Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Women of Assange


the mother of Julian Paul Assange
the mother of Julian Paul Assange

Μάγισσα μανούλα
 
Women of AssangeΣε φέρετρο ανοιγμένο μπαινοβγαίνω,
στην αγκαλιά σου σαν παιδάκι τρομαγμένο,
σα μαργαρίτα την καρδούλα μου μαδάω
κι όλο μου βγαίνει πως στο βάθος σ' αγαπάω.
  
Μάνα, μητέρα, μανούλα, μαμά,
στου κόλπου σου τη ζέστη χωμένος βαθιά,
εσύ κοιλοπονάς μα εγώ δε βγαίνω,
να ξαναγεννηθώ δεν την παθαίνω.
 
Απ' το φουστάνι σου κρατιέμαι και με σέρνεις
στην πασαρέλα μιας ζωής μαστουρωμένης,
είμαι χαμένος σε μια ατέλειωτη ανία
αλλά το ξέρω μάνα είναι μόνο μία.
 
Ηλεκτρικά ναρκωτικά με ταξιδεύουν
μέσα από γυάλινα κουτιά με κοροϊδεύουν,
είσαι η μάγισσα που θα 'θελα να κάψω
και μπρος στα πόδια σου το πτώμα σου να κλάψω.

Τζίμης Πανούσης [1]

the mother of his son Julian Paul Assange
the mother of his son Julian Paul Assange
Μωρό μου, ξέρεις πόσα θέλω να σου πω; ξέρεις πόσα γλυκά τίποτα θέλω να σου ψιθυρίσω τρυφερά στ’ αυτί; Σε είδα προχθές ξαφνικά πάλι μπροστά μου, εκεί, στη γωνία Πραξιτέλους και Χαβρίου. Έτρεξα μα δεν σε πρόλαβα γλυκιά μου, χάθηκες στο πλήθος.

Είχα βλέπεις και στις 5.30 το ραντεβού με τον Τάκη. Αυτός με τις φωτοτυπίες. Πήγαμε μαζί για ψώνια, Χαριλάου Τρικούπη, πιο πάνω απ’ την Ακαδημίας. Πήρα ένα ζευγάρι παπουτσάκια δίχρωμα - να τα δεις - σαν κι’ αυτά που φορούσε ο Φρέντ Αστέρ όταν χόρευε με την Σίντ Τσάρις. Αυτά τα παλιά αμερικάνικα με τα σχεδιάκια και τις τρυπίτσες. Που φόραγε κι’ ο παππούς λίγες μέρες πριν πεθάνει. Και τα πήρε μετά ο θείος Νώντας. Τα θυμάσαι ποιά σου λέω;

Μωρό μου, δεν βρίσκω λόγια να σου δώσω να καταλάβεις τι σημαίνει για μένα να χτυπούν οι καρδούλες μας μαζί, κοντά στην ακροθαλασσιά. Καθόμαστε στην πετσετούλα, κι’ έρχονται απαλά τα κυματάκια. Κι’ όταν σε φιλώ στα λαιμουδάκια, η πρωινή αύρα, μού στέλνει αλμυράδα στα χείλη.

Δεν σου τέλειωσα για κείνη την μέρα με τον Τάκη, όμως, ε; Μετά τα παπούτσια πήγαμε προς Αιόλου. Στην αρχή ήθελα ν’ αγοράσω ένα καπέλο απ’ το «Πλί Πούλ», δίπλα στην Εμπορική Τράπεζα, αλλά είχε αλλάξει διεύθυνση, λόγω κατεδαφίσεως, κι’ έτσι καταλήξαμε στην «Εμπορική Ένωση» που βρήκα ένα πολύ έξτρα ύφασμα για κουστουμάκι. Γκρι, σκούρο, με λεπτή, κοκκινωπή, ρίγα. Σκέφτομαι να το ράψω... μμμ... μάλλον σταυρωτό, με γιλεκάκι.

Μωρό μου, όταν αγγίζουν οι άκρες των δαχτύλων μας, η ραχοκοκαλιά μου γίνεται μέλι. Όταν μυρίζω απαλά ανάμεσα στα δυο σου στήθη, αισθάνομαι σαν μικρός θεός, αρχαίος, που παίζει τους πλανήτες στα χεράκια του. Όταν ιδρώνει το πάνω χείλη σου, ξέρω τι περιμένεις. Μωρό μου, ξέρεις τώρα πόσα θέλω να σου πω, αλλά απ’ το τηλέφωνο;

Αχ, είδες, θα το ξεχνούσα. Μετά λοιπόν το κουστουμάκι και τα παπούτσια, σκέφτηκα, «πρέπει να συμπληρωθεί το σύνολο». Ψώνισα λοιπόν κι’ έναν χαρτοφύλακα, μαύρο, αταζέ, αλά Τζέιμς Μπόντ. Που να με δεις τώρα και μάλιστα - στο λέω, τελευταίο, για έκπληξη- στην καινούργια μου δουλειά. Βρήκα θέση στην Τράπεζα, εξωτερική δουλειά προς το παρόν, αλλά φαίνεται πως είναι ευχαριστημένοι από μένα κι’ απ’ ότι βλέπω γρήγορα θα μου δώσουν αύξηση. Και δικό μου γραφείο, με σφραγίδες.  
  
Δημήτρης Πουλικάκος [1]

the girlfriends Julian Paul Assange
the girlfriends Julian Paul Assange

Μην περπατάς μαζί μου
να μην σε γράψουνε,
με ξέρουνε στην πιάτσα
και θα σε κάψουνε.

Περπατά το κατόπι
πάνω στα βήματα,
εγώ από σένα φώς μου
δεν θέλω χρήματα.

Γυρνάω και σε βλέπω
κι’ αναστατώνομαι,
αν είσαι όπως δείχνεις
εγώ σκοτώνομαι.


Δεν θέλω να μας δούνε,
μισώ το μάτι τους,
εγώ ποτέ δεν είπα
για το κρεβάτι τους.

Περπατά κι ακόλουθα,
μάθε το σπίτι μου,
να έρχεσαι μονάχος
αποσπερίτη μου.

Κι’ όταν χτυπάς την πόρτα
μες τα μεσάνυχτα
τα παραθύρια μου όλα
θα’ ναι ορθάνοιχτα. 

Γιώργος Ιωάννου [1]

2011 yahooxaxaxouxa.blogspot.com 
 






  

[1] Η γραπτή απόδοση των στίχων από τα τραγούδια "Μάγισσα μανούλα", "Μωρό μου", "Όχι μαζί",  έγινε από το yahooxaxaxouxa.blogspot.com και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζει, ή, δεν εκφράζει, κατ' ανάγκη, τούς δημιουργούς τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Από την 27η Απριλίου 2013 και μετά, δόθηκε, για πρώτη φορά, η δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων, σε αυτό, εδώ, το ιστολόγιο.

Πνευματικά δικαιώματα © 2010 - 2024 yahooxaxaxouxa.blogspot.com όπου αναφέρεται, σημειώνεται.
To yahooxaxaxouxa.blogspot.com δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες άλλων δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπει μέσω «δεσμών» (links).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP