέτης των Αναρχικών, (έχουν και οι Αναρχικοί ηγέτες;), ο οποίος κουράστηκε και θέλει να αποσυρθεί και οι φίλοι του που δεν τον αφήνουν... 

«Sospiri e rantoli, pt. 2» 6:25
not reported voices
OST «Per le antiche scale»  
MOVIE «Per le antiche scale» (1975)
Τοσκάνη. Δεκαετία '30. Αφενός, ο διάσημος ψυχίατρος με τις τρεις ερωμένες, (την βοηθό του, μία νυμφομανή και την σύζυγο του διευθυντή του φρενοκομείου), ο οποίος διεξάγει, σχετική, με το αντικείμενό του, έρευνα, αφετέρου, η ειδικευόμενη ψυχίατρος, η οποία, έρχεται, λίγο αργότερα, για να αποδοκιμάσει τις θεωρίες του...

«Forse Basta Solo Un Fiore» 1:35 
OST Ennio Morricone ‎- «La Venexiana»
MOVIE «La venexiana» (1986) 

[«Όσο κρατάει μια ζωή, κρατάει "H Βενετσιάνα"». Ή, για την ακρίβεια: «Οι Βενετσιάνες, (=O γυναίκες από την Βενετία)». Αν και στην, συγκεκριμένη, κινηματογραφική, ταινία, «το κορίτσι» της υπόθεσης, («το μήλον της Έριδος»), είναι αγόρι. Άφατη, άλλωστε, η αγάπη που τρέφει κάθε γυναίκα για τον εαυτό της, οπότε, δεν θέλει, απλώς, να έχει, όποιον της αρέσει, θέλει να τον έχει οπωσδήποτε, (αυτόν), στην περίπτωση που τον μοιράζεται με άλλη. Όποιος άνδρας γνωρίζει και δη από νωρίς, (στην ζωή του), πόσο αγαπούν οι γυναίκες τον εαυτό τους καταφέρνει μαζί τους πολλά…]

Aκόμη πιο απλή η κατάσταση για τον νεαρό ξένο που επισκέπτεται την Βενετία για δύο - τρεις μέρες μόνο. Μιας νεαρής παντρεμένης «γυαλίζει» ο νεαρός, μα, τον θέλει γρήγορα, (πριν επιστρέψει ο σύζυγός της από το ταξίδι του). «Γυαλίζει» και σε μία όμορφη χήρα, όμως, o νεαρός, η οποία, επίσης, (κι' αυτή), τον θέλει γρήγορα και με προφυλάξεις, (=ινκόγκνιτο). Διαφορετικά, (αν μαθευτεί ότι «μπήκε άνδρας» σπίτι της), θα χάσει την περιουσία του θανόντα συζύγου της, σύμφωνα με τον, σχετικό, νόμο, που ισχύει, στην Βενετία, τον 16ο αιώνα. Τελικά, ο νεαρός, μέσα σε ένα 24ωρο, βρίσκεται «στο κρεβάτι» της όμορφης χήρας, αρχικά, (κατά τις πρώτες βραδινές ώρες) και της νεαρής παντρεμένης, κατόπιν, (εκεί, γύρω, στα χαράματα). «Τούρκος» γίνεται η παντρεμένη, με το που βλέπει στον λαιμό του νεαρού το μενταγιόν που του χάρισε η χήρα, μα, όπως επισημάνθηκε, (ήδη), το πόσο αγαπούν οι γυναίκες τον εαυτό τους, δεν χρειάζεται, αν είσαι έλληνας - ελληνίδα, να δεις το «La venexiana» για να το εμπεδώσεις. Αρκεί και μόνο να ανασύρεις στην μνήμη σου π.χ. την χαρακτηριστική ατάκα της Τζ. Καρέζη στο «Η κ. Διευθυντής»: «Έναν Αλέκο τον έχουμε...»… Λίγο πριν το μεσημέρι αναχωρεί από την Βενετία, άδειος, μεν, σωματικά, γεμάτος, δε, αυτοπεποίθηση, ο νεαρός...  

«Gam Gam» («Gam Gam Gam Ki Elekh…») 2:23
Salmo 23 di Davide - Elie Botbol - «Les Chevatim»
OST «Jona che visse nella balena» 
music composed, orchestrated and conducted Ennio Morricone
MOVIE «Jona che visse nella balena» (1993) 
ΑΠΟΨΗ Πολύ καλό το «Κοιτάξτε τον ουρανό»
Πατέρας, μητέρα και ο 5χρονος γιός τους, από το Άμστερνταμ, όπου ζούνε, το 1942, καταλήγουν σε στρατόπαιδο συγκέντρωσης εβραίων. Ο πατέρας και η μητέρα, μέχρι το 1945, έχουν «φύγει», τον, δε, 8χρονο, ο οποίος (από)μεινε, πια, μόνος, τον «γυρίζει» ο «Κόκκινος

«Les Chevatim»
«Les Chevatim»

Στρατός», (οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ε.Σ.Σ.Δ.) πίσω, (στο Άμστερνταμ). Την επιμέλειά του, πιά, εκεί, αναλαμβάνει φιλικό, προς τους γονείς του, ζευγάρι. Η συμβουλή της μητέρας του τα, δύο - τρία, εφιαλτικά, αυτά, χρόνια, ήταν: «Look to the sky, and never ever hate»...
 
«Il lungo silenzio» 4:02

voice Mariella Devia
Οι γυναίκες -προεξάρχουσας της συζύγου ανώτατου δικαστή- με άνδρες θύματα από τα πληρωμένα πιστόλια της ιταλικής «Μαφίας» οι οποίες αποφασίζουν να πάψουν να παραμένουν σιωπηλές υπό τον φόβο ...
 

«Lost Boys Calling» 5:19
Roger Waters - Ennio Morricone - Roger Waters

Ο θερμαστής του υπερωκεάνιου «SS Virginian» βρίσκει μέσα σε ένα κουτί, πάνω στο πλοίο, ένα μωρό, το οποίο

Roger Waters
Roger Waters

βαφτίζει «1900». Ένας πάρα πολύ καλός πιανίστας «ωκεανών» μέλλει να γίνει το αγόρι αυτό...

«The Field» 3:29

OST «Sorstalanság»  
MOVIE «Sorstalanság» (2005)
Η ζωή ενός έφηβου, (14χρονου), ουγγροεβραίου, στα στρατόπεδα συγκέντρωσης του Άουσβιτς, του Μπούχενβαλντ και του Ζάιτς, όπου, κρατήθηκε
...


«Ancora Qui» 5:08
Elisa Toffoli - Ennio Morricone - * Elisa Toffoli
MOVIE «Django Unchained» (2012) 
ΑΠΟΨΗ Αριστουργηματικό το «Django ο τιμωρός»
Πρώην οδοντίατρος και νυν κυνηγός επικηρυγμένων ο γερμανός, από την μία, σκλάβος ο νέγρος, από την άλλη. Εξαγοράζει, ή, «εξαγοράζει», ο πρώτος, την ελευθερία του δεύτερου και τον κάνει βοηθό του, μαθαίνοντάς του την

Elisa Toffoli
Elisa Toffoli

...δουλειά των κυνηγών επικηρυγμένων. Ιδιοκτησία ενός αδίστακτου ιδιοκτήτη φυτείας στον Μισισιπή είναι η σύζυγος του νέγρου και φυσικό - επόμενο είναι ο νέγρος να θέλει να (εξ)αγοράσει την ελευθερία της. Αποφασίζει να τον βοηθήσει ο γερμανός... 

research & commentary ©2016 yahooxaxaxouxa.blogspot.gr 









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2017 yahooxaxaxouxa.blogspot.gr όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.gr δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP