Πέμπτη, 31 Μαΐου 2012

...Πλατεία «Αμάνικης» Ήττας: Το ...άγαλμα τής ...Άπεου Νίκης...

...Πλατεία «Αμάνικης» Ήττας: Το ...άγαλμα τής ...Άπεου Νίκης...Ένα, αν όχι το κύριο κοινό γνώρισμα του σεξουαλικά με τον πολιτικά ανίκανο άνδρα, είναι, το ότι ενώ και οι δύο «θέλουν», ούτε ο ένας «μπορεί», («δύναται»), ούτε ο άλλος.

Κάνει, όμως, «θαύματα» η …επιστήμη και σήμερα. Ποιος αμφιβάλλει για την αποτελεσματικότητα π.χ. του «Viagra»;

technological progress
technological progress

Μόνο που, η εκδήλωση ικανοτήτων, (σαν κι’ αυτές), με υποβοήθηση, δεν παύει, (σαν «θεραπεία»), να υπογραμμίζει, αδιάλειπτα -οφείλεται, άλλωστε, σ’ αυτήν- την συγκεκριμένη αδυναμία.

Μέχρι και στην τελετή …γάμου που έγινε - που «παρ’ ολίγο» να γίνει, την Κυριακή 6ης Μαΐου 2012 (δια)φάνηκε αυτό: …Νυμφεύθηκε - επιχείρησε να …νυμφευθεί ο πολιτικός άνδρας «την …εκλεκτή της …καρδιάς του» μα το αίμα, (νόμισμα στην προκειμένη περίπτωση), που διοχετεύεται «στην βάλανο» -  καθιστώντας, έτσι, ικανό για άσκηση πολιτικής, (εισοδηματικής και άλλης), τον άνδρα - έχει πάψει εδώ και δύο χρόνια, τώρα, να εξαρτάται απ’ τα δικά του αγγεία… Οπότε;

αραβόσιτος
αραβόσιτος
Άμεσος λόγος να έρχεται σε γάμου κοινωνία ο σεξουαλικά ανίκανος άνδρας, πάντως, δεν πρέπει, λογικά, να υπάρχει. Αν έχει, μάλιστα, γύρω του γονείς, παππούδες, γιαγιάδες, συγγενείς, φίλους, συνάδελφους, γνωστούς, οι οποίοι δεν συνηθίζουν να συγχέουν π.χ. τον κάτοχο πτυχιακών ή μεταπτυχιακών τίτλων με τον ευφυή ή, έστω, με τον έχοντα «σώας τας φρένας» άνθρωπο, ε, τότε, σίγουρα δεν υπάρχει. Οι δύο στους τρείς θεωρούν, άλλωστε, ικανό για ή και για συν-ουσία, όποιον διαθέτει πιστοποιητικό «γάμου»...


πεοκόπται ολκής
πεοκόπται ολκής

Αλλά και «πύρκαυλος» κατά δήλωση, (έγγραφη, ή, προφορική, μα, σε κάθε περίπτωση, τυπική), να είναι «ο περί ου», πόσοι μπορούν να τεκμηριώσουν την …αφλογιστία του; Ο ανδρολόγος γιατρός που, ενδεχομένως, τον παρακολουθεί; Ο φαρμακοποιός απ’ τον οποίο προμηθεύεται τα σχετικά, (με την …φιλοδοξία του), σκευάσματα; Η σύζυγός του; Ε, μάλλον. Πάλι, παρ’ όλα αυτά, καθίστανται προβληματικές οι σχετικές αποδείξεις. Όσον αφορά στην παραδοχή τους, τουλάχιστον. Ή δεν εμπίπτουν τα ανωτέρω, (δεδομένα), στα «ευαίσθητα», προσωπικά, σύμφωνα με τον νόμο της Ε.Ε., ο οποίος -σημειωτέον- υπερισχύει των νόμων του όποιου κράτους μέλους της;

πιστώσεις
πιστώσεις
Μόνο παράξενο δεν είναι, με βάση (και) τα προαναφερόμενα, το …φαινόμενο, να αποκλείουν, οι δύο στους τρείς, την πιθανότητα να είναι και παράφρων εκτός π.χ. από οικονομολόγος κάποιος.

ανωμαλίες
ανωμαλίες
Τα ίδια «πάνω κάτω» να ισχύουν, άραγε, με τον πολιτικά ανίκανο άνδρα; Τι θα συνέβαινε, (τι, ενδεχομένως, θα γινόταν), αν ο άνδρας «μπιμπελό» στον …δημόσιο «βίο» φαινόταν όπως πραγματικά είναι, (ένα «διακοσμητικό» υποκείμενο, δηλαδή), ε; Να γιατί επιβάλλεται να έρχεται σε γάμου κοινωνία ο εν λόγω «μάγκας - τζάμπα» …οδηγός…

το επίσημο δημοσιογραφικό όργανο  του διεθνούς φασισμού στην Ελλάδα
το επίσημο δημοσιογραφικό όργανο
του διεθνούς φασισμού στην Ελλάδα





«The point of that kind of Europe  with a central bank is no democracy, (...)» Margaret Thatcher, House of Commons, 1990 Nov 22 Th.
 «The point of that kind of Europe
with a central bank is no democracy, (...)»

Margaret Thatcher, House of Commons, 1990 Nov 22 Th.




flying donkeys or green horses
flying donkeys or green horse

Κι’ ας γίνεται «σούσουρο δεξιά αριστερά» απ’ «τα κορίτσια της γειτονιάς», μετά. Ιδίως όταν ο αέρας, (και μόνον αυτός), κάνει το παντελόνι του να φουσκώνει - να ανεμίζει - να διαλαλεί τα «αν…» - τα αναρίθμητα «αν…» Κατά το «αν η γιαγιά μου είχε…» π.χ. «πέντε νταν», (στο τζούντο);

Πράγματι: Πολλά σχήματα προσλαμβάνει μέσα σε ένα και μόνο λεπτό το παντελόνι -το υφασμάτινο- άμα ο αγέρας «λυσσομανά» κι’ ο άνδρας στέκεται κάπου ψηλά. Στον Αη - Λια, «ας πούμε»; σαν γαμπρός; Ή σαν σημαία; και τι σημαία; κ(ο)ράτους, ομάΒας, κόμ(μ)ατος;

Margaret Thatcher and David Cameron
Margaret Thatcher and David Cameron

Τι κ(ο)ράτους; με νομοθεσία «χαλί για να σκουπίζουν τα πόδια τους» ο …σοφοί, (και γι’ αυτό προεξάρχοντες), νομοθέτες, της …ομοσπονδίας των κ(ο)ρατών, στην οποία εντάχθηκε; Τι ομάΒας; με άδειο για τους παίχτες και γεμάτο για τους διαιτητές ταμείο; Τι κόμ(μ)ατος; εργαζομένων, ή, εργοδοτών, σε χώρα όπου οι άνεργοι και οι χρεοκοπημένοι, αντίστοιχα, συγκροτούν πλειοψηφικό ρεύμα, (κοινωνικό);

«Σιγά τα …(καμπρο)λάχανα»… Ποια ή «ποια κολλάει» σε τέτοιες …λεπτομέρειες όταν το περιεχόμενο «στα βαμβακερά» - «στα μεταξωτά», δείχνει, (αν και δεν είναι), αξιόλογο;

Αυτός που' χει το όνομα κι' αυτή που' χει τη χάρη, «τον καθετήρα» έχουν κοινό, όχι «το παλαμάρι»...
Αυτός που' χει το όνομα κι' αυτή που' χει τη χάρη,
«τον καθετήρα» έχουν κοινό, όχι «το παλαμάρι»...

Αλλά ναι, συμβαίνει: Μέχρι και το σχήμα του αρσενικού «που μπορεί», παίρνει το λινό, «άπαξ και» φυσάει…

image makers
image makers
«Ένας λόγος παραπάνω» το να μην πληγώνονται οι ευαίσθητες «ψυχές» από την σκληρή, (την αδυσώπητη), αυτή διαφορά: του συμβολισμού από την πραγματικότητα, (των «ευχών» από τις δυνατότητες). «Ένας λόγος “καπάκι στο καπάκι, τρικάπακο στο παραπάνω”» το να μην προκαλούνται από την διαφορά αυτή και οι αναίσθητες «ψυχές»… Διότι υπάρχουν κι’ αυτές… Λίγες, τώρα, πια, μα υπάρχουν…

Οπότε, τι κοστίζει το ν’ ανάβει «ο μέγας» πολυέλαιος - ν’ ακολουθούν τα παρανυφάκια - να κόβεται η πολυώροφος τούρτα; Μπροστά στα όσα θα κόστιζε το να μην γίνεται έστω κι’ αυτός, («ο λευκός»), γάμος; Ε όχι δα…

Λίγα γίνονται «για τα μάτια του κόσμου»;

Meryl Streep and Angela Merkel
Meryl Streep and Angela Merkel

Στο γεγονός ότι «πετάνε ρύζι» σε πολιτεία, (πολίτευμα), όπου δεν μπορεί «να καρπίσει», πια, «ούτε μάραθος», εντοπίζουν το …πρωτοφανές οι …«επί των …τιμών …κυρίες της …αυλής»; Είναι δυνατόν; Μόλις βλέπουν να ενθαρρύνουν τον γαμπρό για ότι ακριβώς αδυνατεί να …κατα(φέρει) -μιας και «το ηθικό» του «κοιτάει» μονίμως «(σ)το δάπεδο»- κραυγάζουν: «πρωτάκουστο! πρωτάκουστο!»; Αμάν πια μ’ αυτή την κακεντρέχεια…

Τόσα γίνονται «για τα μάτια του κόσμου»…

Κι’ ας κρυφογελάνε μέσα στον …καθεδρικό, (ναό), η Αντωνία, η Αλεξία, η Ευαγγελία, η Παναγιώτα, η Φωτεινή μαζί με τους άλλους καλεσμένους. Ε και; Με τον ίδιο τρόπο θα αντιδρούσαν αν ήξεραν ότι «θα δουν χαρά στα σκέλια τους»; Μα μέχρι και «η κουμπάρα» έχει κάθε λόγο να αντικρίζει με συγκατάβαση τον γαμπρό αν «δεν…»… 


Δόξες παλιές,
(κρεμασμένα megaλεία):

Αβγόπη της αλληλεγγύης
Αβγόπη της αλληλεγγύης



πεντοχίλιαρο
πεντοχίλιαρο











Kαι μία «ωδή
(στην ψωλή του Μηλιώνη)»: 

text ©2012 yahooxaxaxouxa.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2018 yahooxaxaxouxa.blogspot.gr όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.gr δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP